Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 231 ... 237 238
defietser

Het verlengen van een contract zegt ook niet alles.

Zie o.a. Roglic en Plapp

Javier

Ik lees via de website geen vacature op perschef. Vermoedelijk iemand intern doorgeschoven.

Raul Alcala

Duurt lang

AWestie

Jos van Emden was het niet eens met het oorspronkelijke programma van o.a. Olav en Gijs, dus schreef hij aan het begin van dit seizoen een brief aan Merijn waar in eerste instantie ook niet heel positief op gereageerd werd. https://open.spotify.com/episode/64hjaTJVQ8MytZG12vHOU6?si=cn6TaEciSH2rwe9vMApeRA

kelderfan

'@Raul Alcala
Het duurt wel erg lang.
Jammer dat jouw wens niet in vervulling gaat komen.
Ben gaat naar Cofidis.
https://wielerrevue.nl/artikel/585578/johan-bruyneel-afkoopsom-voor-primoz-roglic-was-3-miljoen-euro/
De verschillen zijn toch wel erg groot Roglic JV 2 milj. en bij Bora 4 milj.
Als zij Kuss ook op die manier gaan wegkapen wordt 't nog wat met de grote droom van Zeeman & Heijboer.

Laatst gewijzigd
Thurau

Kus wegkapen is geen probleem, ken hem niet en op PCS geen resultaten LOL En iets meer vertrouwen in de leiding mag wel vind ik. De scouting blijft op orde en met deze kern rond een Tourwinnaar, Wout, Laporte en Olav hoef je niet voor veel ploegen onder te doen. Bezorgdheid is nergens voor nodig.

kelderfan

Nou de leiding is goed bezig. Geen persagent meer en dat is voer voor de vrijwilligers.
Ja wat heb ik toch met Sepp Kuss. Hopelijk komt er snel bericht, dat hij blijft.
Je hebt wel veel vertrouwen in Olav, want die jonge gast moet zich nog tonen in de Giro.
Trouwens heel gek, maar ik zie de drie K's in de TdF-opstelling verschijnen met als ondersteuning Van Baarle en Tratnik. Wat betekent dat voor de Giro.

kelderfan

https://wielerrevue.nl/artikel/585602/coach-over-onzekere-fem-van-empel-ik-heb-haar-gezegd-dat-ze-het-moet-omarmen/
Fem en haar coach Rutger Tijssen.

Thurau

'@kelderfan
"Geen persagent meer en dat is voer voor de vrijwilligers." Dit moet geschreven zijn door ChatGPT, want wat zeg je hier eigenlijk? Geen touw aan vast te knopen. Voor de rest: Ja, ik heb vertrouwen in Kooij en jij niet. Is een verschil van mening maar ik wil graag weten waar jouw gebrek aan vertrouwen in de renner vandaan komt.

Raul Alcala

Lees t als een soort van Haiku

Raul Alcala

3 miljoen in de pocket en 2 miljoen vrij aan salaris. Cian U. Is toch na volgend seizoen sws einde contract. En nu al ontevreden. Ik zou t wel weten.

kelderfan

'@Thurau
Dat jij er moeite mee hebt is wel duidelijk en je kan er geen touw aan vastknopen?
Kooij krijgt zijn kans (gelukkig heeft Jos van Emden toch invloed op Zeeman) in de komende Giro. Daar mag hij 't laten zien toch.
@Raul Alcala
Ja nu Ben heeft getekend, lijkt mij die Cian een grote vette vis om te halen, maar ik heb ook oog voor Mattias Sk.
Hopelijk kan Jos daar mee leven, want dan zijn de drie GTs weer bezet met een klimploeg en is geen plaats voor een sprinttrein.

Thurau

'@kelderfan
Je hoeft alleen maar uit te leggen wat er staat in die zin. Daar neem je niet eens de moeite voor en dat vind ik jammer. Nu doe je trouwens of Jos de reden is dat Olav komend jaar de Giro rijdt. Simpelweg niet waar, dat dwingt hij zelf af en de aanpak van de ploegleiding om de jeugd de kans te geven zoals Zeeman in de podcast Met Open Vizier aangaf. Top 10 AK zou hij al mooi vinden, en ik neem aan dat hij dan doelt op het sturen van een Tulett of Gloag. Met Olav en wie weet een Wout krijg je dan een nette ploeg voor de eerste grote ronde.

