Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 187 ... 237 238
tdola

Vuelta is trouwens laatste race vh seizoen voor vingegaard gaf hij aan bij interview eurosport.

AWestie

Voor bijna iedereen in het team denk ik, met al die dubbelaars en gebutste seizoenen door lange blessures

AWestie

Jammer dat Backstedt naar Canyon SRAM is gegaan, toch wel de grootste diamant van het uit elkaar gevallen Tibco ploeg.

tdola

'@AWestie

Zou me niet verbazen als Roglic nog wat Italiaanse wedstijden/Lombardije doet, met bijv ook Valter.

Cycling

Ik verwacht Gesink en Tratnik ook nog wel in Italië. Voor Van Baarle, Kuss, Vingegaard en Kelderman is de Vuelta waarschijnlijk wel de laatste wedstrijd.

Nijmos

Roglic verwacht ik ook in Italië. Zeker als hij volgend jaar Zwitserland en de Tour als hoofddoelen heeft en dus vermoedelijk in het voorjaar laat zal aanvatten

Yeez

'@nijmos dat is voor velen de conclusie omdat hij Zwitserland en de Tour nog niet heeft, maar nog helemaal niet bekend. Dan nog is een seizoen met bijv tirreno/pn, baskenland, wp, lbl, dauphine/Zwitserland en de tour goed te doen! Dan begint hij net zoals in 2021, 2023 en zoals ook in 2020 de bedoeling was

kelderfan

Fem van Empel heeft zich goed getoond in de Tour de L'Avenir en wordt uiteindelijk 6e. in de eind uitslag. Ook Rosita Reijnhout en Noemi Rüegg hebben zich goed geweerd. Helaas konden zij vandaag niet mee met het geweld van winnares Shirin van Anrooij.
GP van Plouay - Lorient- Agglomeratie CERA Trophy wordt goed bemand met 4 rensters, dat is weer wat minder te noemen.
Kraak, Swinkels, Cadzow en Oudeman zijn de gelukkigen.

Laatst gewijzigd
Arnhemmer

Jammer van de val van Kuss, hopelijk niet met veel erg maar had idee hij nog wel beetje aan zag komen en nog iets remde. Wel opvallend daarin vond ik hoe snel die zijn fietst zocht en weer wou vertrekken. Gaf me toch de indruk dat JV niet helemaal uitsluit om Kuss ook nog uit te spelen voor eind winst. En ook hij die kans niet zomaar gaat opgeven. In tour stond die er ook goed voor en werd het toen ook hem nog in de top 10 houden dat hij ook vol in de tijdrit mocht. Maar vind ergens wel een teken zijn reactie op die val, zoals een kopman die een grote ronde wilt winnen ook zou reageren en handelen. Als die echt helemaal niks gaf om het klassement en nergens in zijn en/of JV hoofd zit dan laat je makkelijker lopen.

kelderfan

Wat te denken van Owen Geleijn, die in de Giro della Regione Friuli Venezia is opgeschoven naar de 2e. plaats.
Wat betreft de Vuelta wordt 't morgen wel een leuke aankomst met een hopelijke goeie Roglic.

Laatst gewijzigd
Yeez

https://www.teamjumbovisma.nl/vooruitblik/nieuws/kruijswijk-staat-voor-rentree-in-tour-of-britain/

Mooie selecties voor britain en bretagne

kelderfan

Eens en ik hoop op goede Christophe Laporte en natuurlijk Tiesj Benoot in Bretagne.
Hoe is 't met de vorm van Wout Van Aert en ik ben benieuwd hoe Steven Kruijswijk het gaat doen.
Met Van Hooijdonck en Koen Bouwman erbij moet 't goed komen.
Kooij zal zich toch wel laten zien.

kelderfan

Maar @Yeez
Wat ik heel opvallend vind, is dat mevr. Esra Tromp de overstap heeft gemaakt naar EF-Cannondale. Zij haalt de een na de andere renster naar haar nieuwe ploeg. Bij de JV-dames ging dat allemaal niet zo snel onder het mom van bouwen voor de toekomst.
Nu is het verbazend stil bij de JV-vrouwen. Geen geruchten of nieuwe betere rensters in de maak.
Wat is er aan de hand, want ik dacht met Tijssen aan het hoofd, gaat er een nieuwe wind waaien. Helaas daar lijkt 't niet op.

