Ik vraag me na het aantrekken van drie Britten vooral af hoe lang Ineos wel niet loopt te slapen. Ze hadden met hun centen en kennis al 5 jaar lang de ronderenners van morgen bij een devo onder hun hoede kunnen hebben. Niks van dat. Jumbo heeft altijd gegarandeerd een bepaalde mate van kwaliteit en investering wat ze terugkrijgen.
Wat is er mis tussen Roglic en TJV?
https://twitter.com/SpoelJo/status/1672317609562476544/photo/1
waarom de 5 opnemen die Parijs hebben gehaald en ook 2 renners die zijn uitgestapt maar Primoz niet?
Heeft dit iets te maken met wat Primoz onlangs in Slovenië zei: dat hij TdF (ook dit jaar?) wilde rijden? En dat hij in 2024 TdF wil doen?
Ik verwacht van Wout niet heel veel overwinningen in de Tour. Er zijn wat ritten op zijn lijf geschreven, maar de concurrentie (met betere sprinttreinen) is moordend.
Sowieso zie ik ze veel minder etappezeges halen dan vorig jaar (wat ook niet anders kan). Vingegaard hopelijk zo'n 2 etappes en wellicht Wout 1 of 2?
Veel andere kansen zie ik niet, tenzij bijv. Kelderman ook in de aanval mag. Mocht Vingegaard uitvallen of kansloos zijn om wat voor reden dan ook, dan verwacht ik meer etappezeges dan wanneer ze voor het klassement gaan!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.