'@Cen Je moet me even uitleggen hoe een team (!) plots tijdritkwaliteiten verliest na het vertrek van één renner. Vooral als er in het team ook nog een Olympisch kampioen, wereldkampioen en diverse nationale kampioenen tijdrijden rondfietsen.
En ik wil je graag nog een keer adviseren een andere hobby te zoeken of fan van iemand anders te worden.
'@AWestie Bij deze het superhelden verhaal dat ChatGPT voor me schreef. Het ligt best dicht bij de werkelijkheid voor bepaalde niet nader te noemen personen. Ik ga nog eens verder spelen en hem een nemesis geven ;)
Tom Dumoulin was geen gewone wielrenner, maar een bovenmenselijke atleet met ongelooflijke krachten. Hij had bovenmenselijke kracht, snelheid en uithoudingsvermogen, die hij door jaren van intensieve training en discipline had aangescherpt.
Als wielerkampioen was Tom niet tevreden met het winnen van wedstrijden en het breken van records. Hij wilde zijn krachten gebruiken om de wereld te verbeteren.
Met zijn bovenmenselijke snelheid kon Tom sneller dan wie dan ook voedsel en voorraden leveren aan mensen in nood. Met zijn kracht kon hij zware voorwerpen optillen en puin verplaatsen om mensen na natuurrampen te helpen.
Maar Tom's grootste kracht was zijn nooit opgeven houding. Hij liet zich door geen enkel obstakel verslaan, hoe moeilijk ook. Hij inspireerde anderen met zijn onwrikbare vastberadenheid en zijn geloof dat alles mogelijk was met hard werk en doorzettingsvermogen.
Toms heldenmoed bleef niet onopgemerkt. Mensen over de hele wereld keken naar hem op als een symbool van hoop en inspiratie. Hij werd een rolmodel voor jonge mensen overal ter wereld en liet hen zien dat ook zij groots konden worden als ze bereid waren hard te werken en in zichzelf te geloven.
Als bovenmenselijke atleet en held was Tom Dumoulin niet te stoppen. Zijn legende bleef groeien met elke nieuwe uitdaging die hij aanging, en hij bleef een symbool van hoop en inspiratie voor toekomstige generaties.
Dank @Yeez
Dan zit WF er vies naast. Ik hoop dat Mick weer snel aansluit, want o.a. Jos van Emden is aan de sukkel of heeft JV genoeg alternatieven.
Die Morten Nortoft, Tijmen Graat en Jesse Kramer zijn de volgende jongelingen, die kloppen aan de duur.
Oei Sam Oomen aan de sukkel en de T/A komt te vroeg.
Voor de duidelijkheid:
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/sam-oomen-heeft-schouderblad-gebroken-bij-crash-in-ronde-van-de-algarve-nederlander-tijdje-uit-de-running
Komt er plekje vrij in tirreno. Leemreize of valter lijkt me meest logische vervanger?
Oomen ben bang dat t zijn laatste jaar wordt bij tjv, kan zich zo ook weer niet bewijzen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.