Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 129 ... 237 238
Raul Alcala

Verdient Kooij niet nog een extra leadout? Hole, Bol?

AWestie

Volgens mij zijn er al genoeg mannen die die rol op zich kunnen nemen

Raul Alcala

Het ging wel eens mis, recent nog. Als je hem tenauwernood met beloftes grote ronde weet te behouden dan verdient hij mi nog een topleadout. Van Aart is ook een kopman en is gefaciliteerd, idem Roglic en Vinnie. Nu Kooij nog.

Laatst gewijzigd
kelderfan

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/van-aert-ziet-kansen-in-de-eerste-week-mijn-beste-kans-op-een-ritzege-ligt-in-de-sprints.
Ja Wout ziet dat wel zitten met Bol als lead-out natuurlijk. 🤔

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij zal het toch echt zonder Bol moeten doen.... en misschien dat Laporte iets kan betekenen voor hem. Denk niet dat er nog plek is voor Bol. Je bent weer lekker met namen aan het rond strooien.

YogiBear

Er komt echt geen lead out bij. Er van uitgaande dat de geruchten/ waarschijnlijkheden kloppen, hebben ze 27 renners en nog zes van wie het contract afloopt. Ik zie dan geen ruimte.

kelderfan

'@Rahim Vlasblom
Ik strooi geen namen, want Bol komt uit de koker van @Raul Alcala en die maakt gewoon een grapje.
@YogiBear
Er zijn zeker 3 plekjes beschikbaar en dat zal geen moeilijke keuze zijn.
Maar de ploeg is aan zet.

Raul Alcala

Ja lekker he, strooien met snoepgoed. Ben ik als latino gek op. Ik zou dat jammer vinden, Kooij is in de pikorde gestegen, daar hoort ook een defitige leadout bij. Geen grap.

Fat wordt zeker krap Yogi

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja @Raul Alcala
Maar wie zie jij dan als deftige leadout om te halen. Ik denk dat Van Der Sande en Tim van Dijke prima zijn voor de leadout. Die kun je nog eventueel aanvullen met Mick van Dijke, Affini en Van Belle.

AWestie

Die leadout hebben ze al, van de beschikbare snelle mannen is er geen duidelijk een versterking

Raul Alcala

Bol en Hole noemde ik toch Kelderfan. Lijken me prima Hollandse gasten van de gestampte pot(en)

kelderfan

Dan doel je toch op Daan Hoole neem ik aan.

Raul Alcala

Daan it is

goldone123

Lead out is echt niet nodig.

Raul Alcala

Laat hem dan maar zsm naar de TDF gaan met Van Aert en Laporte als leadouts :)

tdola

Nog 2 of 3 plekjes open voor 2024 en nog aflopende contracten van affini, leemreize, oomen, roosen en van emden (Dennis stopt, foss weg). Dat zijn 3 vlakke (affini, van emden, roosen) en 4 bergrijders aflopend/weg.
Aangetrokken 2 vlakke (hagenes en van belle) en 3 berg (tulett, jorgenson, staune). Voor zelfde soort verdeling zou je dus nog 1 berg en 1 vlakke moeten aantrekken/verlengen.

Benieuwd wie er nog verlengd worden of aangetrokken. Ik zou affini (als ie wil) altijd verlengen. Belangrijk in klassiekers maar ook in sprinttrein kooij kan en ook in gt.

In 2025 nu al wrs 20 plekken opgevuld (en bijv bouwman, hessmann, kuss, tratnik, 2x van dijke, van hooijdonk nog niet voor 2025 vastgelegd om er paar te noemen). Plekjes zijn duur…

Bovenstaande postte ik eerder. Zie dan ook weinig ruimte voor een nieuwe lead out, maar zeg nooit nooit.

Aerts

Morkov is vrij ;)

Raul Alcala

Affini Oomen en een type Morkov :)

kelderfan

't punt is @Raul Alcala dat Gesink heeft verlengd en dan zeg ik automatisch dat zijn neef Leemreize 1e. plekje invult en ja Sam Oomen doet 't goed de laatste tijd, derhalve dus voor 't 2e. plekje en dan komt Affini voor mij op 't 3e. open plekje.
Want die laatste is tijdrijder en doet 't goed in 't Vlaamse werk. Bovendien kan hij Kooij bijstaan.
Als dan toch type Morkov zoekt, dan ja moet hij uit 't bestaande bestand komen, want 31 lijkt mij 1 te veel.
Dus @Rahim Vlasblom
Ik noem geen renners voor 't 1e. elftal; hooguit zie ik jonge talenten 't goed doen.
Maar 't development team is ook al aardig bezet met nu al 14 renners en Ryan, die nog aan 't trainen is.

Raul Alcala

Geen punt, Kelderfan

AWestie

Ik krijg steeds meer zin in het boek van Boers: https://www.nrc.nl/nieuws/2023/06/28/voeding-aerodynamica-teamgeest-zo-werd-jumbo-visma-de-beste-wielerploeg-ter-wereld-a4168484#/krant/2023/06/29/#310

F. SHRAM

Boers is te horen in de nieuwste aflevering van de Rode Lantaarn. Hoewel ik ook zeker uitkijk naar zijn boek moet ik wel zeggen dat het interview me wat tegenviel. Wat een dood paard is die gast zeg.

luca77

De podcast vielmij ook tegen inderdaad. Weinig sprankelende, smeuïge of leuke anekdotes.

Ga desalniettemin het boek wel lezen.

AWestie

De Rode Lantaarn voelt altijd wat onwennig met gasten, behalve als die gasten ook een beetje gevat en grappig zijn.

horsm

Kooij heeft toch een prima trein met de Van Dijkes?

1 2 ... 129 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.