Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 174 ... 237 238
Yeez

Geweldige tijdrit. Diesels leemreize en gesink (leemreize erg beperkt) in het begin gewerkt waar kon. Affini met een lange beurt opgeofferd voor de slotklim waar tratnik valter en roglic net te sterk voor bouwman waren die jv daardoor wat vertraagde en misschien 4/5 sec extra kost.

goldone123

oh affini rijdt de vuelta niet?

goldone123

ik heb het vermoeden dat valter weer een stappje heeft gezet.

kelderfan

Ja die Valter is echt gegroeid bij JV en Robert Gesink is nog niet op niveau of een mindere dag.

goldone123

idd, maar raar dat affini niet gaat de ttt is erg belangerijk?

tdola

verrassend geen affini in vuelta als dat klopt.

roglic, Vingegaard, Kuss, Valter, Gesink, Tratnik en van Baarle dan soort van bevestigd.
Wrs Kelderman erbij of evt Bouwman.

Zal Gesink mogelijk als 1e aan de slag mogen op vlakke.

Renewi met Van aert, Kooij, Affini, van Emden, vd Sande en nog 2 (van dijke en van Hooijdonk ofzo? Laporte, Benoot, andere van DIjke kan ook nog).

Jammer in tour of GB dit jaar geen TTT (met van Aert en Affini al 2 grote motoren daar).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Goldone123 dat gaat denk ik wel meevallen hoor...het is maar 15 km, de verschillen gaan daar minder groot zijn dan hier. Je gaat daar echt de Vuelta niet beslissen.

ForzAZ67

Leemreize had iets onderweg met zijn fiets denk ik aan zijn gebaren te zien. Moest er al vroeg af. Daarna ging het voor Gesink te hard. Affini beulde zich af voor het bergje. Daarna moesten de overige vier renners bij elkaar blijven om te finishen. Valter erg sterk zo op het eerste gezicht. Roglic met gemak. Tratnik ook goed. Bouwman had alle moeite om er bij te blijven, maar dat lukte hem wel. Prima collectieve prestatie. Valter heeft de leiderstrui en dat komt Roglic en TJV we goed uit denk ik in deze ronde van Burgos.

goldone123

'@rahim vlasbom ja oke, maar een voorsprong of een acherstand, maar goed misschien willen ze vol voor de bergen gaan, kan ook met dit team

Yeez

Die ttt is 14 kilometer en bovendien maar 1 vd 21 ritten. Als je daar speciaal een renner voor meeneemt ipv kelderman ben je niet goed bij je paasei

goldone123

'@yeez niemand zegt ook iets over kelderman?

goldone123

het is ook wel fijn om een rit te winnen en wat tijd voor te staan, zijn zal het eerder een type gesink zijn, waar haal je kelderman vandaan dan, nee die ene etappe maakt niet veel uit, wel als je wint dat helpt volgens mij wel? of niet?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Goldone123 ik denk dat Affini of Kelderman in die TTT niet het grootste verschil gaat zijn. Zitten vrij veel 90 graden bochten in, dus de snelheid gaat er regelmatig uit. Ik denk dat Affini hier niet heel veel meer tijd voor de ploeg wint dan met Kelderman

goldone123

ik dacht eerlijk gezegd dat het langer was, bedankt dat je het effe zegt, als nog een overwinning helpt altijd en ook een klein beetje tijd verliezen is nooit fijn

Rawolf

Ik ben het voor de verandering met Yeez eens, die TTT is vrij kort. Daar moet je niet speciaal op selecteren.

(echter de ploeg zal alsnog prima in orde zijn voor een TTT)

goldone123

Oh nee, maar het is wel lekker om een etappe te winnen, en zo slecht is affini nou ook weer niet.

goldone123

'@Rahim Vlasblom he, ik zal affini ook nooit voor kelderman vervangen hoe kom je daar bij, oh bijna niet rechten stuken oh dan maakt het idd niet veel uit, maar goed ik had het ook niet over kelderman, totaal verschillende renners, het zal eerder voor een type gesink zijn,

Laatst gewijzigd
goldone123

al is het wel fijn dat ze dit ook winnen, das altijd lekker

Rawolf

ik vraag me bij die omschreven 8 wel af wie de mannen veilig gaat houden in chaotische finales en waaiers. Zitten weinig dringers tussen. Op papier van Baarle en Tratnik maar in de tour heeft van Baarle die rol niet op zich genomen en zo ken ik Tratnik ook niet.

In de tour waren het vHooydonck, Laporte en Benoot met goed positioneringswerk.

goldone123

'@Rawolf precies het zelfde, want het is niet alleen klimmen, daarin zou affini heel veel helpen, ik zeg zn naam ook niet voor een etappe, ik neem aan dat jumbo weet wat ze doen, dus maak ik me er niet erg druk om,.

AWestie

Hessmann geschorst door de ploeg door een positieve dopingtest…

Rawolf

Dat is zeer zorgwekkend.

Dit interview ook een ongelukkige timing :p https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/hessmann-en-jumbo-visma-collegas-leefden-op-hoogte-mee-met-vingegaard-leukste-kamp-van-het-jaar?twit=620

Yeez

Dit is natuurlijk gewoon slecht voor de ploeg. Nu uitzoeken hoe of wat. Gaat om een plasmiddel. Hij heeft in iedergeval de schijn tegen

YogiBear

Wanneer leren renners eens dat ze gewoon met hun fikken van alle medicatie af moeten blijven en eerst met de ploeg moeten afstemmen. Zo’ renner kan in één klap je goede naam ten grabbel gooien en weer jaren aan verdachtmakingen opleveren.

Glorious

Ik lees gvd net een artikel waarin hessmann zegt zoveel plezier te hebben etc... en nu direct dit.. hopelijk loopt het met een sisser af.

1 2 ... 174 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.