Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 227 ... 237 238
defietser

Cian Uijtdebroeks

kelderfan

'@Thurau
Een paar mannen is toch niet perse 2. Ik denk dat Zeeman de deur openhoudt, want anders had hij zeker 2 renners genoemd.
Maar ik ben al blij met twee goede renners en op meerdere plaatsen inzetbaar. Eigenlijk wat zij met het halen van Tratnik hebben gedaan.
Dus die door jou aangedragen Eiking maar ook Hellemose passen wel in het profiel.

Thurau

Niet perse maar gezien de flexibiliteit die de ploeg wil hebben in het doorschuiven van renners uit het development team indien nodig en het feit dat het aantal vastgelegde renners voor 2025 al 21 is kan ik mij voorstellen dat men om ruimte voor aankopen te houden 2 nieuwe renners al genoeg vindt. Dan zou je bij de standaard contractduur van 2 jaar op 23 vastgelegde renners komen in 2025. Met prioriteiten als het verlengen van Kuss en Bouwman wordt de speelruimte dan al aanmerkelijk kleiner voor dat jaar.

Laatst gewijzigd
tdola

Aankopen zouden ook voor 1 jaar vastgelegd kunnen worden, als t geen neos zijn.bijv craddock, castroviego of rowe oid.
Niet dat t per se deze renners zouden moeten zijn, maar om voorbeeld te geven.

AWestie

Het meest succesvolle jaar van de ploeg zie je niet direct terug in het aantal reacties op het TJV forum haha, voorgaande jaren werden aanzienlijk meer pagina's aangetikt aan het eind van het jaar. Al maakt het niet meer 'volgende' hoeven gebruiken bij paginagedoe vast ook uit. Ik ben benieuwd hoe lang ze wachten met Lease a Bike communiceren, dan kan er soort van officieel een nieuw forum opgestart worden ;)

Laatst gewijzigd
YogiBear

Jacco Verhaeren gaat ook parttime zijn hulp verlenen om te kijken of de performance verder omhoog kan met kennis uit andere sporten.

kelderfan

https://wielerrevue.nl/artikel/584728/de-totti-van-de-worldtour-robert-gesink-is-de-meest-honkvaste-wielrenner-van-het-peloton/
Leesvoer.

AWestie

Hoe de nieuwe sponsor heet, geeft Plugge pas op 21 december prijs bij de teampresentatie. Hij sneert in de video van onderstaand linkje ook lekker naar media of personen die verschillende geruchten de lucht in gooien, hou ik wel van. Is er al eens iets van een terugblik van de WF-redactie geweest op dit thema? Niet dat ik het verwacht of nodig vind om daar iets over in het openbaar te delen, maar ik hoop wel dat ze in de spiegel kijken over hoe zaken te presenteren in de toekomst. https://nos.nl/artikel/2495326-nieuwe-sponsor-voor-wielerploeg-jumbo-visma-we-hebben-weer-voor-heel-lang-zekerheid

Laatst gewijzigd
Yeez

Ja. En plugge over de nieuwe sponsor bij de nos: we hebben heel lang zekerheid nu. We willen het hoofdstuk jumbo netjes afsluiten en heten ook tm het einde vh jaar jumbo-visma. Daarom staan we ook als blanco pro-cycling ingeschreven. De nieuwe sponsor en de duur daarvan maken we pas op de teampresentatie bekend“

Bewust gekozen voor blanco omdat ze jumbo dit hele jaar nog willen geven. Maken alles pas 21 dec officieel bekend

kelderfan

Ja dat is wel een leuke, dat bewust kiezen voor Blanco en stilte. Dat daardoor een grote heisa is ontstaan.
Dat Blanco-verhaal had toch eerder gedropt kunnen worden met de reden daarvan.
Gelukkig heeft 't Blanco Team de sponsoring voor elkaar en dat is goed om te horen.
@AWestie
Dan hoeven wij niet al die bladzijden te vullen met grote onzin. Want wij hebben tot nu toe alleen maar onzin gehoord. WF ook blij.
De vraag is. Is Jumbo blij met dit afscheid op deze manier.
N.B. Jumbo zou nog eens moeten overwegen, dat zij 't damesteam wel blijven steunen, want de vrouwen zijn de markt.

