Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 171 ... 237 238
Robert

Met nog de verwachte 2 versterkingen zitten we volgend jaar op 28 renners. Misschien Lars Boven een jaarcontract geven?

tdola

'@kelderfan
Pcs niet altijd geloven.
Affini rijdt burgos, dat ie bemer classic rijdt lijkt me heel erg onwaarschijnlijk de dag na eindigen burgos.

deharderpeter

Geen idee van z'n contract situatie, maar ik zou Lennard Kämna graag voor Jumbo zien koersen.

Lijkt me een ideale renner.

AWestie

Lars Boven kan geen jaarcontract krijgen, neo’s moeten twee jaar aangeboden worden

kelderfan

'@ti-raleigh
Sorry the BEMER Cyclassics(1.UWT)
Ook volgens Firstcycling met Affini, Bouwman, Van Dijke, T, Hessmann, Hofstede, Kooij en Van Der Sande.

Fanny

Affini, als hij start in Burgos, lijkt mij geen Hamburg te gaan rijden vóór de Vuelta.
Ook Bouwman heeft hier niets te zoeken in deze sprintkoers en daarom verwacht ik hem hier ook niet.
Bouwman zal naast Burgos eerder starten in de Tour of Britain of anders Bretagne en misschien daarna de 2 Canadese koersen als hij geen Vuelta rijdt.

Yeez

Bemer is de voorlopige startlijst. Die is al ruim vsn tevoren ingediend en klopt dus niet

Cen Morawec

Wat is er mis met tijdrit van Jumbo Visma?

Wereldkampieon Foss buiten top 10, geen resultaten van Markus of Van Aert,...

Primoz Zomirp

'@deharderpeter

zou Lennard Kämna graag voor Jumbo zien koersen…..Lijkt me een ideale renner.

Waroom? Ik heb een doku (ZDF) gezien waar hij als duitse AK hoop voor het „duitse“ ploeg gezien wordt. Ook zijn mentaliteit blijkt niet per-se een JV mentaliteit

Poeksel

'@Cen Resultaat van Henderson gemist?

Laatst gewijzigd
YogiBear

'@Poeksel Tip: niet op Cen reageren. Al vind ik dat soms zelf ook moeilijk.

Poeksel

Ja misschien wel verstandiger inderdaad.

AWestie

Jumbo Visma gaat ook pas een tijdrit rijden in Burgos en de Vuelta dus hij is een beetje voorbarig

kelderfan

JV heeft de toon gezet met het halen van Tom Schellekens. Nu rijdt er een Française Pauline Ferrand-Prevot bij 't WK in Glasgow en die is duidelijk op weg naar de titel WK mountainbiken 2023.
Is die geen goeie om te halen voor 't damesteam. Ik denk dat Dylan van Baarle dat ook ziet zitten.

Nijmos

Van Aert wel weer een tegenvaller. Ik vermoed dat het wk itt een minstens zo groot doel was als het wk op de weg. Het is wel een teleurstellend seizoen voor hem zo. Heeft eigenlijk niks belangrijks gewonnen, al was hij dichtbij.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Omdat Prevot het wegwielrennen vaarwel heeft gezegd lijkt me dat niet de meest logische renster om te halen.

kelderfan

Je hebt een punt @Raim Vlasblom
Helaas hebben de JV-mannen niet veel kunnen betekenen bij 't WK U23.
Loe van Belle is de 1e. NL-renner met een 19e. plek. Ook Colby Simmons heeft 't goed gedaan met een 16e. plek.
Die Colby lijkt mij ook goed bezig, want hij eindigt toch vlak na Lamperti, die al de overstap heeft gemaakt naar Soudal-Quickstep.

Poeksel

Maar wel een mooie overwinning voor Amber Kraak vandaag: https://www.procyclingstats.com/race/la-perigord-ladies/2023/result

BraboCycling

Qua vrouwen vind ik de spoeling wel enorm dun worden, naast veel middelmaat zoals de teamgenoten van Kraak van gisteren. Alles leunt nog op Vos die het duidelijk niet meer heeft (logisch ook) en Van Empel die het nog niet heeft (ook logisch).

Kunnen we niet langzaam concluderen dat het TJV Vrouwen project mislukt is?

luca77

Roxane Knetemann zei een tijdje terug aan de bar van Oranjezomer dat de prijzen van wielrensters de pan uit rijzen. Door het kleine aanbod en de grote vraag. Misschien dat het budget de jacht op rensters bemoeilijkt.

Of het heeft wellicht met het stoppen van Jumbo en dus sponsorperikelen te maken.

AWestie

Achtereekte heeft ook nog een mooi podium gehaald vandaag trouwens. Lijkt me een moeilijke markt inderdaad, het vrouwenpeloton. Nog kleiner dan de heren en met heel andere verhoudingen ook.

Yeez

'@brabocycling hopelijk zitten ze niet met dezelfde mentaliteit als jij daar in de topsportwereld. Vos is niet op niveau sinds haar operatie en v empel had een stroeve start door aanpassingsproblemen. De groei gaat misschien minder snel dan gehoopt, maar de rensters liggen niet voor het oprapen en de verhoudingen inderdaad anders

kelderfan

'@Yeez
Wat heeft dat met mentaliteit te maken. @brabocycling zegt 't goed. De spoeling wat betreft goede rensters bij JV is erg dun te noemen. Het is gewoon te hopen dat de gehaalde talenten snel doorbreken met Van Empel voorop.
Marianne Vos is een mooi boegbeeld voor JV, maar net als bij Van Vleuten gaan de jaren tellen en wordt 't tijd voor de jongere garde om 't stokje over te nemen.

kelderfan

Trouwens de jeugd heeft ook gereden in de Gran Premio Sportivi di Poggiana.
Ryan ja Ryan wordt 4e. in de uitslag en Van Bekkum wordt 13e.
De door velen gevraagde Lars Boven heeft een DNF gescoord.

kelderfan

Oei ook Coryn Labecki verlaat 't schip voor EF - Canondale. Wie volgt die richting op/

1 2 ... 171 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.