'@glorious nou nou knap werk meesterscout. Ook 2 dagen l’avenir gekeken
Jammer dat Kooij teveel zelf moest doen in de chaos. Durft tenminste wel de inspanning te maken en kan daardoor überhaupt nog sprinten. In tegenstelling tot een groenewegen die zich gewoon maar weg laat drummen.
Jammer dat Kooij het wiel van de lie net voor de bocht verloor, anders begint hij in de positie waar welsford nu begint
Ze hebben een hoop rensters vast staan voor volgend jaar. Kraak wordt vandaag 2e in de tijdrit en cadzow 8e. Erg knap. Kraak nu ook 3e algemeen na v vleuten en ludwig. Mooie prestaties.
Een gehavende graat ook nog altijd 10e algemeen in l’avenir en ryan die de rit wint. Jammer dat hij gaat, maar snap dat jv het risico te groot vindt. De plaatsjes zijn nu eenmaal duur, maar zijn talent staat buiten kijf
Ja @AWestie
Daar gaat 't wel op lijken, maar ook een beetje goed nieuws. Kraak wordt vandaag 2e. en ook Kim Cadzow doet 't goed met een 8e. plek in de ITT.
Dat is echt goed te noemen. Daardoor wordt Kraak 3e. in 't AK en dat is voor mij de grootste verrassing tot nu toe.
Als dat maar geen 2e. plaatsen-dag wordt voor de ploeg.😒
Oei dat heb ik gemist @Yeez.
Is Graat gevallen of zo en mooi dat Archie op de terugweg is, want hij is zeker een klimtalent. Een mooie zege voor 't dev. team.
Bizar,ik ken een aantal mensen die niet meer komen hier door gezeik en later ook door de brouwen wat niets voorstelt.
En ook alles serieus nemen zoals yeez eng gedrag, betweters etc maar het is als jumbofan fijn extra info te krijgen via hier, die deel ik al jaren als het wat extra info betreft. En krijg ik door sommige ook hier.
'@glorious je zit jezelf vooral heel druk te maken nu. Ook over dat vrouwenwielrennen. Dit is een jumbo-visma topic, dus alles van jv kan hier besproken worden. Voornamelijk mannen, maar dus af en toe ook de vrouwen. Niks mis mee toch? Je hoeft niet te reageren en het zelfs niet te lezen. Als een kleutertje afgeven helpt helemaal niet
Nu gooi je het over een heel andere boeg, @Glorious. Dat mag, want ik snap prima dat iemand door gezeik er een keer klaar mee is. Maar op een goedbezocht forum meermaals zeuren om iets wat onder de streep echt maar mondjesmaat en vaak op momenten dat de heren niet fietsen wordt besproken is onnodig. En dan druk ik me nog netjes uit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.