Er zit een groot verschil tussen wat Foss nu als salaris krijgt bij Jumbo-visma en komende jaar wil krijgen door een transfer naar andere ploeg. Het bedrag dat Foss nu krijgt bij JV is nog gebaseerd op zijn waarde voor hij WK tijdrijden was. Dit is echt geen topsalaris en het lijkt mij sterk als zijn salaris hoger is dan het salaris van Kelderman of Van Baarle
Het team is daar: Vingegaard, Roglic, Kuss, Kelderman, Gesink, Valter, Van Baarle, Tratnik. Zoals al eventjes verwacht. Vind ik dan weer jammer in de aankondiging: Van Baarle heeft blijkbaar nog niet voor de camera gestaan in zijn kampioenstruitje: https://twitter.com/JumboVismaRoad/status/1693194148524745165?s=20
Salarisdiscussies onder 2 miljoen zijn irrelevant, omdat grote kranten alleen de top 20 renners publiceren.
Maar: In Duitsland is het salaris van alle atleten die deelnemen aan de Olympische Spelen openbaar. In 2021 publiceerde SportBild inderdaad de salarissen van Buchmann en Schachmann, net boven een miljoen, en werd Wilco door Bora aangekondigd met iets hoger salaris.
Iemand enig idee wat Laporte nog gaat rijden? Leek me op WK ook prima in vorm en een renner die nog wel mooie hoge noteringen kan laten zien (of zelfs winnen). Had bijvoorbeeld in Bremer classic hem liever gezien op een plaats van Roosen ofzo, zie ook nergens dat die geblesseerd zou zijn ofzo, vandaar de vraag........
Lijkt me een prima kopman voor Canada inderdaad, was ook gewoon een dikke favoriet van het stadscircuit in Glasgow.
Zo blij dat die bijzondere NEOM Cityplug van een niet nader te noemen redactielid alweer out-of-the-picture is, mede ook omdat andere toko's niet mee wilden doen blijkbaar
"Rapport: honderden migranten gedood door Saudi-Arabië bij systematische aanvallen" https://nos.nl/artikel/2487428-rapport-honderden-migranten-gedood-door-saudi-arabie-bij-systematische-aanvallen
'@AWestie "De Saudische regering wil alleen gereguleerd migranten toelaten" Wat is hier mis mee? Even wennen dat begrijp ik als je ongelimiteerde hoeveelheden asielzoekers gewend bent die een hele samenleving ontwrichten.Misschien ook een goede suggestie voor de EU.Helaas hebben die andere intenties.
Selecties Benelux en Scandinavie bekend
11KOOIJ Olav* - vooruitgeschoven pion voor etappes en mogelijk klassement bij goede tijdrit
12AFFINI Edoardo
13FOSS Tobias - achtervang-kopman
14HOFSTEDE Lennard
15VAN DER SANDE Tosh
16VAN DIJKE Mick - achtervang-kopman
17VAN EMDEN Jos
31BEEKHUIS Teuntje
32CADZOW Kim*
33KRAAK Amber - gaat voor klassement
34ACHTEREEKTE Carlijn
35OUDEMAN Maud*
36VEENHOVEN Nienke*
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.