Ja ik lees dat vanmorgen ook. Bron volgens mij een Spaanse journalist die dat gisteren uit de woorden van Vingegaard zelf heeft opgemaakt.
TJV op jacht met Roglic en Vingegaard naar de overwinning in de Vuelta en dan dus winst in de drie grote rondes. Uniek denk ik.
Droomopstelling met Roglic, Vingegaard, Kuss, Kelderman, Kruijswijk, Tratnik, Gesink en Valter. Twee kopmannen of Jonas gaat in dienst rijden van Priomz. Daarbij klimgeit en meesterknecht Kuss. Kelderman en Kruijswijk voor de klimondersteuning. Gesink en Tratnik de hardrijders en Valter voor de tempoversnelling bergop. Allemaal super hardrijders en tijdrijders.
Wow ik heb er nu al weer zin in. Maar het is nog even wachten op de bevestiging van deze opstelling van de ploegleiding.
Bevestiging al van meerdere kanten ondertussen. Lijkt me de methode om Evenepoel nerveus te maken en wat veiligheid in te bouwen. De eerder genoemde shortlist is nu echt niet meer actueel, getuige ook dat iedereen hier weer een net wat andere selectie neerzet.
Dennis zou sowieso niet meedoen geloof ik, maar kan daar de bron niet van vinden. Die bouwt met het WK nu echt af en was ook tot voor kort de renner met meeste koersdagen.
Benoot en Valter nu vast weer een olijk duo bij Lombardije? 😅
'@tdola
Wow, maar nu Jonas Vingegaard ook de Vuelta gaat rijden komen na de valpartij van kanjer Sepp Kuss ook Tratnik en Dylan van Baarle in beeld. De plekjes zijn duur.
Dus dan wordt de opstelling voor de Vuelta kopmannen Vingegaard,& Roglic met Kelderman, Valter, Van Baarle, Tratnik, Bouwman en Gesink. Reserve is dan Foss.
Ik lees dat Foss weggaat, maar die baas van Uno - X klaagt over de budgetten van de topploegen.
Dus ik denk zo maar aan een ludieke actie van zijn collega's. Zoiets Hij weg, nee hoor, die blijft lekker gezellig.
Sam Oomen liet fijntjes weten, dat Torsten Traeen ook een toppertje is. Dan krijg je wel een Noors kwartet🤔.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.