'@Cycling
Je hebt helemaal gelijk hoor. Dan is 't helaas een onsje meer richting middenmoot.
De volgende quote moet Kooij meenemen voor de volgende sprintaankomst..
Quote: " Nu was de opdracht om me de hele race geen moment comfortabel te voelen, alsof je de hele race net te snel loopt."
'@peervaneynthoven Gelukkig niet. Viel me alleen op dat er de laatste tijd meer renners waren op wielerflits die zich hadden laten ‘verassen’ of ‘verast’ waren. Dat was oa met Kron het geval. Anton wees er slechts op dat dit ook met Kooij was gebeurd volgens Glorious. Ik vond dat dan best wel weer verrassend dat er twee verassingen waren in een week ;-)
'@AWestie mooie beelden van het moeilijke aan waaier rijden en het goed positioneren bij het ontstaan van waaiers. Vraag me af of de tweede van de twee TJV renners die het net niet redden een betere kans had gehad als de voorste zich had ‘opgeofferd’ en iets meer naar het midden van de weg had gereden. Nu rijden ze met zijn tweetjes de waaier eigenlijk net verkeerd om, waardoor ze beide wind vangen.
Jammer de TTT is niet je dat. JV staat nu 7e, Er gaan zeker nog 3 teams sneller eindigen.
Update JV wordt uiteindelijk maar 11e. in de einduitslag. Dat is geen resultaat om blij van te worden.
===
Wout Van Aert maakt mij weer blij met zijn trainingsrit als "crossertje." met referentie naar de ploegbaas van Soudal-Quickstep, die heeft laten optekenen, dat hij Wout niet wilde inlijven, vanwege de uitlating van Wout, dat hij liever crossertje wilde blijven.🎉
'@AWestie
Dat is ook wat ik vooraf heb gedacht. Ik denk dat het beter was geweest om Koen hier als kopman uit te spelen.
Anderzijds kan Kuss echt wel een potje hardrijden, maar hij is in de 1e. rit gevallen en dan kun je niet 100% zijn.
Dus zielig is niet op z'n plaats in deze.
Positief is het optreden van Hessmann, die ook volgens Wynants flinke stappen heeft gezet in zijn ontwikkeling.
De opvolger van Jos van Emden is in de maak.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.