Fanny

'@KelderfanQuote: GP van Plouay – Lorient- Agglomeratie CERA Trophy wordt goed bemand met 4 rensters, dat is weer wat minder te noemen.
Achtereekte stond volgens mij ook eerst op de rol in Plouay volgens PCS. Ze is echter flink gevallen in de Tour of Scandinavië in de laatste rit.
Wel vreemd dat het verder niet is aangevuld.
Het is inderdaad verbazend stil rond de JV vrouwen. Misschien een idee voor WF om eens te informeren waarom.

kelderfan

'@Fanny
Het heeft met o.a. valpartijen te maken en de jeugd, want Ruegg, Van Empel, Reijnhout. Riedman hebben de Tour de L'Avenir gereden.
Dan blijven er maar weinig rensters over om met 6 man aan de start te staan.
Dat weten zij toch van te voren ook wel. Met 16 rensters is dat een probleem, omdat er wat jezelf ook vaststelt er altijd rensters uitvallen door malheur en valpartijen.

kelderfan

Wauw Roglic de zege en Kuss de rode leiderstrui,
Hoe mooier kun je 't maken. Chapeau Primoz Roglic, die is echt op de weg terug (naar 100% bedoel ik)
Gesink, Van Baarle en Kelderman hebben zich kranig geweerd om de vluchters terug te halen.
Ook Valter heeft prima gewerkt in de finale.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Karlijn Swinkels heeft zich laten zien en wordt 7e. in de Classic Lorient Agglomération

Fanny

Wat een geweldige renner en mens is Primoz Roglic toch !
Hier kun je alleen maar fan van zijn zoals ik.
Wat was hij uitgelaten blij. Hij was denk toch onzeker hoe de benen waren na de valpartij eerder deze week om te duelleren voor de overwinning.
Vingegaard nu iets minder nav de maagproblemen eerder deze week maar deze laatste steile berg was niet zijn profiel.
Hij moet het hebben van de ijle lucht op de lange hoge bergen boven de 2000 m en die komen dus nog voor hem.

goldone123

'@fanny hopelijk hersteld vingegaard nog wat meer heb er veel zin in!

KissMyAce2.0

Als Remco echt meesprint wint Primoz niet, dus hij mag Remco wel bedanken! Remco zag er zeer sterk uit dus dit gaat nog een mooie strijd worden

Thurau

Ayuso sprintte ook niet mee zeg ik dan maar. Kun je nagaan hoe sterk die was. LOL Niet zo een sterke verklaring van Remco die gewoon vol aanzette maar net als eerder in bv Catalonië Roglic makkelijk zag antwoorden.

Yeez

Ik geloof Evenepoel wel, maar het begint een beetje treurig te worden. Niet alleen omdat het telkens afbreuk doet aan de overwinning van een ander, maar ook omdat het telkens als een excuus overkomt. Heeft zo’n kampioen niet nodig. Soms is berusten in je nederlaag beter

josi

Als Evenepoel echt dacht dat er nog vluchters vooruitreden heeft hij wel enorm zitten slapen of is hij erg slecht geïnformeerd door de ploegleiding. Het was al tientallen kilometers voor de streep duidelijk dat het niet voor de vluchters zou zijn en de laatste restanten van de vluchtgroep reden ze aan het begin van de klim voorbij. Ik geloof ook niet zo veel van zijn verhaal, want toen Roglic juichend over de streep kwam, keek Evenepoel berustend naar beneden. Waarom keek hij niet verbaasd om die rare Roglic die zijn handen in de lucht stak voor een sprintje dat nergens om ging?

theking

Hoe staat het met de tijdrit van Roglic? In de Giro was die niet geweldig. Toen was er het excuus dat hij door de blessures niet veel had kunnen trainen op de tijdritfiets. Weet iemand hoe dat nu is. Van Vingegaard had ik begrepen dat die in voorbereiding op de tour erg veel tijd op de tijdritfiets had doorgebracht en dat wierp zijn vruchten af.

AWestie

Evenepoel denkt Kuss op twee minuten te kunnen rijden, ergens goeie inschatting? Dan heeft ie krap nog rood https://sporza.be/nl/2023/09/03/moet-evenepoel-schrik-hebben-voor-rode-trui-kuss-denk-dat-ik-hem-in-de-tijdrit-2-minuten-kan-aansmeren~1693735951134/

1 2 ... 187 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.