Thurau

Heel lang zekerheid betekent voor mij dat ze tot 2030 een deal hebben, dat was ook de inzet van Plugge meen ik. Hij liet ook het woordje groei vallen, ben benieuwd of het budget ook omhoog gaat. Volgens Raymond is dat niet het geval, tenminste zo zei hij in de podcast. Die sneren vind ik nergens voor nodig want zo handig pakte men het allemaal niet aan. Plugge noemt het in het oog van de storm staan waardoor je(mijn opvatting) niet merkt dat het teringhard waait maar ook al ben je in de lead, het hele gebeuren kreeg een dynamiek die men niet goed had ingeschat.

kelderfan

Gezien de blijheid die Plugge uitstraalt, denk ik dat Raymond ons ook verkeerd heeft ingelicht.
Ik zie de volgende podcast met plezier tegemoet. Want WF heeft wat uit te leggen.

Glorious

Hoop onzin dus zoals Plugge aangeeft net als hier. Plugge is verder duidelijk. 21 december weten we alles. Nog wat nieuwe renners erbij en klaar. Schaatsen weg, ook top. Top nieuws en zin in 2024!

Cycling

https://www.hln.be/tour-de-france/jumbo-visma-manager-plugge-over-afgesprongen-fusie-er-komt-een-prachtige-nieuwe-sponsor~af9279944/

tdola

Een vd grootste Nederlandse bedrijven en van Europa staat erachter.
Dat zou dus niet Visma zijn als hoofdsponsor. Weet niet of pon in die categorie valt!?

Yeez

Er staat nieuwe sponsor. Geen hoofdsponsor. Visma wordt mede titelhouder ja

josi

'@tdola, pon heeft een jaaromzet van meer dan 10 miljard euro en boekt een nettowinst van meer dan een half miljard, dus valt waarschijnlijk wel in die categorie.

Raul Alcala

Proeft alsof Plugge ook wat geluk had. Quick Step boos, oeps. Maar ivm Cervelo vs Specialized kaapte PON de fusie en kwam het alsnog goed. Kan me niet voorstellen dat Plugge dit allemaal zo bedoeld had

Proeft ook, maar kan t ook verwarren met puur wensdenken, alsof ze met een grote naam bezig zijn. Contract afkopen, dus de komende weken zogezegd meer nieuws. Cian Uijtdebroeks dus. Die deze week zich negatief uitliet over de tt fiets van Bora

Yeez

Waaruit zou blijken dat ze met een grote naam bezig zijn dan? Behalve dat ze met renners bezig zijn?

kelderfan

https://wielerrevue.nl/artikel/584770/richard-plugge-weten-nog-niet-of-wout-van-aert-tour-rijdt-vingegaard-is-enige-die-al-zeker-is/
https://wielerrevue.nl/artikel/584776/wielerwereld-op-zijn-kop-vijf-wielerteams-onderzoeken-mogelijkheid-tot-super-league/
Leesvoer genoeg.
@Yeez
Raul Alcala proeft en dat zegt genoeg.
@Raul Alcala
Ik hoop darje goed hebt geproefd, want die Cian Uijtdebroeks is een hele goeie, die ik al eerder bij de Blanco-ploeg had willen zien.

Raul Alcala

Yeez. Renners die vrij zijn kan je direct tekenen, zij die nog vast liggen duurt wat langer.

Raul Alcala

Kelderfan. En ze hebben nog 2,5 miljoen liggen van Roglic.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Raul Alcala zo werkt JV niet, die testen renners eerst uitgebreid en kijken of ze binnen de ploeg passen. Een renner lukraak binnenhalen kunnen ze allemaal. En voor de duidelijkheid dat zullen ze bij elke ploeg doen. Anders zaten alle ploegen nu wel vol...

AWestie

Je hebt niet zomaar een bups geld liggen van een vertrekkende renner, daar zitten toezeggingen aan vast van sponsors. Alhoewel je zonder een van je grootverdieners vast wat meer marge hebt.

Yeez

'@raulalcala dan daarbij was jv al klaar op de transfermarkt tot het wegvallen van roglic en v hooydonck, waardoor ze nu later de markt op zijn gegaan. Het hele selectietraject duurt even. Onmogelijk om daaruit af te leiden dat ze eerder met iemand bezig zijn die nog een doorlopend contract heeft. Daarmee zeg ik niet dat dit niet mogelijk is natuurlijk

1 2 ... 227 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.