kelderfan

Als je op die zin wil ingaan, dan gaat 't erom dat de functie van persagent gaat verdwijnen en daar is verder niets mis mee.
Ik roep vrijwilligers, omdat er toch moet worden gecommuniceerd tussen pak weg JV en WF.
En wat OLav betreft heeft Jos een brief gestuurd, dat hij 't jammer vindt, dat jonge talenten kennelijk geen kans kregen.
Dit jaar was de focus op de drie GT's en dat is gelukt en hoe.
Dat Zeeman de komende Giro niet voor 't klassement wil gaan, is begrijpelijk omdat Roglic niet wordt vervangen.
Van Aert wil wel in 't gat springen door als kopman naar de Giro te gaan en dan denk ik.
Wout krijgt Laporte mee en ik zie dan ook een grote rol voor Valter en Kooij.
Dus zo iets: Valter, Van Aert, Affini, Gloag, Kooij, Laporte, Tulett en Milan Vader

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Waar haal jij vandaan dat er geen vervanger komt voor Ard Bierens?

Thurau

'@kelderfan
Bedankt voor de toelichting al ben ik het niet met je eens dat de communicatie naar de pers toe in handen zal komen van een vrijwilliger.

Raul Alcala

Kelderfan bedoelde eigenlijk dat voor nu 'vrijwilligers' vanuit TJV met de pers en co communiceren. Al weet je t uiteindelijk nooit met em. Waar je soms heen wilt is me dan een raadsel Kelderfan. Anyway, er zal zsm wel eentje voor terugkomen. Statistisch gezien wordt t iemand van FC Groningen.

Zeeman geeft dus aan of een bewezen klassementsman te halen of een jonkie. Ze gaan ons vast verrassen

Laatst gewijzigd
Aerts

Ik kan me niet voorstellen dat ze ons echt gaan verrassen. Alle interessante toppers zitten bij uae, Ineos of Bahrein. Dat gaat niet gebeuren. Alleen Juju zou een optie kunnen zijn (financieel) en dan ben ik inderdaad verrast.
FDJ gaat Martinez en Gregoire ook niet zomaar wegdoen. Skelmose lijkt me ook niet realistisch. Misschien wil Visma heel graag Johannessen, maar die zit hartstikke lekker bij Unox. G Martin is een Franse levensgenieter.
Dus het zal wel Nils van der Poel of Kristian Blummenfelt worden oid.

Raul Alcala

Wie is juju

Pizzi

Alaphilippe.

Raul Alcala

Das geen vervanger van Roglic Ik ga voor Cian

AWestie

Zoals ik deze aankondiging van interviews met de overstappers van het Devo team lees, blijft het bij drie voor 2024 https://x.com/jumbovismaroad/status/1722931295670460718?s=46&t=Og9dyBzjHLo_gmsUgRy8Sg

kelderfan

'@Raul Alcada
Ik nijg ook naar Cian Uijtdebroeks, omdat ik die jongen al twee jaar volg.
En ik wil helemaal niet naar FC Groningen. Waar woont Mollema, want zo'n type renner is echt welkom.
Trouwens die Fem komt als een komeet aanvliegen en zie jij die neerkomen in 't Groninger land.

AWestie

🇧🇪 VAN AERT Wout
🇭🇺 VALTER Attila
🇬🇧 GLOAG Thomas
🇺🇸 JORGENSON Matteo
🇬🇧 TULETT Ben
🇳🇴 STAUNE-MITTER Johannes
🇳🇴 HAGENES Per Strand

Eerste gedeelte Giro selectie gedeeld door de Jumbo staf volgens Renaud Breban https://x.com/renaudb31?s=21&t=Og9dyBzjHLo_gmsUgRy8Sg

Lijkt me vast een eerste aanzet, maar we weten ook dat er pas in december echt een klap op wordt gegeven. Wout mag gaan babysitten ;)

Laatst gewijzigd
MaGarin

Nergens op gebaseerd dat lijstje. Die 'journalist' zegt ook dat die 7 namen door Jumbo zelf bekend zijn gemaakt en verwijst naar de podcast Open Vizier met Zeeman, maar daarin worden helemaal geen namen of voorlopige selecties genoemd.

Totale bullshit dus. Sowieso heeft de ploeg rond deze tijd van het jaar nog helemaal geen wedstrijdpeogrammas gemaakt lijkt me.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 231 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.