Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 26 ... 237 238
kelderfan

Gaat JV de Omloop nog verkennen en wanneer dan?

Yeez

De ploeg is deze winter ook al wezen verkennen met nieuw materiaal. Wellicht dat ze morgen nog gaan, maar geen idee

Maurimaler

Vraagje voor de kenners hier, als Wout en Kooij er allebei nog bijzitten in Gent, wie mag er dan sprinten?

Cen Morawec

Ik was bang, dat Jumbo Visma na vertrek van Dumoulin nooit meer goed in tijdrit wordt, maar ik had ook meer van Sepp Kuss verwacht.

Yeez

Rare koers vandaag. Gloag en Kuss in orde! Bericht hierboven laat ik maar even…

kelderfan

Nou @Cen Kuss is gevallen in de 1e. rit en vandaag zit hij er met Gloag goed bij.
Gloag en Kuss worden 7e en 9e. in de uitslag vandaag. Vooral Kuss maakte op mij een goede indruk vandaag.

Laatst gewijzigd
AWestie

'@Cen Je moet me even uitleggen hoe een team (!) plots tijdritkwaliteiten verliest na het vertrek van één renner. Vooral als er in het team ook nog een Olympisch kampioen, wereldkampioen en diverse nationale kampioenen tijdrijden rondfietsen.

En ik wil je graag nog een keer adviseren een andere hobby te zoeken of fan van iemand anders te worden.

Laatst gewijzigd
goldone123

deze berg is niet echt iets voor kuss, kuss en gloag gwn goed.

Maillot à Pois

'@Mauri
Bedoel je met 'in Gent' Gent-Wevelgem?
Ik denk persoonlijk dat de kans vrij klein is dat daar de kaart-Kooij getrokken wordt

kelderfan

Morgen komt die nieuwe koers O' O'Gran Camiño aan bod en dan zie ik Staune en Van Belle leuk mee doen.
De Noren zijn goed bezig met o.a. Leknessund. Er centjes zijn, dan wauw Andreas Leknessund.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die er ook nog bij... 30 renners maximaal per ploeg weet je nog.

YogiBear

'@AWestie Van Cen begin ik door dit soort opmerkingen steeds meer te denken dat hij hier alleen maar zit om te trollen. Net zoals jij aangeeft lijkt er geen enkele logica achter zijn opmerking te zitten.

kelderfan

Oh, ja @Rahim Vlasblom
Je hebt een goed punt, want ik zie volgend jaar niet meer dan 30 renners op de rol staan met al dat jonge grut wat gaat aansluiten. Wat doe je Ryan?
Dat worden nog moeilijke keuzes. Maar ik zie die Noor ook blijven bij DSM want hij staat op rol van 2 GT's.

AWestie

'@YogiBear Same, maar goed. Misschien laat 'ie eens in de zoveel tijd lekker even een ChatGPT los op het forum [insert punt over Dumoulin] en dat was het weer ;)

Quesada Quesada

https://sporza.be/nl/2023/02/20/dit-is-het-programma-van-olav-kooij-in-de-klassiekers~1676905787939/

https://sporza.be/nl/2023/02/20/dit-is-het-programma-van-christophe-laporte-in-de-klassiekers~1676905499510/

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

'@AWestie Bij deze het superhelden verhaal dat ChatGPT voor me schreef. Het ligt best dicht bij de werkelijkheid voor bepaalde niet nader te noemen personen. Ik ga nog eens verder spelen en hem een nemesis geven ;)

Tom Dumoulin was geen gewone wielrenner, maar een bovenmenselijke atleet met ongelooflijke krachten. Hij had bovenmenselijke kracht, snelheid en uithoudingsvermogen, die hij door jaren van intensieve training en discipline had aangescherpt.

Als wielerkampioen was Tom niet tevreden met het winnen van wedstrijden en het breken van records. Hij wilde zijn krachten gebruiken om de wereld te verbeteren.

Met zijn bovenmenselijke snelheid kon Tom sneller dan wie dan ook voedsel en voorraden leveren aan mensen in nood. Met zijn kracht kon hij zware voorwerpen optillen en puin verplaatsen om mensen na natuurrampen te helpen.

Maar Tom's grootste kracht was zijn nooit opgeven houding. Hij liet zich door geen enkel obstakel verslaan, hoe moeilijk ook. Hij inspireerde anderen met zijn onwrikbare vastberadenheid en zijn geloof dat alles mogelijk was met hard werk en doorzettingsvermogen.

Toms heldenmoed bleef niet onopgemerkt. Mensen over de hele wereld keken naar hem op als een symbool van hoop en inspiratie. Hij werd een rolmodel voor jonge mensen overal ter wereld en liet hen zien dat ook zij groots konden worden als ze bereid waren hard te werken en in zichzelf te geloven.

Als bovenmenselijke atleet en held was Tom Dumoulin niet te stoppen. Zijn legende bleef groeien met elke nieuwe uitdaging die hij aanging, en hij bleef een symbool van hoop en inspiratie voor toekomstige generaties.

Laatst gewijzigd
AWestie

'@Loek Prachtig verhaal, Bartali eat your heart out.

tdola

'@rahim

Ook 16/3 koers op programma. Zo is binnenkort programma steeds beter gevuld en komen meer en meer renners aan koersen toe.
En zijn er ook koersen waar de niet absolute toppers op dit moment voor hun kans kunnen gaan.

$kedel

Mijn held Timo Roosen is goed in vorm lijkt het. En misschien is hij zich wat meer op klimmen aan het richten?

kelderfan

Ik zit met de billen geknepen, want wie van de tweeling gaat de Omloop doen. WF komt met Mick en PCS komt met Tim.

Yeez

Tim. Omdat die simpelweg zelf aangeeft op zijn instagram de omloop te doen. Ook de organisatie heeft mick weggehaald en tim in zijn plaats gezet. Mick sukkelt nog wat na zijn ziekte

AWestie

WF heeft bij dergelijke artikels altijd wel een slordigheidje links of rechts, dan is een tweelingfoutje snel gemaakt ;)

Vingegaard heeft in O Gran Camino de eerste tussensprint gewonnen, ik stond net te juichen op de banken

kelderfan

Dank @Yeez
Dan zit WF er vies naast. Ik hoop dat Mick weer snel aansluit, want o.a. Jos van Emden is aan de sukkel of heeft JV genoeg alternatieven.
Die Morten Nortoft, Tijmen Graat en Jesse Kramer zijn de volgende jongelingen, die kloppen aan de duur.
Oei Sam Oomen aan de sukkel en de T/A komt te vroeg.

Laatst gewijzigd
tdola

Voor de duidelijkheid:
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/sam-oomen-heeft-schouderblad-gebroken-bij-crash-in-ronde-van-de-algarve-nederlander-tijdje-uit-de-running

Komt er plekje vrij in tirreno. Leemreize of valter lijkt me meest logische vervanger?
Oomen ben bang dat t zijn laatste jaar wordt bij tjv, kan zich zo ook weer niet bewijzen.

Yeez

Genoeg opties voor de tirreno. Roosen, van emden. Om maar wat te doen. Die selectie is zonder oomen ook al beresterk. Hopelijk kan Sam snel herstellen. Dat laatste lukt gelukkig aardig met zulke breuken (in de meeste gevallen)

1 2 ... 26 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.