Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 197 ... 237 238
I Langof

Ik ben met je eens @T80JZ.

Ik heb kennissen bij de ploeg maar er is vanuit hun kant nog meer radiostilte als toen Dumoulin ze in Denmark in steek gelaten heeft. Ik wilde weten of er iets aan de hand was. Ze durven niets zegen. Het laatste wat ik gehoord heb, was dat Jonas en Primož nu met elkaar een problem hebben. Jonas hield op Angliru het afspraak niet, dat de andere bij Red Jersey moet blijven. Jonas hield ook niet de afsprak een dag eerder dat ze sammen tot finish rijden en dat Primož voor overwinning zou sprinten. Gewoon gezien was Angliru voor Jonas, maar Primož heeft demareert om intern te laten zien, dat hij sterker was.

Wat ik ook gehoord heb, is dat er ook ruzie tussen Reef en Zeeman was. Maar al eerder.

Laatst gewijzigd
YogiBear

Sorry, maar ik geloof er niets van dat er op dit moment kennissen bij de ploeg zijn die dit allemaal met je delen. Als dat wel zo is, is het iemand die ze zo snel mogelijk moeten lozen bij de ploeg.

Laatst gewijzigd
AWestie

Juicechannel Langof, zit vast wel potentie in want Yvonne Coldeweijer laat de meeste sporters links liggen

In wat concreter nieuws lijken de plekjes voor de ronde van Luxemburg wel ongeveer ingevuld. Benoot heeft volgens dit artikel zijn fietsen al klaar staan https://sporza.be/nl/2023/09/15/van-lachertje-tot-onklopbaar-hoe-jumbo-visma-uitgroeide-tot-de-dominantste-ploeg-van-het-peloton~1694781925586/.

Laatst gewijzigd
Glorious

Kennissen of niet de handdruk tussen Jonas en Primoz een aantal dagen geleden zegt veel. Ik hou er een klote gevoel aan over omdat ik niet wil dat Roglic vertrekt. Het voelt toch allemaal een beetje klote terwijl het niet mooier kan...

AWestie

Welke handdruk?

kelderfan

'@AWestie
Goeie link
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/valter-reageert-op-ontstane-commotie-rondom-jumbo-visma-ook-roglic-is-blij-met-eindzege-kuss
Valter laat ook van zich horen wat betreft de commotie..

kelderfan

Wat betreft 't dameselftal van JV.
Ik lees dat DSM met GT Krush in de weer is om 't dameswielrennen te verbeteren.
Zijn er nog plannen van JV om met zo'n samenwerking te starten of dat zij zelf met een jeugdploeg aan de slag gaan.

Cornelius

'@kelderfan Volgens mij hebben ze al een jeugdploeg. Met Marianne als juf. :p

kelderfan

'@Cornelius
De juf is uitgevallen en er is nog geen vervangster gevonden. Daarom stelde ik, dat 't elftal niet sterker is geworden en zeker niet in de breedte.
@Raul Alcala
Mijn stelling wordt onderbouwd door JV.
bron: https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/jumbo-visma-drukt-verse-transfergeruchten-rond-roglic-nogmaals-de-kop-in-hij-is-onze-koning

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

De handdruk dat ze elkaar niet aankeken

Het gaat me om Roglic zn hersenspinsels. Dat de ploeg hem een koning vindt is prima. Koning keizer admiraal. Zonder Primoz wordt het allemaal wel heel erg schraal

kelderfan

'@Raul Alcala
Historisch zijn de Belgische woorden bij Sporza.
Het is vooral Giro, TdF enVuelta in een jaar door 1 ploeg. Dat is te gek voor woorden.

Raul Alcala

Nu ik de gezamenlijke finish heb gezien, zit t wel snor met Roglic, Kelderfan. Valter ook een goeie gast. Wat voor renner hij precies gaat worden, geen idee

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Geniale finish vandaag, historisch moment. Onvergetelijke dag voor TJV en alle fans.

kelderfan

Ja dit is geweldig te noemen🎉 en ja een onvergetelijke dag voor de ploeg en ook voor ons fans.
Die Valter gaat richting Kuss Raul Alcala.
Maar Lars Boven is ook goed bezig, want die zit in een sterke groep met Mathieu natuurlijk in de Super8.
En ook Milan Vader is opgeklommen naar de 3e. plek.

pirazzi

Vrienden voor het leven, Kuss, Roglic en Vingegaard.

