Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 159 ... 237 238
AWestie

Wat staat je er zo op tegen? We bespreken toch ook het DevTeam?

luca77

Ik ben het er ook wel mee eens hoor. Het is geen groot issue, maar het leest net die procentjes fijner als niet alle info door elkaar loopt. Bovendien is niet iedereen even geïnteresseerd in alle afdelingen. Geldt ook voor dev team. Voor hen zou een splitsing ook wel prettig zijn.

Yeez

Het is een jv forum. Dat niet iedereen het even fijn vindt heeft niet iedereen een boodschap aan. Zo werkt de samenleving helaas ook ;) zeg wat je wil zeggen, lees wat je wil lezen en negeer wat je niet aanstaat. Zeiken heeft niemand iets aan.

Nijmos

Wat is er buiten de vuelta en koersen van komende week nog weinig bekend van de programma's zeg. Niet één bevestigde naam voor Canada bijvoorbeeld

Yeez

Dat is vaak zo in het najaar. Vooral koersen waar wordt gekeken wie nog iets in de tank heeft. De ploeg rijdt de komende tijd nog san sebastian, polen (selecties bekend), burgos, hamburg, renewi tour, vuelta, bretagne en de canadese koersen.

Kooij zal wel hamburg doen en is al zeker voor de renewi tour. Ook v aert en vd sande doen de renewi tour. Vd sande doet ook nog de tour of britain

tdola

https://twitter.com/JumboVismaRoad

Polen selectie bevestigd, met kooij en mick van dijke, die dan mgl laatste 2 etappes overslaan met oog op wk?
Ook foss eindelijk weer in koers.

AWestie

Fijn dat Kooij iets meer leadout krijgt in Polen dan in de eerste voorlopige startlijst

ForzAZ67

Als ik de namen zie die deelnemen aan de Ronde van Polen heb ik de indruk dat hier geen renners bij zitten die later aan de start staan bij de Vuelta.

tdola

Niet meest waarschijnlijk, maar bouwman zou kunnen bijv.

Glorious

Vrouwenwielrennen leeft toch niet? Het is ook totaal onbelangrijk vergeleken met de heren. Het loopt ook nog eens door elkaar hier en het jonge team van Jumbo heeft veel te maken met het hoofdteam, dus logisch dat die wel besproken worden.

Nijmos

Als je zo redeneert gaat vrouwenwielrennen ook nooit leven. Je kunt ook hier komen en denken: oh rijdt die markus voor jumbo? In dat geval go Markus!

Laatst gewijzigd
Yeez

'@glorious bij jou leeft het wellicht niet en jij zal het dan ook niet belangrijk vinden, maar de wereld is groter dan jij alleen. Snap je dat er mensen zijn die ook iets anders kunnen vinden en het wel leuk vinden? Of is dat te moeilijk. En nogmaals: dan lees je het lekker niet

kelderfan

'@Glorious
Op dit moment rijden de dames de TdF. De grootste wedstrijd bij de mannen en vrouwen met in de gelederen een van de bekendste rensters van het peloton ene Marianne Vos. Helaas gaan de jaren tellen.
Dat geldt ook voor Robert Gesink, Jos Van Emden en Steven Kruijswijk.
Dan is 't toch logisch, dat wij 't hebben over de dames en jonge talenten. Dat is toch ook exposure voor 't team.
Het wordt nog lastiger voor jou als wij de schaatsers er bij gaan halen. Maar ja met Sven Kramer in de gelederen, ontkom je er niet aan.

Poeksel

Ik denk dat je het van Glorious best over Sven Kramer mag hebben, maar niet over Jutta Leerdam ;)

kelderfan

Dat is juist 't probleem. Ik wil 't alleen maar over Jutta Leerdam hebben en een beetje over Jonas, die wordt begeleidt door straaljagers en Wout, die op roze wolk rijdt.

Laatst gewijzigd
AWestie

Vrouwenwielrennen leeft bij jou niet, dat is een mening die je mag hebben. De kijkcijfers zijn aan de andere kant wel gewoon booming dus je hebt de algemene cijfers niet aan je zijde.

Puur praktisch gebeurt er nu even geen drol bij de heren en hebben de dames juist hun belangrijkste wedstrijd van het jaar. Dan kunnen bij elkaar opgeteld een paar pagina aan posts er toch wel vanaf?

Ik mis wel een SD Worx topic misschien, al is nu denk ik niet het beste moment die te starten 😅

luca77

'@AWestie
Haha. Het is voor de eigenwaarde van Danny Stam in ieder geval wel beter om daar nog even me te wachten

Raul Alcala

Ja, de kijkcijfers voor de vrouwen oranje voetballers zijn ook booming. Maar ook daar is de kwaliteit zwaar ondermaats. Onegrijpelijk zoveel waardering voor daar waar armoe vooral troef is

Laatst gewijzigd
kelderfan

Goed moment dan wat betreft 't development team. Die hebben vandaag een zware test, want die krijgen vandaag de klim naar La Planche des Belles-Filles. Ik ga 't niet vertalen, want loopt alles weer door de war.
Maar 't wordt wel een kluif voor de klimgeiten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja nog een klein nieuwtje voor de liefhebbers. JV heeft naast de Tour of Denmark ook de Vuelta a Bourgos opgenomen in haar programma. Dat vind ik goed nieuws.

.

madeinstars

Ze rijden ook Tour of Britain, of was dat al bekend?

madeinstars

Best een druk programma in het najaar. Zijn we niet gewend. vaak dubbel en soms zelfs driedubbel bezet.

tdola

Alleen maar leuk toch lijkt me. Ook wellicht wat kansen voor de niet absolute kopmannen een keer.
Dev renners zullen ook weer wat ervaring opdoen hier en daar waarschijnlijk, wat ook alleen maar toe te juichen is.

ghostwriter

'@Glorious
Mannen wielrennen leeft toch ook nauwelijks in 95% van de landen ter wereld? Zelfs toen Dumoulin een kans maakte om de Tour te winnen leefte het nauwelijks in Nederland.

Yeez

'@kelderfan denemarken doen ze niet. Dat is een foutje. Burgos doen ze wel

1 2 ... 159 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.