Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 160 ... 237 238
wieler4live

Hagens 2e vandaag in czech tour

tdola

Terwijl t bergop finish was, niet echt t terrein van hagenes normaal dacht ik, maar weet niet hoe steil.
Hessman, staune mittet en graat ook top 20, morgen uitspelen in zwaarste etappe de kaart van meerdere renners kort staan?

goldone123

'@Tdola hagenes reedt ook in de tour de toekomst top 8 (bij de laatste 8 bergop voor staune vooral)

kelderfan

Mooi hoor dat de jonge garde 't zo goed doet in de Czech Tour. Helaas blijkt Vader weer niet zo goed.
Inmiddels 4 man bij de 1e. 20 renners in 't peloton.
In de Tour Alsace moet 't van Darren van Bekkum komen in de rit naarLa Planche des Belles-Filles.
Hij brengt JVD thuis met een 16e. plek bergop.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Oh, ja in Wiellerrevue lees ik dat de Vuelta a Bourgos wordt gebruikt als voorbereiding op de Vuelta.
Dan wordt 't waarschijnlijk Roglic met Foss, Gloag, Hofstede?, Kelderman, Oomen en Tratnik.
Want Vingegaard is nog aan 't feesten, Van Baarle rijdt 't WK, Kuss heeft herstelrust nodig en Valter lijkt mij ook wel 'WK te rijden.

tdola

Roglic kan direct naar vuelta en zou burgos denk ik niet nodig hebben, maar misschien rijdt ie m, zou kunnen.

Als t toch echt voorbereiding zou zijn op vuelta dan idd kuss, vingegaard en van baarle niet zo wrs. (Kelderman ook niet wrs).
Voor gesink en als laatste test tratnik (is ie volledig hersteld!?) Zeker wel logisch.
Valter zou ook kunnen, geen idee of ie wk doet. Roglic ook mgl dus.

Voor affini/bouwman zou t kunnen, al rijdt laatste al Polen en lijkt vuelta me daarom minder wrs en neig ik meer naar affini of kelderman voor plek in selectie (of Dennis of evt leemreize).

Jammer geen Denemarken als dat klopt, vorig jaar toch mooie eindzege met laporte.

tdola

Archie ryan naar ef, door blessures t helaas nooit langdurig kunnen laten bij tjv, talent heeft ie wel.

AWestie

Mooie stap voor de jongen, bij Jumbo zijn de plekken ook gewoon duur

Cycling

Hopelijk gaat Archie Ryan het redden bij EF en blijven de blessures achterwege

Dave87

Op procyclingstats staat nu onderstaande selectie voor de Vuelta:

- Roglic
- Vingegaard
- Kelderman
- Kuss
- Valter
- van Baarle
- Tratnik
- Gesink

Ergens al bevestigd?

Dr.Watt

Zijn er bij de Jumbo volgers ook enkelen die Roglic meer kans geven dan Vingegaard?
Als ik op iemand geld moest zetten, is het Rogla.

AWestie

Ik schat ze even sterk in tot ik ze weer zie fietsen

Ryan heeft dus oprecht nog niks gereden dit jaar, is TJV dan voorzichtig of neemt EF dan gewoon een gok? Ik snap Jumbo wel hoor

Dr.Watt

Tratnik vandaag toegevoegd aan de startlijst op PCS. Moest er nog iemand daaraan getwijfeld hebben.

Cycling

Er is nooit twijfel geweest dat Tratnik, na een voorspoedig herstel van zijn blessure, in de Vuelta zou starten. De twijfel is er vooral mbt Kuss en Kelderman, omdat ze de Tour gereden hebben.

tdola

Nou, tratnik gaf aantal weken geleden zelf aan dat ie hoopte op vuelta plek, maar nog niet zeker was. Helaas geen link zo snel.

Janitjoe

Jumbo-Visma komt met hun basketbalteam

Tiesj Benoot 1.90 m
Edoardo Affini 1.92 m
Lennard Hofstede 1.86 m
Thomas Gloag
Gijs Leemreize 1.90 m
Timo Roosen 1.94 m
Nathan Van Hooydonck 1.93 m

kelderfan

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/familieman-vingegaard-in-zijn-nopjes-bij-jumbo-visma-tour-team-van-dit-jaar-is-mijn-dreamteam
Jonas en zijn droomploeg.🎉

Yeez

https://www.wielerflits.nl/nieuws/olav-kooij-gaat-ronde-van-polen-niet-uitrijden-donderdag-naar-wk-in-glasgow/

Stapt na rit 5 af. Zal mick van dijke denk ik ook wel doen. Missen daarmee 1 sprintkans in rit 7

Dr.Watt

Is Benoot 1m90? Dat wist ik absoluut niet.
Mss door zijn gebochelde houding. Ik noem steeds 'de heks'.
Als je goed kijkt hoe die op zijn fiets zit, ga je een heks op een bezemsteel kunnen ontwaren.

Een grote heks dus

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Staune-Mittet pakt de overwinning in de 3e etappe van de Czech Tour

Poeksel

Zijn vierde overwinning al dit seizoen!

goldone123

netjes, begint het toch wat meer te laten zien, goed inform!

kelderfan

Zeker goed van Staune-Mittet, maar Nathan Van Hooydonck wauw, wat die kan met zijn gewicht is toch wel geweldig te noemen. Benoot wordt toch mooi 10e. met zijn hulp. Gloag heb ik helaas niet gezien en ja de rest van de jongens zijn niet op hun plek in zo'n klassieker.
Trouwens Colby Simmon wordt vandaag keurig 3e. in de Tour Alsace en Dario Igor Belletta komt als 8e. over de streep.

Laatst gewijzigd
tdola

In Polen lijkt iedereen van tjv overeind gebleven. Ik dacht dat foss op 3 km nog in peloton zat maar na uitglijder voor hem uiteindelijk op 2 min. Maar wellicht wordt die tijd nog gecorrigeerd.
Kooij van te ver helaas, maar was door nattigheid erg tricky

Fanny

De sprint van JV met liefst 4 renners in een klein peloton op het circuit in de laatste 700m leek nergens op.
Van Emden, die wel een goede leadout reed, werd niet gevolgd door de andere JV renners waardoor Kooij, die nmm ook in de fout ging door net als Van Dijke en Van der Sande de buitenbocht te pakken.
Ook reed Van Dijke niet door na een val van een renner in een van de laatste bochten, terwijl Van Emden dat juist wel deed.
Dat moet de volgende keer toch echt beter.
Hopelijk valpartij zonder erg na de grote pelotoncrash voor het ingaan van het circuit.
Zo te zien worden alle tijden van alle renners op 0,00 achterstand gezet waardoor Foss, Bouwman en Oomen geen achterstand oplopen. Netjes van de organisatie.

1 2 ... 160 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.