verrassend geen affini in vuelta als dat klopt.
roglic, Vingegaard, Kuss, Valter, Gesink, Tratnik en van Baarle dan soort van bevestigd.
Wrs Kelderman erbij of evt Bouwman.
Zal Gesink mogelijk als 1e aan de slag mogen op vlakke.
Renewi met Van aert, Kooij, Affini, van Emden, vd Sande en nog 2 (van dijke en van Hooijdonk ofzo? Laporte, Benoot, andere van DIjke kan ook nog).
Jammer in tour of GB dit jaar geen TTT (met van Aert en Affini al 2 grote motoren daar).
Leemreize had iets onderweg met zijn fiets denk ik aan zijn gebaren te zien. Moest er al vroeg af. Daarna ging het voor Gesink te hard. Affini beulde zich af voor het bergje. Daarna moesten de overige vier renners bij elkaar blijven om te finishen. Valter erg sterk zo op het eerste gezicht. Roglic met gemak. Tratnik ook goed. Bouwman had alle moeite om er bij te blijven, maar dat lukte hem wel. Prima collectieve prestatie. Valter heeft de leiderstrui en dat komt Roglic en TJV we goed uit denk ik in deze ronde van Burgos.
'@Rahim Vlasblom he, ik zal affini ook nooit voor kelderman vervangen hoe kom je daar bij, oh bijna niet rechten stuken oh dan maakt het idd niet veel uit, maar goed ik had het ook niet over kelderman, totaal verschillende renners, het zal eerder voor een type gesink zijn,
ik vraag me bij die omschreven 8 wel af wie de mannen veilig gaat houden in chaotische finales en waaiers. Zitten weinig dringers tussen. Op papier van Baarle en Tratnik maar in de tour heeft van Baarle die rol niet op zich genomen en zo ken ik Tratnik ook niet.
In de tour waren het vHooydonck, Laporte en Benoot met goed positioneringswerk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.