Zeker als er al zoveel renners op dit tempo zo vroeg worden vastgelegd lijkt het me ook op een bepaalde manier logisch dat een of meer van die vier al vroeg te kennen heeft gegeven een andere aanbieding te hebben. Timo is daarin voor mij echt een enigma: zit bij TJV al jaren op zijn plek maar heeft ook al die zelfde jaren bijvoorbeeld geen grote ronde gereden. Wil hij dat? Wat is sowieso zijn doel? Hoe ziet de ploeg hem?
Zeker als een of meer van de Nederlanders vertrekt gaat er vast weer gegild worden om de vaderlandse identiteit. Klaar voor?
'@awestie je zit inmiddels op 26 namen als je jorgenson meerekent (die volgens hln voor 3 jaar heeft getekend). Dan zou er nog voor 3 man plek zijn (als ze weer 29 renners gaan aanhouden). Roosen Oomen Leemreize en Affini zijn de onzekere factoren. Ik kan mij van Affini niet voorstellen dat de ploeg hem kwijt wil, maar het moet natuurlijk van 2 kanten komen. Oomen is denk ik de sjaak als de naan van Tullett ook al begint te vallen en Roosen en/of Leemreize zouden dan eventueel renner 29 en/of 30 kunnen zijn als Affini blijft en Tulett komt.
Dan zitten we natuurlijk niet op 2 versterkingen met Jorgenson en Tulett, maar op 5 met de 3 jonge knaapjes van het dev team erbij
Goed nieuws dat Kooij toch gaat blijven. Die jongen kan zeker meer dan alleen sprinten.
Schrijf die maar op voor de MSR volgend seizoen.
Wat betreft de nog vrije plekkies en beschikbare renners @Cycling
Ik denk dat met die drie neo's JV naar de 30 renners gaat groeien.
Sam Oomen en ook Affini lijken mij de jongens die gaan blijven.
Daarmee worden ze inderdaad wel echt een duidelijk blok waar iedereen rekening mee moet houden. Ik was eerst bang dat ze met een iets kleiner team net achter de feiten aan zouden gaan lopen, maar nu hebben ze én meer kanshebbers én tactisch overwicht. Matje is alleen moeilijk te temmen hoor. Behalve als hij net zo'n dipje heeft als de vorige keer schat ik hem nog steeds hoger in. Of Dylan moet een meesterlijke dag hebben, want om hem op een goeie dag bij te houden moet er gegroepeerd achtervolgd worden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.