Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 230 ... 237 238
ghostwriter

Als het Kruijswijk, Kuss en Vingegaard lukt om topfit de Tour te rijden zal het voor UAE ongelofelijk moeilijk worden om Vingegaard tactisch kapot te rijden. Zelfs als ze Almeida, Ayuso én Yates als schaduwkopmannen van Pogacar naar de Tour sturen wordt het zeer lastig om tactisch iets te forceren in het hooggebergte met Kruijswijk en Kuss die Vingegaard op een hoog tempo naar de finish kunnen rijden. Iets forceren met vroege aanvallen is tegen Jumbo-Visma sowieso erg moeilijk doordat ze met wielrenners als Van Baarle, Laporte, Benoot, Van Aert en Jorgenson van begin tot het einde van etappes het tempo hoog kunnen houden. Ik denk dat als iedereen in een goede vorm is het uiteindelijk dus gewoon weer een strijd tussen Vingegaard en Pogacar wordt. Ik hoop als neutrale kijker dat Pogacar komend jaar op z'n minst dichter in de buurt van het niveau van Vingegaard zit.

Laatst gewijzigd
tdola

Ik vrees voor Hessman, contract zal waarschijnlijk ontbonden worden denk ik na positieve B-staal!?
Als dat geval is, dan zitten ze nu op 26 renners voor 2024.

kelderfan

Dat lijkt mij duidelijk en jammer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Beetje voorbarig nog... hij heeft nog steeds recht op zijn verdediging. Op zich veranderd dit nog steeds niets aan zijn zaak.

AWestie

De kans dat we hem op korte termijn op een racefiets zien op het hoogste niveau is alleen wel weer een stapje kleiner geworden. Niet dat die al heel groot was, maar toch.

josi

Niet echt verrassend natuurlijk. De B-straal bevestigt eigenlijk altijd de uitkomst van de A-straal. Ik zou wel graag eens horen met wat voor verklaring Hessmann komt.

kelderfan

'@Rahim Vlasblom
Hessmaan heeft al bezoek gehad van de lokale politie. In Duitsland zijn zij niet mals met overtreders.
Ik ben bang dat het voorbij is met zijn wielercarrière.
Dus overbodig is jouw reactie, al is 't mooi, dat jij die jongens altijd in bescherming neemt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan heeft niets te maken met het in bescherming nemen maar gewoon je interesseren in de procedure. Natuurlijk zijn ze bij hem thuis geweest om bewijs te verzamelen maar dan ben je toch niet meteen schuldig, er is nog zoiets als bewijslast en rechtspraak. Eerst moeten ze genoeg bewijs vinden van bewust dopinggebruik eer je iemand voor de rechter kan zetten voor een eventuele rechtszaak en veroordeling. Zover zijn ze blijkbaar nog niet. Mochten ze geen bewijs vinden daarvan kan dat zelfs de zaak voor Hessmann sterker maken. Dus voordat je mij reactie als overbodig verklaart moeten we wellicht gewoon eerst afwachten wat voor zaak justitie in Duitsland heeft.

Cornelius

Ik denk dat Heßmann voor de rechter een grotere kans op vrijspraak maakt dan voor de UCI. Volgens de regels van de UCI is een renner schuldig, tenzij deze 100% overtuigend kan bewijzen dat hij niet schuldig is. In de Duitse rechtspraak geldt heden ten dage net als in Nederland dat de aanklager moet bewijzen dat de verdachte schuldig is.

kelderfan

Gelukkig komt JV met Zeeman als woordvoerder nog een keer terug op 't geweldige seizoen.
Met vooral de nadruk op de drie GT's met ook drie verschillende winnaars.
Maar ook Kooij, Hagenes en Stune-Mittet worden in 't zonnetje gezet.
bron: JV-site.
Maar ja hoe verder zonder smaakmaker Roglic.
Dat gat is echt niet te vullen.
https://wielerrevue.nl/artikel/579445/wie-is-jumbo-visma-aanwinst-matteo-jorgenson-ondanks-wat-hij-heeft-gedaan-hebben-alle-amerikaanse-profs-voordeel-gehad-van-armstrong/

