Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 225 ... 237 238
Thurau

Julius Johansen is typisch een gevalletje waar ging het fout? Ze zijn bij TJV nog steeds Christian Andersen dankbaar die zei dat ze ipv Julius eens naar Jonas moesten gaan kijken. Als je nog een renner moet aantrekken wat het geval zou zijn bij ontslag van Hessmann dan kom ik uit op een pure knecht extra en de enige die ik qua ervaring zou willen toevoegen is Hepburn maar die zal wel bij Jayco blijven. Dus dan schuif je maar een Graat door of een Simmons.
@MaGarin
Komst van deze Noor zou ik toejuichen, de Don wilde hem ook graag hebben meende ik.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het gaat mij erom, dat je op tijd moet gaan rondkijken en niet wachten tot ’t laatste moment.

Ze zullen de volgende keer aan renners vragen of ze wat eerder in het jaar een hartaanval kunnen krijgen... wat een ongelofelijk vreemde opmerking is dit van je @Kelderfan en dan druk ik me nog tactvol uit. Geloof niet dat dit te voorzien was toch? Dat ongelofelijke gezeur om het aantal renners elk jaar weer. Ze hebben normaal gesproken genoeg renners om het zelfde programma te rijden als dit jaar, alleen weet je natuurlijk nooit van te voren of het met blessures of andere ongemakken mee of tegenzit, daarnaast kunnen ze voor veel koersen altijd nog terugvallen op de opleidingsploeg, Roglic en van Hooydonck waren niet te voorzien en vielen door de welbekende redenen pas laat in het seizoen weg. 2 renners die je niet 1 op 1 kan vervangen maar met de renners die ze nu hebben is het nog steeds wel op te vangen in de klassiekers en biedt het kansen aan mannen als Jorgenson en anderen om voor eigen kans te rijden in het meerdaagse werk.

kelderfan

Ja @veld
Dat is ook mijn gedachte, dan heb je voor 2025 wel twee kemphanen voor de TdF. Volgend seizoen doet hij de Vuelta.
Met Skjelmose heb je wel een goeie aan de haak.
@MaGarin
Dat zou de 1e. stap zijn in de richting van Visma. Want de omkadering is bij 't Blanco-Team erg belangrijk.
Dat zou 't probleem met de coaches oplossen.
Die Julius @De Zeboe van de Zoncolan komt geen heuvel over lees ik. Dan is er vals spel gespeeld bij de National Championships Denmark ME.
Hij is daar 11e. geworden toch en gaat daarmee Mads voor. Dus eendimensionaal is meer van toepassing op de aanwinst.
En bovendien een voorbeeld. Dus niet een renner, die op mijn lijstje staat.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Thurau ze kwamen niet voor Julius maar voor Mikkel Honore...

Thurau

'@Rahim
Ik baseer mij op dit: https://www.nu.nl/tour-de-france/6213956/de-ongekende-groei-van-vingegaard-hij-heeft-nu-ferrari-motor-en-sterke-kop.html

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Thurau grappig hoe blijkbaar er verschillende verhalen dus rondgaan... die van jou lijkt me inderdaad wat logischer. https://www.eurosport.nl/wielrennen/tour-de-france/2022/tour-de-france-wie-is-jonas-vingegaard-de-kersverse-drager-van-het-geel_sto9037074/story.shtml

kelderfan

Heren bedankt voor de links en het geeft goed aan dat Honore en Johansen geen verkeerde renners zijn om erbij te hebben.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bizarre conclusies trek jij er weer uit... niet te geloven.

Thurau

'@Rahim
Er zijn talloze verhalen waarschijnlijk, want zo ontstaan mythes LOL Maar het ene, de belangstelling voor Johansen sluit het ander ook niet uit. Was gewoon bij mij blijven hangen naar aanleiding van kelderfan zijn suggestie om Johansen te nemen, die hij daarna weer ontkrachtte om nu op basis van mijn antwoord en die van jou te concluderen dat we pleiten voor deze 2 versterkingen. Dat is zelfs voor zijn doen een idiote en leugenachtige uitleg. Ik hou er niet van als mijn woorden verdraaid worden dus nogmaals, Julius Johansen is jouw gewenste versterking kelderfan en absoluut niet de mijne.

Laatst gewijzigd
AWestie

Jongens, hij grijpt gewoon een haakje aan om zijn eigen transferlijstje weer te bevestigen, chill. Ik betwijfel of beide heren nog op het transferlijstje van TJV staan, al heeft Valter er bijvoorbeeld ook lang onder de radar op gestaan.

Sies

Zonder Kelderfan zou dit topic toch een stuk minder levendig zijn, dus iets meer waardering is wel op zn plek! ;)

YogiBear

'@Cornelius Met Von Berswordt erbij is er bij het vrouwenteam in ieder geval nog iemand met een contract voor 2025.

AWestie

"Nu ook Von Berswordt zich daarbij voegt, komt het totaal in 2024 uit op veertien rensters." staat op de teamsite. Dat lees ik als selectie rond en ik gok ook een iets smaller programma. Online zie ik trouwens dat ze een paar keer ook met Beekhuis samen fietst, maar die gaat juist naar Uno-X.

