Alles beter dan Neom City, waar dus serieus mee onderhandeld is maar door de andere sponsors niet als hoofdsponsor op prijs werd gesteld. Ook - nog - geen aanbieding van een andere multinationaal. Jumbo zou indien nodig nog een jaar door gaan met de verplichtingen. Maar ploeg zou daarna waarschijnlijk in dezelfde situatie zitten als nu. In deze omstandigheden misschien de minst slechte oplossing, maar niet iets om echt blij mee te zijn. Juichen voor Evenepoel? Ik kan het me niet voorstellen.
Ik ben geen fan van SQS maar heb er ook geen afkeer van. Wel een enorme afkeer van Ineos, Bah-rein, UAE, Neom City en apartheidsstaat Israël. En ik ben geen fan van Evenepoel.
Met deze fusie, als die doorgaat, kiest JV voor de zekerheid. Nog een jaar doorgaan met het gegarandeerde geld van Jumbo zou kunnen betekenen dat de ploeg over een jaar zou moeten ophouden. Bijvoorbeeld omdat SQS dan was overgenomen door Ineos en omdat er nog steeds geen grote sponsor was gevonden.
Alles went. Ik ben begonnen als fan van Ti Raleigh en Joop Zoetemelk (geboren en opgegroeid in dezelfde gemeente, niet hetzelfde dorp) en na het stoppen van Panasonic overgestapt naar die andere Nederlandse ploeg. Als deze fusie doorgaat wordt het met Plugge - Zeeman aan het roer en de meerderheid van JV renners vooral JV+ en leren we hoe we de monumenten moeten winnen. Dus ook deze fusie overleven we wel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.