Ja @Poeksel als 't van @Yeez mag. Volgens mij Lauren Molengraaf, maar ook wel aantrekkelijk Esmee Peperkamp.🤔
Oh, ja in de Trofeo Binda is ene Silje Bader mij ook opgevallen tussen een stel Engelse dames junioren.
Jammer weer geen sprint voor Wout. Laporte had in deze zelf kunnen gaan of de ploegleider riep veiligheid eerst, want Van Aert en Laporte knepen echt in de remmen.
Vermoedelijk krijgt Wout vandaag geen ruimte, daarom verwacht ik Tiesj vandaag in een eventuele ruime kopgroep. Bij een kleine kopgroep mag hij doen waar hij in uitblinkt: zich verschuilen in de buik van het peloton en aanklampen op de beklimmingen.
En natuurlijk wel heel af en toe naar voren komen om zijn vinger op te steken.
Tiesj krijgt maar een fractie meer ruimte dan Van Aert voorlopig, maar hij steekt wel zijn neus in de wind.
Ondertussen heeft Plugge gedoe aan zijn broek hangen, maar het lijkt met een sisser af te lopen https://www.cyclingnews.com/news/exclusive-power-struggle-explodes-in-aigcp-teams-association/
Wauw Vingegaard heeft zijn opponent op grote achterstand gereden. Top hoor die Jonas Vingegaard, maar #chapeau# Wout Van Aert, die 't voorwerk heeft gedaan en ook Sepp Kuss, die laat zien, dat hij ook een topper is bergop.
JV staat er goed voor. Dat wordt nog leuk en wordt er nu gelachen om Pogacar?
@Xistnc
Benoot laat zien waarom JV hem heeft meegenomen naar de TdF.
Helaas was mijn favo wat minder op dreef. Die moest er helaas te vroeg vanaf.
Ja dat zou de 1e. stap van JV moeten zijn om Kuss te verlengen.
'@xistnc
Vingegaard viel aan net voordat ze bij Benoot kwamen. Het lijkt me niet meer dan logisch dat Benoot niets kon doen voor een Vingegaard die net op volle snelheid midden in zijn aanval zit. Op Kuss na is er geen enkele knecht in het peleton die op zo'n moment iets voor Vingegaard had kunnen doen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.