Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 190 ... 237 238
kelderfan

Riejanne Markus en Anna Henderson doen 't goed in de Simac Ladies Tour. In de tijdrit van vandaag worden de dames 2 en 4 in de uitslag.
Trouwens ook in 't AK.
Van Aert doet 't in de ToB met een verrassende zege.

Laatst gewijzigd
wieler4live

Wat een team wout doet het na een briljante actie in de laatste km

kelderfan

'@Rahim Vlasblom
Kooij kan morgen nr 5 scoren, want je hebt gelijk morgen weer een vlakke rit.

kelderfan

Lijkt op een goede dag voor JV. De dames doen mee. Wout Van Aert doet z'n zegje met dank aan Olav Kooij en Primoz Roglic loopt in op zijn grote concurrent Remco Evenpoel. Dat zijn vandaag toch alleen maar plussen.🎉

AWestie

Jorgensen in Nieuwsblad: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230907_96993807. Kern voor mij: Hij is heel gretig om te leren van hoe het er aan toe gaat bij TJV, en schuift daar zo te zien ook met alle liefde persoonlijke ambities voor opzij

pirazzi

Rohan Dennis DNS in QPC de Québec.

Glorious

Wat een dag....

AWestie

Hopelijk kan Dennis zondag nog meedoen

kelderfan

Ja @Glorius
Zeker wat een dag met 1,2,3 in de Vuelta. Chapeau# JV-mannen, want ook Gesink (Gaat die stoppen?) en hele sterke Kelderman.
Jonas Vingegaard is de man van de dag met een geweldige Kuss in zijn wiel op afstand.

Arnhemmer

Ik hoop zo erg dat JV nu voor Kuss gaat. Niet perse in de zin van op Kuss wachten, maar niet zelf aanvallen vanuit een groep der favorieten zoals die van vandaag. Ook zonde om podiumplekken op te geven met bij Kuss te blijven als je een heel JV podium kan krijgen. En voorlopig zie ik een Mas of Ayuso niet weg rijden bij een Kuss die niet meer kan volgen. Hoop vooral dat ze bij JV het Kuss net zo hard gunnen, ze met 3 verschillende renners de Grand Tour sweep willen volbrengen wat naast de unieke prestatie het denk een onevenaarbare prestatie zou maken.

Laatst gewijzigd
Arnhemmer

En los van het gunnen vind ik ook dat Roglic en Vingegaard wel de dienst terug mogen bewijzen, alle rondes was Kuss er immers bij. En niet zomaar er bij als een simpele knecht, maar als de meesterknecht

josi

Ik hoop ook dat Kuss het gaat redden, het zou hem zo gegund zijn. Vandaag reed hij in ieder geval indrukwekkend en als een echte klassementsleider rond. Als hij dit niveau vast kan houden, zou het sprookje zomaar eens waarheid kunnen worden. Maar er komt nog heel wat zware kost aan.

kelderfan

Volgens mij is dat al eerder aangegeven, dat Jonas en Primoz 't Seppie gunnen om de Vuelta naar zich toe te trekken.
Jonas stond 't verst; dus is 't logisch, dat hij gaat en er voor zorgt, dat JV nu met drie toppers aan de leiding gaan.
Bij de Belg hoorde ik zeggen, dat na morgen alles duidelijk wordt.
Morgen wordt weer een dag bergop.

Thurau

Gesink gaat nog een jaar door en das maar goed ook. Je kunt veel mensen halen maar vergeet nooit wat je al in huis hebt. Demonstratie vandaag die je zelden ziet. 1,2,3 in de etappe en AK. Zorg dat men fit blijft, geen sinecure hier en op de fiets blijft zitten. Maar genoten vandaag van praktisch alles wat de ploeg deed.

T80JZ

Geweldige dag. Gesink nog steeds fantastisch in het werk dat hij doet voor de ploeg. Hij kon zelf beslissen of hij nog een jaar door wilde gaan, dus JV weet heel goed wat ze met hem in huis hebben. Kelderman ook heel goed. Had in de bergen op meer gehoopt met Valter.

Alles nu voor Kuss lijkt me. Dit is de kans van zijn leven om een grote ronde te winnen en zo lang hij niet door het ijs zakt en zijn concurrenten voorblijft is er geen reden dat hij door Vingegaard of Roglic gaat worden aangevallen. Vraag is wel wat het voor Kuss zelf gaat betekenen als hij deze ronde wint. Wil hij in de toekomst dan nog in dienst van blijven rijden of wil hij na het volgende seizoen kopman in een andere ploeg worden?
Ik had de indruk dat Roglic wat minder was vandaag. Jullie ook?

Raul Alcala

Ja, Roglic leek minder idd. Had zn shirt ook al 'snel' openhangen

pirazzi

Het dochtertje van Vingegaard is vandaag 3 jaar oud geworden, daarom wilde Vingegaard de etappe winnen zei hij bij Sporza.
Als de zoon van Roglic vandaag jarig was geweest won hij. Of Kuss kinderen heeft weet ik niet.

Yeez

Rare situaties vermijden en kuss naar de eindzege controleren. Als hij er toch tussenuit valt heb je nog altijd roglic en vingegaard. Voorkomt dat het nu een spel wordt van vroeg aanvallen en derest de boel lam leggen

Arnhemmer

'@T80JZ, denkt dat Kuss zelf die ambitie dan nog steeds niet heeft dat ten eerste. Ten tweede is het ook onmogelijk denk ik voor hem nog eens een grote ronde te winnen. Zelfs misschien wel ongeacht of hij wel of niet deze ronde wint. Om een paar redenen: Evenpoel en Pogacar in topvorm zijn altijd beter, en denk niet vaak meer voor gaat komen allebei afwezig zijn en Kuss niks gaat tegenkomen/zitten. Ten tweede denk ik een grote ronde renner nooit in een kopgroep kan komen zoals in het begin van deze etappe en 3 minuten voor de favorieten kan eindigen. En ja ze hebben erachter gereden om gat klein te houden, maar iets zegt me een Roglic of Vingegaard niet eens in zo'n positie had kunnen komen.

En ja toevallig kan alles nog zo goed vallen, maar Kuss staat qua leeftijd ook niet meer aan het begin van zijn carrière hè, zou niet nog heel veel beter/sterker worden ten opzichte van andere.

goldone123

en vergeet niet dat kuss al 2 grote rondes heeft gereden lol

kelderfan

Laporte wordt 6e. in de uitslag Grand Prix Cycliste de Québec.

AWestie

Ik kan niet geloven dat er drie jumbo’s nu op het podium staan. In grote rondes kan veel gebeuren, dus reken mij voor een geelzwart podium nog zeker niet rijk. Dat er een Jumbo bovenaan eindigt hebben ze volledig in eigen hand. Wat een immense luxe bij etappe 13.

kelderfan

Eens met Vingegaard. OP naar Madrid 1,2,3.
Maar je hebt gelijk @AWestie week 3 komt er ook nog aan en ja er kan nog veel gebeuren onderweg.
Oh, ja Jed Smithson doet 't goed in de Grand Prix Rüebliland.
Die koers is al jaren een opstapje voor hele jonge talenten. JV heeft die jongen goed gescout.

Laatst gewijzigd
AWestie

Angliru is nog de eerlijkste berg. Heus geen schande als er daar iemand tussendoor valt.

Zoveel steken ze er klimmend niet bovenuit alleen kunnen ze de nummers uitspelen.

Laatst gewijzigd
Cornelius

Echt balen voor Riejanne Markus. Tweede in het klassement en dan keihard onderuit gemaaid worden.

1 2 ... 190 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.