Raul Alcala

Valter is een stuk zwaarder dan berggeit Kuss. Hij moet geen vermageringsmaskeringpillen a la Hessman gaan slikken.

AWestie

Ik volg veel Vuelta maar kan die handdruk niet heugen. Voor iedere schijnbare breuklijn is ook gewoon een moment te vinden waar de heren super joviaal met elkaar zijn dus tja. Het zal vast intern gedonderd hebben met zoveel belangen maar de afgelopen week is mijn grondhouding vooral dat de soep telkens echt niet zo heet gegeten wordt als dat die wordt opgediend. Allerdrie hebben ze ook al zo’n succesvolle historie bij het team.

Spectaculair jaar. Dit is bijna niet te overtoepen. Of Wout moet volgend jaar een wonderjaar hebben, wat best kan nu de tweede goed en wel is geland.

kelderfan

Daar is zeker de doelstelling dat Wout Van Aert het volgend jaar zijn best moet doen om RVV en Roubaite winnen.
Met Jorgenson krijgt hij er al een sterke pion bij, maar ik verwacht nog wel iets in die richting.
Wat de dames betreft geeft Swinkels een leuk afscheidscadeau door Semois binnen te halen. Chapeau Karlijn Swinkels.

AWestie

Wat verwacht je @kelderfan?

Raul Alcala

Cavagna is nog vrij

T80JZ

Geweldig beeld, de drie toppers gezamenlijk over de meet met Kuss als onverwachte maar welverdiende winnaar.

@kelderfan
Als er iets gaat spelen met Roglic dan zal dat natuurlijk na de Vuelta gebeuren. Roglic wilde de Vuelta winnen, had daar de ploeg voor nodig en dan ga je een eventueel vertrek niet voor of tijdens de Vuelta aankaarten. Dus is het logisch dat Plugge kan zeggen dat geen ploeg zich heeft gemeld. We zullen de komende maanden wel zien en als ik er naast heb gezeten dan zal ik de eerste zijn om dat toe te geven.

YogiBear

Heb alleen de laatste 5 km gezien, maar wat was de tactiek van TJV in de Super 8 classic?

kelderfan

Precies @Raul Alcala
Die Cavagna zou zeker een top-aankoop zijn; maar ook Senechal staat nog open.
En wat doen wij met Boven, die zich toch goed heeft getooid onder de Belgische/Nederlandse tenoren.
Want Florian en Gianni Vermeersch zijn geen koekebakkers.
@T80JZ'
Ik sta in deze achter de woorden van de heer Plugge. Natuurlijk heeft Roglic een punt, maar hij zal achteraf wel meegaan in 't verhaal.
Er komen nu nog de Italiaanse najaar klassiekers aan en ik denk, dat Roglic het jaar positief wil afsluiten. met waarschijnlijk een mooi duel tussen Pogacar, Evenepoel en Roglic met misschien wel Sepp om zijn "schuld" in te .lossen.
Ikzelf zie dat probleem niet zo, want Sepp Kuss heeft toch groot aandeel in de successen van beide toppers of zelfs koning Roglic.

Raul Alcala

En wat te doen met Simmons?

Veel hangt af vh herstel van Van Hooydonck en de uitslag van Hessman's definitieve plasje.

tdola

Van hooijdonk en hessman zijn idd ongewild vraagtekens voor volgend jaar, waarbij we niet weten wanneer er duidelijkheid komt, hoe eerder hoe beter zou ik zeggen, ivm mogelijke vervangers idd.

En december interessante maand als parcoursen gt bekend zijn en verdeeld gaat worden wie wat, waarbij ook nog kooij ingepast dient te worden.

Misschien gaat roglic nog voor t lombardije toetje, zou m gegund zijn en erg mooie afsluiting van zijn jaar zijn.
Valter, tratnik, gesink wrs iig in de ondersteuning lijkt me. Mgl ook kruijswijk, oomen en foss oid.

1 2 ... 197 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.