Laatst gewijzigd
MaGarin

PCS heeft met von Berswordt erbij 13 rensters, wie mist er?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Achtereekte is de 14e... vergeten door PCS, heb ik net bevestigd gekregen door de ploeg.

AWestie

Het lijkt me niet een kwestie van vergeten, want er is volgens mij geen communicatie naar buiten geweest over haar voor zover ik zie. PCS gebruikt voor transfers en contracten alleen officiële berichten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Awestie daarom nemen ze ook contact op met PCS om het te corrigeren. Geen idee waar het in de communicatie vergeten is door de ploeg.

AWestie

Ik zag het al inderdaad! Ik haakte vooral aan omdat je schreef dat PCS het vergeten zou hebben ;) Ik stel me dan meteen zo voor dat het geeltje met 'Carlijns contractverlenging bekend maken' op de grond is gevallen haha

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ze staat er bij nu... opgelost.

kelderfan

https://wielerrevue.nl/artikel/584496/kuss-wil-in-2024-als-medekopman-naar-tour-het-is-beter-voor-iedereen-dat-roglic-bij-ander-team-zit/
Sepp heeft plannen voor de TdF en Vuelta. Dus die verhalen over de Giro kunnen de prullenbak in.
@Thurau
Waar verdraai ik jou woorden, want ik heb bij het noemen van Johansen duidelijk gezegd, dat 't om een voorbeeld ging.
Of 't Blanco Team die jongen gaat inlijven, dat is aan 't team.
Ik denk meer aan 't lijstje van WF met o.a. Hellemose en Graat.

Laatst gewijzigd
Thurau

'@kelderfan
Jouw tekst: "Heren bedankt voor de links en het geeft goed aan dat Honore en Johansen geen verkeerde renners zijn om erbij te hebben."
Ik nodig je uit om uit de link van mij te halen dat Johansen een versterking is. Dat je vreemd interpreteert is jouw pakkie an maar ga er niet mij bij betrekken. Verder noemde je Johansen natuurlijk niet als voorbeeld maar als kandidaat want hij had, jouw woorden: De Vuelta gereden, en daarmee is zijn plekkie bij TJV al logischer kennelijk LOL

kelderfan

Ja @Thurau en begrijp je dat niet of wil dat niet begrijpen.
Want het ging om de discussie Lemmen toch, die alleen 1.1. koersen heeft gereden.
Dan is zo'n optie (voorbeeld) van Johansen toch veel beter en logischer, want die heeft al lol in WT-koersen geacteerd en ook Honore is een hele goeie renner gebleken. Dus leg even uit waarom ik jouw woorden verdraai.
Trouwens Johansen heeft op 't wenslijstje gestaan van TJV om aan jouw vraag te voldoen.
Want dan is mijn vraag. Wat maakt Lemmen zo interessant om erbij te hebben, want die is gehaald om te voldoen aan het getal 27, wat een van de voorwaarden is.
Twan Castelijns was toen ook zo'n ontdekking.

Laatst gewijzigd
AWestie

Dat Lemmen alleen 1.1 koersen heeft gereden is simpelweg niet waar en als je alleen naar dat criterium kijkt heb je in ieder geval niet goed gelezen waarom TJV voor hem kiest en ten tweede heb je dan een heel smalle blik van naar renners kijken. Je begint met de pagina bijna denigrerender over Lemmen te schrijven lijkt het.
En waarom haal je Twan Castelijns er precies bij?

T80JZ

'@kelderfan
Uit een artikel in de Volkskrant over Bart Lemmen en zijn overstap naar JV:

Uitzonderlijke testcijfers
De overeenkomst tussen al die toprenners (Roglic en Vingegaard worden in dit verband eerder genoemd in het artikel) is dat hun carrière begon met uitzonderlijke testcijfers. Vanaf de Rabobank-jaren eind vorige eeuw gebruikt de ploeg die nu Jumbo-Visma heet dezelfde inspanningstest.
Daarbij moet de geteste renner elke drie minuten iets meer vermogen trappen, totdat hij de drie minuten niet meer kan volmaken. Het testresultaat bestaat uit één enkel cijfer: het maximaal getrapte vermogen per kilogram lichaamsgewicht. Voor de liefhebber: het record is 7,25 watt per kilo.
Testen, zo meldt Jumbo-Visma in het persbericht over het aantrekken van de voormalige pelotonscommandant, hebben het team ervan overtuigd ‘dat met Lemmen een sterke renner is gecontracteerd die zijn mannetje in het World Tour-peloton zal staan’.
‘Ondanks geringe training en begeleiding heeft hij interessante dingen laten zien in wedstrijden en getuigen zijn fysieke waarden van veel potentieel’, oordeelt Jumbo-Visma.'

Het is natuurlijk bizar dat je na alle successen nog steeds geen vertrouwen hebt in de ploegleiding van JV en hun scoutingsmethode.
https://www.volkskrant.nl/sport/de-uitzonderlijke-wielerloopbaan-van-oud-militair-bart-lemmen~b1b2591e/

De Zeboe van de Zoncolan

Ja maar Julius Johansen heeft de vuelta uitgereden!

1 2 ... 225 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.