Mooi hoor dat de jonge garde 't zo goed doet in de Czech Tour. Helaas blijkt Vader weer niet zo goed.
Inmiddels 4 man bij de 1e. 20 renners in 't peloton.
In de Tour Alsace moet 't van Darren van Bekkum komen in de rit naarLa Planche des Belles-Filles.
Hij brengt JVD thuis met een 16e. plek bergop.
Oh, ja in Wiellerrevue lees ik dat de Vuelta a Bourgos wordt gebruikt als voorbereiding op de Vuelta.
Dan wordt 't waarschijnlijk Roglic met Foss, Gloag, Hofstede?, Kelderman, Oomen en Tratnik.
Want Vingegaard is nog aan 't feesten, Van Baarle rijdt 't WK, Kuss heeft herstelrust nodig en Valter lijkt mij ook wel 'WK te rijden.
Roglic kan direct naar vuelta en zou burgos denk ik niet nodig hebben, maar misschien rijdt ie m, zou kunnen.
Als t toch echt voorbereiding zou zijn op vuelta dan idd kuss, vingegaard en van baarle niet zo wrs. (Kelderman ook niet wrs).
Voor gesink en als laatste test tratnik (is ie volledig hersteld!?) Zeker wel logisch.
Valter zou ook kunnen, geen idee of ie wk doet. Roglic ook mgl dus.
Voor affini/bouwman zou t kunnen, al rijdt laatste al Polen en lijkt vuelta me daarom minder wrs en neig ik meer naar affini of kelderman voor plek in selectie (of Dennis of evt leemreize).
Jammer geen Denemarken als dat klopt, vorig jaar toch mooie eindzege met laporte.
Zeker goed van Staune-Mittet, maar Nathan Van Hooydonck wauw, wat die kan met zijn gewicht is toch wel geweldig te noemen. Benoot wordt toch mooi 10e. met zijn hulp. Gloag heb ik helaas niet gezien en ja de rest van de jongens zijn niet op hun plek in zo'n klassieker.
Trouwens Colby Simmon wordt vandaag keurig 3e. in de Tour Alsace en Dario Igor Belletta komt als 8e. over de streep.
De sprint van JV met liefst 4 renners in een klein peloton op het circuit in de laatste 700m leek nergens op.
Van Emden, die wel een goede leadout reed, werd niet gevolgd door de andere JV renners waardoor Kooij, die nmm ook in de fout ging door net als Van Dijke en Van der Sande de buitenbocht te pakken.
Ook reed Van Dijke niet door na een val van een renner in een van de laatste bochten, terwijl Van Emden dat juist wel deed.
Dat moet de volgende keer toch echt beter.
Hopelijk valpartij zonder erg na de grote pelotoncrash voor het ingaan van het circuit.
Zo te zien worden alle tijden van alle renners op 0,00 achterstand gezet waardoor Foss, Bouwman en Oomen geen achterstand oplopen. Netjes van de organisatie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.