Affini, als hij start in Burgos, lijkt mij geen Hamburg te gaan rijden vóór de Vuelta.
Ook Bouwman heeft hier niets te zoeken in deze sprintkoers en daarom verwacht ik hem hier ook niet.
Bouwman zal naast Burgos eerder starten in de Tour of Britain of anders Bretagne en misschien daarna de 2 Canadese koersen als hij geen Vuelta rijdt.
JV heeft de toon gezet met het halen van Tom Schellekens. Nu rijdt er een Française Pauline Ferrand-Prevot bij 't WK in Glasgow en die is duidelijk op weg naar de titel WK mountainbiken 2023.
Is die geen goeie om te halen voor 't damesteam. Ik denk dat Dylan van Baarle dat ook ziet zitten.
Je hebt een punt @Raim Vlasblom
Helaas hebben de JV-mannen niet veel kunnen betekenen bij 't WK U23.
Loe van Belle is de 1e. NL-renner met een 19e. plek. Ook Colby Simmons heeft 't goed gedaan met een 16e. plek.
Die Colby lijkt mij ook goed bezig, want hij eindigt toch vlak na Lamperti, die al de overstap heeft gemaakt naar Soudal-Quickstep.
Qua vrouwen vind ik de spoeling wel enorm dun worden, naast veel middelmaat zoals de teamgenoten van Kraak van gisteren. Alles leunt nog op Vos die het duidelijk niet meer heeft (logisch ook) en Van Empel die het nog niet heeft (ook logisch).
Kunnen we niet langzaam concluderen dat het TJV Vrouwen project mislukt is?
Roxane Knetemann zei een tijdje terug aan de bar van Oranjezomer dat de prijzen van wielrensters de pan uit rijzen. Door het kleine aanbod en de grote vraag. Misschien dat het budget de jacht op rensters bemoeilijkt.
Of het heeft wellicht met het stoppen van Jumbo en dus sponsorperikelen te maken.
'@brabocycling hopelijk zitten ze niet met dezelfde mentaliteit als jij daar in de topsportwereld. Vos is niet op niveau sinds haar operatie en v empel had een stroeve start door aanpassingsproblemen. De groei gaat misschien minder snel dan gehoopt, maar de rensters liggen niet voor het oprapen en de verhoudingen inderdaad anders
'@Yeez
Wat heeft dat met mentaliteit te maken. @brabocycling zegt 't goed. De spoeling wat betreft goede rensters bij JV is erg dun te noemen. Het is gewoon te hopen dat de gehaalde talenten snel doorbreken met Van Empel voorop.
Marianne Vos is een mooi boegbeeld voor JV, maar net als bij Van Vleuten gaan de jaren tellen en wordt 't tijd voor de jongere garde om 't stokje over te nemen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.