Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 166 ... 237 238
kelderfan

Ja @Aerts
In de breedte zeker, maar de geruchtenmolen is weer aangezwengeld door de vader van Remco.
Meerdere grote spelers zijn geïnteresseerd, waaronder Ineos, die zo'n speler nodig hebben om weer mee te doen.
Wie zijn die andere grote spelers?

xistnc

Dat kun je toch gewoon in het betreffende nieuwstopic bespreken?

goldone123

stiekem hoop ik ook op jumbo met hun potentiele nieuwe geld schieter, hoop het weinig kans.

kelderfan

ja @xistnc maar als een van die grote spelers JV is, wat dan.

Dr.Watt

Evenepoel naar JV lijkt me redelijk ongeloofwaardig. Het zou ook vreselijk zijn voor het wielrennen.

Indien deze hypothese om wat voor reden toch werkelijkheid zou worden, dan mag je 100% zeker zijn dat WVA erin betrokken wordt.

kelderfan

Lijkt mij ook hoor @Dr.Watt. Maar ja het gaat wel om grote spelers in 't wielerpeloton. Als 't Ineos niet is, dan blijven er niet veel smaken over. Voor mij zijn de drie grote spelers toch JV, UAE en Ineos. Of Lidl - Trek gaat een stap maken.

Yeez

Vader evenepoel is ook zijn zaakwaarnemer. Daarom het bericht

YogiBear

Sinds wanneer is dit het Evenepoel topic.

goldone123

'@kelderfan is zeg ook nooit nooit, maar denk het niet zal het allemaal ook wat minder belangerijk maken, al wel een perfecte vervanger van roglic, maar dan spreken we over 2025.

Dr.Watt

'@Yogibear

Bij deze heb ik een REV-topic gemaakt voor de geïnteresseerden.

kelderfan

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/jan-maas-en-van-der-poel-trainden-goed-hard-in-spaanse-bakoven-soms-denken-ze-dat-ik-zijn-holmaatje-ben.
Ik heb in 't verleden wel gesproken over Jan Maas, die is uitgegroeid tot een trouwe meesterknecht.
Hij heeft in 2018 stage gelopen in de Colorado Classic met toen ook Powless en Olivier.
Ook maakte 't team toen kennis Matteo Jorgenson. Jammer dat 't bij die goed verlopen stage bleef.

tdola

2024 jumbo dev rijders nordhagen en brennan in kopgroep junioren, maar buiten medailles

kelderfan

Nordhagen heeft zich lang goed geweerd, maar de Denen zijn sterker gebleken.
Die Albert Withen Philipsen kan de teams uitzoeken.

Raul Alcala

Pattinson, ook nieuwe aanwinst wordt 22ste

Senna Remijn eindigt iig voor de 2 Britse aanwinsten op de 11de plek. Waarom komt hij niet naar TJV?

kelderfan

Ik denk dat er nog wel een plekje vrij is bij 't dev. team. Ook Vigo Tijssen heeft zich laten zien.

Cycling

'@Kelderfan Het Development Team heeft voor 2024 al 15 renners op papier. Evenveel als in 2023, waarom jij denkt dat er nog een plek vrij is kan ik even niet volgen.

Raul Alcala

En die 15 was toch vooral ivm de vele aflopende contracten dit jaar?
Wordt blijkbaar gecontinueerd

Maillot à Pois

Senna Remijn is bouwjaar 2006, en dus nog een jaartje junior volgend seizoen.
Lijkt me idd wel een goeie optie voor het Dev Team in 2025, ook al omdat hij ook goed uit de verf komt in het veld (Zilver op 't WK als eerstejaars)

AWestie

Poulidorjaar voor Wout

Rawolf

WvA heeft wel meer Poulidor jaren, en meestal achter MvdP

xistnc

Ach, er zijn ook hele ploegen die alleen maar kunnen dromen van een Poulidor-jaar.

En in een Poulidorjaar de Tour winnen met je ploeg, amai.

Rawolf

Xistnc jij doet net of ik het vervelend vind als je afgeeft op DSM 😂.

Zo'n ploegenfan ben ik helemaal niet meer. Ik ben fan van individuen. In het wielrennen hou je t toch allemaal niet meer bij, waar ben je als Jumbo fan nou eigenlijk fan van. (Filosofisch ik weet het) Maar die ploegstructuur wijzigt zo snel.

Cycling

@Rawolf Die ploegstructuur van Jumbo-visma verandert helemaal niet snel. T.o.v. bijvoorbeeld voetbal is het verloop van Jumbo-visma minimaal. Ook kun je de renners vanaf het Development Team al volgen.

AWestie

De Jumbo’s waren in ieder geval goed vertegenwoordigd vandaag, jammer dat Laporte hier wegviel. Die had hier ook wel potten kunnen breken.

Rawolf

'@Cycling, volgend jaar heet de ploeg weer Heineken - Swapfiets ofzo...

Staf de helft is de afgelopen jaren van DSM gekomen. Zeeman paar jaar aan boord. Enige constante factor is Plugge, hoewel zijn rol ook al vaak gewisselt is. En Gesink, Kruijswijk vEmden... de cultuurkern.

1 2 ... 166 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.