Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 136 ... 237 238
kelderfan

Ja @Poeksel als 't van @Yeez mag. Volgens mij Lauren Molengraaf, maar ook wel aantrekkelijk Esmee Peperkamp.🤔
Oh, ja in de Trofeo Binda is ene Silje Bader mij ook opgevallen tussen een stel Engelse dames junioren.
Jammer weer geen sprint voor Wout. Laporte had in deze zelf kunnen gaan of de ploegleider riep veiligheid eerst, want Van Aert en Laporte knepen echt in de remmen.

Laatst gewijzigd
xistnc

Ja, zevetie veurst, zoals ze op Viaplay dan zeggen.

goldone123

ik ben al blij dat niemand van jumbo visma op de grond ligt normal had kelderman er al bij gelegen.

kelderfan

He, halo, Kelderman heeft beterschap beloofd. Niet meer achterom kijken waar @xistnc Benoot is gebleven.
Wat Vingegaard zat met Pogicar te keuvelen in de volle finale. Kuss en Kelderman hebben vrijaf voor bijv. morgen en overmorgen, maar Benoot had toch bij Vingegaard moeten blijven.😒

AWestie

Deze dag was te makkelijk om voor Van Aert de sprint te winnen. Iedereen was zo fris nog.

Raul Alcala

Waarom Laporte niet tot de meet voor zichzelf sprintte is me een raadsel

goldone123

waarom nemen ze geen extra klimmer mee nou deze etappes zijn dus de reden ik kan me het wel voorstellen.

kelderfan

https://wielerrevue.nl/artikel/576196/thijs-zonneveld-mijn-verwachting-is-dat-jumbo-de-komende-twee-dagen-vol-gas-gaat-geven/
Ja dat is een goeie insteek en dan nog Wout mee in de aanval.

AWestie

De plek waar Roglic zijn ketting op Lussari dienst weigerde heeft zijn eigen plakkaat gekregen https://twitter.com/opaisdociclismo/status/1676384054151618560?s=46&t=Og9dyBzjHLo_gmsUgRy8Sg

xistnc

Vermoedelijk krijgt Wout vandaag geen ruimte, daarom verwacht ik Tiesj vandaag in een eventuele ruime kopgroep. Bij een kleine kopgroep mag hij doen waar hij in uitblinkt: zich verschuilen in de buik van het peloton en aanklampen op de beklimmingen.

En natuurlijk wel heel af en toe naar voren komen om zijn vinger op te steken.

Laatst gewijzigd
AWestie

Tiesj krijgt maar een fractie meer ruimte dan Van Aert voorlopig, maar hij steekt wel zijn neus in de wind.

Ondertussen heeft Plugge gedoe aan zijn broek hangen, maar het lijkt met een sisser af te lopen https://www.cyclingnews.com/news/exclusive-power-struggle-explodes-in-aigcp-teams-association/

Laatst gewijzigd
kelderfan

Prima Wout om de aanval te kiezen.
Bij de dames blijft Van Empel 9e. stekkies scoren. Dat is volgens mij al de derde op een rij.
Die steekt met kop en schouders boven haar collega's uit in deze Giro Donne.
Die is bijna de toptien binnen geslopen.

xistnc

Was het nou goed van Tiesj dat hij niet in de weg reed, of toch minder goed omdat hij geen kopwerk kon doen toen Jonas voorbij kwam?

AWestie

Het wordt niet per se met de post grappiger ofzo @xistnc

BraboCycling

Hoppa! Lekker Jonas!

En Kuss, wat een held.

Glorious

Yessssss! Heerlijk dit en niet verwacht. Van Aert top 3e week? Wat een heerlijk team is Jumbo! Bam!

tdola

Nu hopen dat er morgen geen groep voorop rijdt en VIngegaard ook de 1e etappe zege voor TJV kan pakken.

Glorious

Strijdlust prijsje ook binnen.

xistnc

'@Awestie
Nee, ik kan zelf ook absoluut niet lachen om Benoot. Maar iedereen schijnt zijn rijden maar de normaalste zaak van de wereld te vinden, terwijl het een enorme dissonant is.

goldone123

hopelijk verlengt jumbo kuss heel snel.

kelderfan

Wauw Vingegaard heeft zijn opponent op grote achterstand gereden. Top hoor die Jonas Vingegaard, maar #chapeau# Wout Van Aert, die 't voorwerk heeft gedaan en ook Sepp Kuss, die laat zien, dat hij ook een topper is bergop.
JV staat er goed voor. Dat wordt nog leuk en wordt er nu gelachen om Pogacar?
@Xistnc
Benoot laat zien waarom JV hem heeft meegenomen naar de TdF.
Helaas was mijn favo wat minder op dreef. Die moest er helaas te vroeg vanaf.
Ja dat zou de 1e. stap van JV moeten zijn om Kuss te verlengen.

Laatst gewijzigd
goldone123

'@kelderfan hoeft nu ook niet er komen nog belangerijke etappes aan ;p

kelderfan

ja@goldone123
Van mij mag 't ook na de TdF zijn natuurlijk.

ghostwriter

'@xistnc
Vingegaard viel aan net voordat ze bij Benoot kwamen. Het lijkt me niet meer dan logisch dat Benoot niets kon doen voor een Vingegaard die net op volle snelheid midden in zijn aanval zit. Op Kuss na is er geen enkele knecht in het peleton die op zo'n moment iets voor Vingegaard had kunnen doen.

madeinstars

Toch stiekem een klein beetje lachen om al die '1-0 voor UAE' posts van de afgelopen dagen.

1 2 ... 136 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.