Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 127 ... 237 238
wieler4live

Valter wint in Hongarije de itt weer een overwinning erbij

tdola

Mooi, nr 39, maar tegenstand hield niet over eerlijk gezegd.

veld

'@tdola Dat was gisteren in Nederland m.i. ook wel een beetje zo toch?

AWestie

Dat is in praktisch iedere NK tijdrijden, zeker wanneer er een topper links of rechts de wedstrijd laat schieten. Dan kan je beter de prestatie an sich op zijn merites beoordelen en Jos en Attila hebben beiden straf gemiddelde neergezet.

kelderfan

Wout ligt op ramkoers. Go, go Wout Van Aert.
Ja die is binnen. Jammer dat Evenepoel 't al vroeg heeft moeten opgeven door een valpartij.
Kanjer Wout!

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Overwinning nummer 40 alweer, wat een weelde, wat een weelde!

kelderfan

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/van-aert-zet-met-tijdrittitel-mooie-stap-vooruit-was-in-zwitserland-niet-fris-genoeg-voor-topprestaties
Dat maakt e.e.a. weer duidelijk. Hij was zeker nog niet op niveau in de TdS.
Ik kijk nu al uit naar de TdF met Wout in vorm.

tdola

Netjes van van aert en goed dat ie zich beter voelt.

Geen foss gezien bij itt in Noorwegen. Enig idee wat er met hem aan de hand is?

AWestie

'-de bijdrage die hier stond moest in een ander topic-

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola volgens zijn vader heeft hij veel last gehad van de naweeën van zijn Coronabesmetting en werkt hij nu toe naar de verdediging van zijn WK titel in het tijdrijden.

tdola

Ty voor info.

Maakt t voor mij nog minder waarschijnlijk dat ie meegaat naar vuelta.

Heeft in zijn tijd bij tjv best wat fysieke problemen gekend zo alles bij elkaar, helaas voor hem.

Timothy12

https://www.teamjumbovisma.nl/nieuws/nieuws/jumbo-visma-development-team-versterkt-zich-met-brennan-pattinson-en-smithson/
Drie Britse talenten naar het development team

Maillot à Pois

Zo, dat zijn inderdaad drie van de betere junioren van deze jaargang. Vast wel een streep door de rekening van Trinity en misschien ook wel Ineos.

kelderfan

Vooral die Tomos Pattison lijkt mij wel een goede zet om te halen.
Hopelijk hebben zij ook Patrick Boje Frydkjær in 't visier.

tdola

Geen Kelderman en geen Hofstede zondag als ik artikel mag geloven?

Kelderman sparen ri tour, Hofstede nog ziek?

AWestie

Ik vraag me na het aantrekken van drie Britten vooral af hoe lang Ineos wel niet loopt te slapen. Ze hadden met hun centen en kennis al 5 jaar lang de ronderenners van morgen bij een devo onder hun hoede kunnen hebben. Niks van dat. Jumbo heeft altijd gegarandeerd een bepaalde mate van kwaliteit en investering wat ze terugkrijgen.

Primoz Zomirp

Wat is er mis tussen Roglic en TJV?

https://twitter.com/SpoelJo/status/1672317609562476544/photo/1

waarom de 5 opnemen die Parijs hebben gehaald en ook 2 renners die zijn uitgestapt maar Primoz niet?

Heeft dit iets te maken met wat Primoz onlangs in Slovenië zei: dat hij TdF (ook dit jaar?) wilde rijden? En dat hij in 2024 TdF wil doen?

AWestie

De pagina waar je het kan kopen bestaat al niet meer dus ik denk dat ze het gewoon vergeten zijn. Je zoekt het echt te ver.

TJV94

Mooi NK tot op heden waarin het nog alle kanten op kan gaan.
Een aantal actieve Jumbo renners: Oomen, Leemreize, Van Baarle en al de hele dag in de kopgroep Kooij en Gesink.
Gesink weer volledig in z'n element, prachtig!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@primoz Zomirp gewoon een foutje van iemand achter de schermen. Maak er niet teveel van. Richard Plugge zit echt niet persoonlijk deze posters te photoshoppen hoor.

kelderfan

Van Baarle, die 't rustig naar zich toetrekt. Mooie winnaar van 'NK.
Kooij is echt goed in orde. TJV heeft zich goed getoond. Prima Sam Oomen en ook ijverige Gijs Leemreize.
Die Kooij laat toch even zien, dat hij meer kan dan sprinten. Hij is ook explosief berg/heuvelop.

Laatst gewijzigd
Cycling

Valter wint zoals verwacht NK wegrit in Hongarije

Laatst gewijzigd
tdola

42 overwinningen, mooi hoor. Nu op naar de tour!

AWestie

In welke ritten staat Wout gegraveerd? Hopelijk mag Vingegaard uithalen op de Loze en Puy de Dome.

TJV94

Ik verwacht van Wout niet heel veel overwinningen in de Tour. Er zijn wat ritten op zijn lijf geschreven, maar de concurrentie (met betere sprinttreinen) is moordend.
Sowieso zie ik ze veel minder etappezeges halen dan vorig jaar (wat ook niet anders kan). Vingegaard hopelijk zo'n 2 etappes en wellicht Wout 1 of 2?
Veel andere kansen zie ik niet, tenzij bijv. Kelderman ook in de aanval mag. Mocht Vingegaard uitvallen of kansloos zijn om wat voor reden dan ook, dan verwacht ik meer etappezeges dan wanneer ze voor het klassement gaan!

1 2 ... 127 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.