Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 182 ... 237 238
kelderfan

Nog een stukje scorebord.
Sepp Kuss is dit wielerjaar met indrukwekkende reeks bezig.
In de Giro 14e. en in de TdF 12e.
Dan is mijn inschatting 10e. in de Vuelta.
En ja Tijmen Graat is nog steeds dik in orde.

Glorious

Isaac del Torro heb ik bij Jumbo aanbevolen..

Yeez

'@glorious nou nou knap werk meesterscout. Ook 2 dagen l’avenir gekeken

Jammer dat Kooij teveel zelf moest doen in de chaos. Durft tenminste wel de inspanning te maken en kan daardoor überhaupt nog sprinten. In tegenstelling tot een groenewegen die zich gewoon maar weg laat drummen.

Jammer dat Kooij het wiel van de lie net voor de bocht verloor, anders begint hij in de positie waar welsford nu begint

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja dat was echt jammer, dat Kooij geen lead-out meeheeft; want nu moest echt alles alleen doen. Ondanks dat heeft hij een prima sprint gereden.
Maar een pluimpje voor @Glorius.
Oei Amber Kraak gaat voor 't podium vandaag dan.

Laatst gewijzigd
AWestie

De Jumbovrouwen lopen leeg zo, gaat er überhaupt iemand verlengen?

Yeez

Ze hebben een hoop rensters vast staan voor volgend jaar. Kraak wordt vandaag 2e in de tijdrit en cadzow 8e. Erg knap. Kraak nu ook 3e algemeen na v vleuten en ludwig. Mooie prestaties.

Een gehavende graat ook nog altijd 10e algemeen in l’avenir en ryan die de rit wint. Jammer dat hij gaat, maar snap dat jv het risico te groot vindt. De plaatsjes zijn nu eenmaal duur, maar zijn talent staat buiten kijf

kelderfan

Ja @AWestie
Daar gaat 't wel op lijken, maar ook een beetje goed nieuws. Kraak wordt vandaag 2e. en ook Kim Cadzow doet 't goed met een 8e. plek in de ITT.
Dat is echt goed te noemen. Daardoor wordt Kraak 3e. in 't AK en dat is voor mij de grootste verrassing tot nu toe.
Als dat maar geen 2e. plaatsen-dag wordt voor de ploeg.😒
Oei dat heb ik gemist @Yeez.
Is Graat gevallen of zo en mooi dat Archie op de terugweg is, want hij is zeker een klimtalent. Een mooie zege voor 't dev. team.

Laatst gewijzigd
Glorious

Was ook een grap YEEZ, manmanman. En kap toch eens met je betweterige berichten man lachebek en dat vrouwenwielrennen. Ga lekker naar een vrouwenforum.

Laatst gewijzigd
AWestie

Van hetzelfde, jij mag ook wel stoppen met zeuren over bijna elke vermelding van de Jumbovrouwen

tdola

Kan de live chat niet vinden bij liveblog van vuelta. Kan iemand uitleggen waar ik t vind?

Glorious

Dit is niet voor vrouwen wielrennen bedoeld klaar... en dat is waarom je op mij reageert

Laatst gewijzigd
AWestie

Dat is jouw mening die je ook vaak genoeg hebt geuit en waar ook genoeg volk op gereageerd heeft

Heel jammer dat de omstandigheden en fietsproblemen bij Vingegaard deze ttt onmogelijk maakte

Laatst gewijzigd
tdola

Ttt tegenvallend maar blijkbaar moeten wachten op vingegaard die lek reed. Ze leken iig overeind gebleven, dat is belangrijkste.
Halve minuut achter op mas en 25 sec op evenepoel. Nog minder achter op Thomas en paar secondjes voor op ayuso/almeida.

BraboCycling

Bizarre omstandigheden, dit moet de organisatie rechtzetten wat mij betreft. En UAE / TJV moeten samen protest aantekenen.

Schande, schande, schande!

Yeez

Als dit maar niet bepalend gaat zijn. Dit had nooit plaats mogen vinden en Jv doet het prima ondanks lekke band. Uithuilen en opnieuw beginnen. Gelukkig is iedereen heel

Glorious

Bizar,ik ken een aantal mensen die niet meer komen hier door gezeik en later ook door de brouwen wat niets voorstelt.

En ook alles serieus nemen zoals yeez eng gedrag, betweters etc maar het is als jumbofan fijn extra info te krijgen via hier, die deel ik al jaren als het wat extra info betreft. En krijg ik door sommige ook hier.

Laatst gewijzigd
goldone123

uithuilen nee zo heel erg is het niet als vingegaard and roglic hun top niveau halen dan red evendepoel het normaal gesproken nooit, copy paste tdf 2022 kans dat dat nog een keer gebeurd is groot, moeten ze uiteraard wel top zijn afwachten.

goldone123

naar de omstandig heden ben ik best tevreden ik ga er gwn van uit dat vingegaard top fit is.

Yeez

'@glorious je zit jezelf vooral heel druk te maken nu. Ook over dat vrouwenwielrennen. Dit is een jumbo-visma topic, dus alles van jv kan hier besproken worden. Voornamelijk mannen, maar dus af en toe ook de vrouwen. Niks mis mee toch? Je hoeft niet te reageren en het zelfs niet te lezen. Als een kleutertje afgeven helpt helemaal niet

AWestie

Nu gooi je het over een heel andere boeg, @Glorious. Dat mag, want ik snap prima dat iemand door gezeik er een keer klaar mee is. Maar op een goedbezocht forum meermaals zeuren om iets wat onder de streep echt maar mondjesmaat en vaak op momenten dat de heren niet fietsen wordt besproken is onnodig. En dan druk ik me nog netjes uit.

horsm

30 seconden achterstand op Evenepoel - daar had ik even geen rekening mee gehouden. Om dat recht te zetten moet Roglic behoorlijk wat bonificatiesprints winnen.

YogiBear

'@horsm 26 seconden ;) Scheelt weer een sprintje.

Primoz Zomirp

Weet iemand hoe lang duurde fiets wissel bij Jonas?

Glorious

Betweterige kleuters soms, beetje humor mag ook wel. Maargoed morgen Roglic, maandag Vingegaard en ik zal deze dag vergeten😉

I Langof

'@Primoz

Het probleem is niet het wisselen van de fiets, maar weer op snelheid komen en het verloren ritme.
Ze hadden veruit de beste tweede time split van degenen die in zware regen startten.

1 2 ... 182 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.