Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 154 ... 237 238
ForzAZ67

Ja ik lees dat vanmorgen ook. Bron volgens mij een Spaanse journalist die dat gisteren uit de woorden van Vingegaard zelf heeft opgemaakt.
TJV op jacht met Roglic en Vingegaard naar de overwinning in de Vuelta en dan dus winst in de drie grote rondes. Uniek denk ik.
Droomopstelling met Roglic, Vingegaard, Kuss, Kelderman, Kruijswijk, Tratnik, Gesink en Valter. Twee kopmannen of Jonas gaat in dienst rijden van Priomz. Daarbij klimgeit en meesterknecht Kuss. Kelderman en Kruijswijk voor de klimondersteuning. Gesink en Tratnik de hardrijders en Valter voor de tempoversnelling bergop. Allemaal super hardrijders en tijdrijders.
Wow ik heb er nu al weer zin in. Maar het is nog even wachten op de bevestiging van deze opstelling van de ploegleiding.

madeinstars

En als Jonas nog sterker wordt door twee grote rondes in een jaar te rijden... Berg je dan maar.

goldone123

ik zou voor dit team gaan vingegaard, roglic, valter, rohan dennis, affini, gesink,kelderman, en tratnik.

madeinstars

Dennis? Die is al met zn hoofd op pensioen.

Roglic
Vingegaard
Kuss (zeker met Vingegaard erbij, kan hij veel meer zijn momenten kiezen)
Kelderman
Valter
Tratnik
Affini
Gesink

Gewoon vol voor het beste klimteam ooit gaan.

T80JZ

Maar zal Roglic hier blij mee zijn? Met de deelname van Jonas bedoel ik. Kansen op de eindoverwinning worden een stuk minder, afhankelijk dan van het rijden van Vingegaard: voor eigen kansen of in dienst van Primoz.

Laatst gewijzigd
goldone123

Kuss is niet realistisch, ik zou met dennis ook voor de ttt gaan, tijd pakken op evendepoel is belangerijk.

xistnc

Op de Insta van Tratnik staat een story met Gesink, Valter en Gloag. Op de Insta van Gesink een foto van zijn zoon met Roglic.

goldone123

Ik dacht ook dat affini wn dennis er ook waren

madeinstars

Met de deelname van Vingegaard is een plekjenvoor Kuss wat mij betreft waarschijnlijker.

Denk niet dat je Dennis nog hebt om de TTT te winnen, als je Roglic, Jonas, Tratnik en Affini hebt.

goldone123

Ja maar kuss is erg had gevallen daarom denk ik dus van niet.

xistnc

Oeh, er zitten er veul meer inderdaad. Volgens Strava Affini, Staune-Mittet, Hessman, Mick en Tim van Dijke, Leemreize, Loe van Belle. Rohan Dennis nog niet kunnen vinden.

Dan zegt het meteen veel minder qua Vuelta-selectie natuurlijk.

AWestie

Bevestiging al van meerdere kanten ondertussen. Lijkt me de methode om Evenepoel nerveus te maken en wat veiligheid in te bouwen. De eerder genoemde shortlist is nu echt niet meer actueel, getuige ook dat iedereen hier weer een net wat andere selectie neerzet.

Dennis zou sowieso niet meedoen geloof ik, maar kan daar de bron niet van vinden. Die bouwt met het WK nu echt af en was ook tot voor kort de renner met meeste koersdagen.

Benoot en Valter nu vast weer een olijk duo bij Lombardije? πŸ˜…

goldone123

Dennis wel aan het trainen in andora week geleden al

goldone123

nou stel vingegaard is gwn goed, vingegaard aanvallen roglic in het wiel, en de sprint winnen.

kelderfan

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230722_96428182
Pogacar is helemaal blij met het geslaagde plan van zijn ploeg.
Hoe kraak je Pogacar. De oplossing is, dat hij daar zelf persoonlijk voor zorgt om 't leuk te houden waarschijnlijk.

xistnc

Dennis woont in Andorra.

goldone123

oh dat wist ik niet.

tdola

Wow, verrassing vingegaard in vuelta. Ik zou dan ook gaan voor de madeinstars opstelling denk ik
Roglic, vingegaard, kuss, kelderman, valter, tratnik, gesink en affini.

Kruijswijk sowieso nog niet fit denk ik.
Reserves dan bouwman, Dennis en van baarle als meest wrs. Evt nog leemreize.

goldone123

ja zelfde als kuss fit is natuurlijk.

kelderfan

'@tdola
Wow, maar nu Jonas Vingegaard ook de Vuelta gaat rijden komen na de valpartij van kanjer Sepp Kuss ook Tratnik en Dylan van Baarle in beeld. De plekjes zijn duur.
Dus dan wordt de opstelling voor de Vuelta kopmannen Vingegaard,& Roglic met Kelderman, Valter, Van Baarle, Tratnik, Bouwman en Gesink. Reserve is dan Foss.
Ik lees dat Foss weggaat, maar die baas van Uno - X klaagt over de budgetten van de topploegen.
Dus ik denk zo maar aan een ludieke actie van zijn collega's. Zoiets Hij weg, nee hoor, die blijft lekker gezellig.
Sam Oomen liet fijntjes weten, dat Torsten Traeen ook een toppertje is. Dan krijg je wel een Noors kwartetπŸ€”.

Laatst gewijzigd
AWestie

In ander nieuws uit een Jumbo nieuwsbrief, na de Efteling shirts gaat er ook een Efteling onthaal zijn in Nederland voor de tourwinnaar πŸ˜…

goldone123

Het was idd al gepland vingegaard zegt dat het al in november was gepland om de vuelta te rijden.

YogiBear

Plugge geeft bij de NOS ook aan dat het winter al gepland was.

xistnc

'@YogiBear
Dat is natuurlijk niet waar, want dan zouden al die lijstjes die hier voorbij komen niet kloppen. ;)

YogiBear

'@xistnc Als die lijstje zouden kloppen reed Kooij met de Vuelta zijn derde grote ronde van het jaar😜

1 2 ... 154 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.