Laatst gewijzigd
skylimit

Hessmann zal door Jumbo wel snel buiten gezet worden c.q. op een zijspoor gerangeerd worden. Negatieve publiciteit kun je als succesploeg missen als kiespijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zolang hij nog niet officieel geschorst is lijkt het me niet dat je hem kan ontslaan. Dus ik denk dat de ploeg gewoon de procedure volgt en pas bij een officiële schorsing hem zal ontslaan. Alpecin-Fenix heeft Stannard bv ook nooit ontslagen.

De Zeboe van de Zoncolan

Hij staat op non-actief. Hoeveel zijspoorderig wil je het nog hebben?

Fanny

Kuss net niet in het Saitama Criterium in Japan. Pogacar de beste in de sprint.😄
Ook Tratnik en Valter deden mee. Nog gen vakantie voor de heren maar wel geld ophalen.🤞😉

kelderfan

Leuk @Fanny
De heren zijn gaan vissen in Japan. Maar Koen heeft een veel leuker plekje gevonden om te vissen. Ik zag hem met een grote vis in de armen.
Daar kunnen Valter, Tratnik en Kuss nog wat van leren.

kelderfan

Mooi maar wel in de modder doet mevr. Van Empel 't weer.🎉

kelderfan

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/wat-gaat-van-aert-medio-november-in-colombia-zoeken-af-en-toe-moet-je-ook-iets-geks-doen
Wout is gelukkig wat eerder te bewonderen op 12 november. Niet in 't veldrijden, maar volgens zijn coach Jan Boven in Columbia.

kelderfan

Nu Ad Bierens die vertrekt. Wat is er aan de hand?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij krijgt een aanbieding van PSV ... waarom moet er dan wat aan de hand zijn. Medewerkers komen en gaan... dat is echt niet zo heel vreemd hoor,

Thurau

Kelderfan is van de complottheorieën lijkt het wel LOL Deze overstap is logisch, PSV heeft de communicatie afdeling opnieuw ingericht en Ard kan meer verdienen en krijgt meer verantwoordelijkheid. Met van der Wallen die bij beide ploegen is betrokken is de stap veel kleiner dan het lijkt.

Pizzi

Vertrekt Ad Bierens nu óók al? Ik weet alleen van z'n broertje Ard.

Thurau

'@Pizzi
Pijnlijk is dat door deze fout van kelderfan, de aandacht op Ad Bierens komt te liggen die op een gewelddadige manier aan zijn eind kwam. Nee, soms loont het om even niet te snel te typen.

AWestie

Zou WF nu weer een redactielid verliezen aan een topteam? Kies maar wie!

kelderfan

Oh, sorry hoor, Ard Bierens op 't hobbelveld van zijn favoriete club Philips gloeilampen.
Maar nog meer complotten bij 't leesvoer.
https://wielerrevue.nl/artikel/585520/jumbo-visma-over-plan-2030-misschien-ontstaat-er-iets-moois-waardoor-we-het-wielrennen-overstijgen/
Trouwens nog een bommetje onder de plannen van Zeeman en Heijboer.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/sepp-kuss-over-toekomst-bij-jumbo-visma-er-zijn-andere-opties-maar-het-is-uniek-wat-ik-nu-heb/
Het contract van Sepp Kuss is nog niet verlengd en Kuss heeft keuzes genoeg.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sepp heeft toch nog een contract voor dit jaar... genoeg tijd nog om een verlenging bekend te maken. Tuurlijk heeft hij keuzes genoeg, wie wil hem nu niet. Maar hij zegt ook ''het is uniek wat ik nu heb'', die quote had je er ook uit kunnen halen.

1 2 ... 230 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.