Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 27 ... 237 238
kelderfan

Volgens mij geen Roosen @Yeez want die moet al 5 maart en 12 maart aan de rol.
Van Emden zou een optie kunnen zijn. Maar het lijkt mij eerder dat Leemreize, Dennis of Valter die plek gaan invullen.

AWestie

Bah, Molano die rotbokser. Deze had voor Kooij moeten zijn.

BraboCycling

Echt zonde voor Kooij, maar wel een enorm goede sprint gereden ondanks dat de trein niet helemaal vlekkeloos verliep.

AWestie

Ik ben bij treintjes in de UAE Tour altijd zeer vergevingsgezind. En als er wél een trein perfect werk doet ben ik een heel seizoen bang.

kelderfan

De enige JV-renner op ontdekkingsreis voor de Omloop is volgens mij Jan Tratnik met ploegleider Grischa Niermann

wieler4live

Jammer voor kooij zat net iets meer in de wind als molano maar sterke sprint als het helemaal een keer mee zit wint hij

madeinstars

O Gran Camino 1ste etappe gecancelled vanwege de sneeuw.

Yeez

Terechte beslissing in gran camino. Wel lullig dat het net daarna opklaart. Blijft een vreemde regio daar.

Kooij reed een goede sprint. Molano wat geluk dat alle deurtjes zo perfect open gingen en daardoor uit de wind kon komen.

En over treintjes: die lukken zelden bij iemand in de uae tour

kelderfan

All In bron::
IDLgeeft een prachtig beeld over de Giro met Tom Dumoulin (@CEN) en Koen Bouwman (hoogtestage Medelin)
Leuk om te lezen.
@Rahim Vlasblom
Het was Koen Bouwman die door de hoogtestage in Columbia/Medelin tot de prima gereden Giro vorig seizoen.
Dus het lijkt mij toch een goede optie.
==
En nu officieel Laporte met Benoot, Van Baarle, Tratnik, Van Hooydonck, Affini en Tim van Dijke in de Omloop.
Go, go, go.

Laatst gewijzigd
Yeez

Eerlijke sprint voor Kooij. In het wiel bij Merlier met tegenwind. Helaas niet de kracht om erover te komen. Kan gebeuren. Linkerkant leek met de wind wel iets beter

Laatst gewijzigd
Bonorrie

Mooie ritoverwinning in Gran Camino van Jonas

kelderfan

Zeker een mooie overwinning voor Jonas Vingegaard, die mag tellen en eindelijk weer een zege erbij.
Daar kan de ploeg verder mee.
Staune, Van Belle en Boven hebben hun werk gedaan zo te zien en Kruijswjk heeft weer aan zijn vorm kunnen spijkeren.
Vooral Dennis en Staune-Mittet hebben Vingegaard en Valter in positie gebracht.

Laatst gewijzigd
Cycling

Sterk gereden van de Development Team renners. Met z'n tweeën (Van Belle en Boven) het gat op de 7 koplopers klein gehouden. Wel opvallend dat Kruijswijk eerder aan de slag moest dan Staune-Mittet. Staune-Mittet. Vingegaard goed afgezet door Staune-Mittet. Ik had alleen nog kopwerk verwacht van Valter. Vermoedelijk kon Valter niet, omdat Staune-Mittet te snel voor hem ging.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Valter heeft toch een vrije rol gekregen. Het waren Dennis en dan vooral Staune die zich goed hebben laten zien in het laatste stuk voor de klim. Steven Kruijswijk heeft nog wat koersen nodig voor de TdF.
Oh, ja
Nog een vraag. Ik zie Loe van Belle in o.a. de Settimana en de Tour of Norway met 't Development Team meedoen naast JV WT Team. Dat lijkt mij niet te kloppen. Ik denk dat Loe gewoon met 't WT-Team op stap gaat.

Laatst gewijzigd
Cycling

@Kelderfan JV gaat inderdaad met het WT meerijden in die wedstrijden. In een ronde starten niet WT en Development Team gelijktijdig. Dit zal tov de andere ploegen niet eerlijk zijn. Deze 'fout' zie je wel vaker in PCS

Cycling

'@Kelderfan Bij de profronde van Drenthe staat ook Development team JV. Ook hier verwacht ik dat het JV World Tour team rijdt, net zoals vorig jaar.

goldone123

die versnelling was wel erg sterk, beetje zo als pogi, erg explosief ik kijk uit naar morgen.

AWestie

Mooi verslag van de NOS: https://nos.nl/artikel/2465183-een-jaar-oorlog-hoe-fysiotherapeut-oleh-zijn-land-ontvluchtte-en-zijn-droombaan-vond

Prima interview met Dylan van Baarle: https://www.ad.nl/wielrennen/dylan-van-baarle-ook-bij-jumbo-visma-in-de-schaduw-ik-heb-niet-de-status-van-van-der-poel-of-van-aert~a81d3280/

kelderfan

Nog een prima interview bij WF over de rol van Nathan Van Hooydonck.
Ik hoop vandaag op een goede Benoot met als belangrijkste schaduwkopman Chritoph Laporte.
Dylan van Baarle mag mij verrassen, want ook de Omloop moet hem goed afgaan. Wat wordt de rol van Jan Tratnik.

tdola

Zoals opstelling Parijs nice op pagina 1 nu staat (met van hooijdonk zoals verwacht, zonder kuss maar met Dennis!?), wel echt gruwelijk goed team voor ttt.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Onderstaande quote wil ik jullie niet onthouden.

quote: Sporza; "Alle voorjaarsrenners van Jumbo-Visma sliepen op de fameuze berg. En ik heb horen waaien dat nieuwkomer Jan Tratnik als een machine tekeerging." Die Jan Tratnik kan de verrassing worden vandaag.

Yeez

Jammer van kooij opgesloten. Zat lang goed bij v poppel en bennett, maar het viel dicht voor hem. Snel naar pn met laporte als leadout

kelderfan

Het valt niet mee met Kooij, die graag een grote ronde had willen rijden. Ik denk, dat 't wat mager is.

AWestie

Zelfs als de ploeg vandaag niet wint hebben ze lekker werk geleverd: immer in winnende positie of controle.

BraboCycling

En dan is Tratnik nog weggevallen door pech uit de groep, anders zaten ze met 2 in de tweede groep denk ik en met 5 in de eerste 3 groepen, bizar.

1 2 ... 27 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.