Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 179 ... 237 238
goldone123

foss verdient abosluut geen 1,5 miljoen, laat hem eerst maar is wat koersjes winnen of bij de laatste 10 rijden

Laatst gewijzigd
Cycling

Er zit een groot verschil tussen wat Foss nu als salaris krijgt bij Jumbo-visma en komende jaar wil krijgen door een transfer naar andere ploeg. Het bedrag dat Foss nu krijgt bij JV is nog gebaseerd op zijn waarde voor hij WK tijdrijden was. Dit is echt geen topsalaris en het lijkt mij sterk als zijn salaris hoger is dan het salaris van Kelderman of Van Baarle

maklukzat

'@Cen Zou je aan bronvermelding kunnen doen. Komt allemaal wat ongeloofwaardig over wat je beweerd.

AWestie

Het team is daar: Vingegaard, Roglic, Kuss, Kelderman, Gesink, Valter, Van Baarle, Tratnik. Zoals al eventjes verwacht. Vind ik dan weer jammer in de aankondiging: Van Baarle heeft blijkbaar nog niet voor de camera gestaan in zijn kampioenstruitje: https://twitter.com/JumboVismaRoad/status/1693194148524745165?s=20

kelderfan

Wouw mijn dreamteam met Kelderman erbij. Dat wordt echt een leuke Vuelta met renners, die je ook vooruit kan sturen.
Ik verwacht wel wat van Roglic en Vingegaard, maar de tegenstand is ook niet mis.

I Langof

Salarisdiscussies onder 2 miljoen zijn irrelevant, omdat grote kranten alleen de top 20 renners publiceren.

Maar: In Duitsland is het salaris van alle atleten die deelnemen aan de Olympische Spelen openbaar. In 2021 publiceerde SportBild inderdaad de salarissen van Buchmann en Schachmann, net boven een miljoen, en werd Wilco door Bora aangekondigd met iets hoger salaris.

I Langof

Van Baarle heeft blijkbaar nog niet voor de camera gestaan in zijn kampioenstruitje

Volgens mij is deze foto noch iets ouder.

tdola

Staune uitgevallen in avenir? En geen topresultaat in bemer met kooij
Laatste niet gezien, oorzaak?

Cycling

Chaotische sprint in Bemer, omdat 3 renners pas in de laatste meters werden teruggepakt. Alle knechten waren hierdoor opgerookt. Veel sprinters kwamen niet aan sprinten toe, zo ook Kooij

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bemer classic blijft een lastige wedstrijd. Vooral die finale is best pittig en die slinger door de stad maakt het lastig om op te schuiven. Jammer dat Kooij niet aan sprinten toekomt maar hij zat ook wel aardig geïsoleerd.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Jammer dat Staune-MIttet door de zoveelste crash moet uitvallen in de Tour de L"Avenir.

YogiBear

'@kelderfan Vertel eens, waar is hij nog meer allemaal (uit)gevallen? Ik zie op PCS nl geen enkele andere DNF op zijn naam staan.

Arnhemmer

Iemand enig idee wat Laporte nog gaat rijden? Leek me op WK ook prima in vorm en een renner die nog wel mooie hoge noteringen kan laten zien (of zelfs winnen). Had bijvoorbeeld in Bremer classic hem liever gezien op een plaats van Roosen ofzo, zie ook nergens dat die geblesseerd zou zijn ofzo, vandaar de vraag........

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vermoed dat hij naar Canada gaat en dan nog wat eendaagse koersen in Frankrijk en België meepakt.

AWestie

Lijkt me een prima kopman voor Canada inderdaad, was ook gewoon een dikke favoriet van het stadscircuit in Glasgow.

Zo blij dat die bijzondere NEOM Cityplug van een niet nader te noemen redactielid alweer out-of-the-picture is, mede ook omdat andere toko's niet mee wilden doen blijkbaar

"Rapport: honderden migranten gedood door Saudi-Arabië bij systematische aanvallen" https://nos.nl/artikel/2487428-rapport-honderden-migranten-gedood-door-saudi-arabie-bij-systematische-aanvallen

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@YogiBear
Ik bedoelde niet Staune met vele valpartijen, maar dat de ploeg wordt geplaagd door vele valpartijen met bijv. Seppie, die gelukkig weer is opgeknapt.

peerduell

'@AWestie "De Saudische regering wil alleen gereguleerd migranten toelaten" Wat is hier mis mee? Even wennen dat begrijp ik als je ongelimiteerde hoeveelheden asielzoekers gewend bent die een hele samenleving ontwrichten.Misschien ook een goede suggestie voor de EU.Helaas hebben die andere intenties.

ti-raleigh

Ga ergens ander roeptoeteren over politiek

Quesada Quesada

https://www.ouest-france.fr/sport/cyclisme/cyclisme-christophe-laporte-jumbo-visma-a-plouay-pour-la-bretagne-classic-ouest-france-d5707ce2-4034-11ee-8c10-72326cfdb8c5

Laporte en Benoot in Bretagne classic. Zullen daarna wel richting Canada trekken.

kelderfan

Dank voor de link en ja het was lang wachten op die info.

peerduell

ti-raleigh,Ik reageer slechts op de 'voorzet' van AWestie.Wie iets post kan een reactie verwachten,al gaat dit over politiek.Zoals in andere sporten worden ook in het wielrennen zaken 'politiek' gemaakt.

BraboCycling

Gloag aangereden tijdens training en geopereerd aan knie, komt niet meer in actie dit seizoen. Wat een pech.

AWestie

Hij mag gelukkig terugkijken op een seizoen met al een boel lichtpunten.

Hoe lang was je al aan het wachten, @kelderfan? :')

AWestie

Selecties Benelux en Scandinavie bekend
11KOOIJ Olav* - vooruitgeschoven pion voor etappes en mogelijk klassement bij goede tijdrit
12AFFINI Edoardo
13FOSS Tobias - achtervang-kopman
14HOFSTEDE Lennard
15VAN DER SANDE Tosh
16VAN DIJKE Mick - achtervang-kopman
17VAN EMDEN Jos

31BEEKHUIS Teuntje
32CADZOW Kim*
33KRAAK Amber - gaat voor klassement
34ACHTEREEKTE Carlijn
35OUDEMAN Maud*
36VEENHOVEN Nienke*

BraboCycling

Van Petegem vertrekt naar opleidingsploeg van Lidl. heeft eigenlijk geen impact gemaakt bij het TJV Development team, dus op zich niet gek dat die z'n heil elders zoekt.

1 2 ... 179 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.