Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 30 ... 237 238
goldone123

'@Kelderfan waar had je dat gelezen?

Yeez

Gloag had in de UAE hetzelfde als Arensman vorig jaar. Een klap van de hitte. Verklaart zijn iets mindere optreden, al leggen we de lat voor een jongen van 21 tegenwoordig sowieso wel erg hoog ;)

kelderfan

Die lat is zeker erg hoog gelegd voor zo'n jong talent. Dat zag je toch ook bij Staune, die na een goede dag even op adem moest komen en daarna toch een degelijke tijdrit heeft gereden.
Voor mij is Gloag goed begonnen en een prima aanwinst.
Ik zie Valter ook nog stappen zetten Hij is bij PCS toegevoegd bij de T/A ploeg.
Quote: Nieuwsblad; "Dat één ploeg de Omloop en Kuurne in hetzelfde jaar wint, is zeldzaam: Jumbo-Visma is pas het vijfde team in de wielergeschiedenis dat dat klaarspeelt.""

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Ben ook wel benieuwd naar Valter in Strade. Niet voor niets was hij vorig jaar 4e, samen met Benoot kan hij wel eens cruciaal worden voor Van Aert (of Van Aert voor een van hen)

Yeez

https://www.wielerflits.nl/nieuws/steven-kruijswijk-is-er-bijna-na-lang-herstel-heel-blij-als-ik-waardevol-kan-zijn-voor-vingegaard/

Was toch zwaarder geblesseerd dan ik dacht. Wel een mooi programma voor Steven!

AWestie

Ik ben benieuwd wat de ploeg voor Strade uit de hoge hoed gaat toveren, na die blijkbaar veelbelovende strategische sessies in november 2022. Het devies is daar vooral heel blijven en in potentie kunnen ze het numeriek uitspelen.

Yeez

Strade is toch een hele andere koers. Met 2 oud winnaars en valter en tratnik kan het ook zomaar weer zijn dat ze met 4 bij de laatste 20/25 kunnen zitten. Helaas spelen valpartijen en lekke banden vaak wel een rol inderdaad. Verder denk ik dat een mvdp er bijvoorbeeld zsm een 1 tegen 1 duel van wil maken met een handjevol topfavorieten

kelderfan

Roglic kijkt al weer nar de Giro,
quote: "Roglic wil na zijn uitvalbeurt in de Vuelta a España nu namelijk wel de kans krijgen om in drie weken tijd Remco Evenepoel (Soudal Quick-Step) te verslaan."
Ik hoop ook op een geweldige Wout Van Aert, die met Benoot en Valter twee uitstekende schaduwkopmannen heeft.
Ik denk aan dezelfde scenario als in de KBK.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

GEEN WVA IN DE STRADE. Pfoe. Dat is een aderlating... Hij begint in Tirreno.

Yeez

https://twitter.com/jumbovismaroad/status/1630212604047114244?s=48&t=NnujI16tzcEaCtN4fiZfOg

Geen Strade dus voor Wout. Ziek geweest de eerste week op hoogte. Wil langer op hoogte blijven en via de tirreno naar topvorm werken naar de kasseiklassiekers. Denkt niet dat het mogelijk gaat zijn om in strade mee te doen voor winst en traint dan dus liever. Geeft wel weer aan dat alles in het teken staat van rvv en pr

AWestie

En dat terwijl ze bij het eerste ziektebericht zeiden dat het geen gevolgen had voor zijn voorbereiding (ik parafraseer omdat ik het even niet terug kan vinden). [Edit oude link weg]

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat is wel heel jammer, dat hij nog niet fit is om de Strade aan te pakken. Dat wordt wel lang wachten op kanjer Wout Van Aert.. Wie moeten dat varkentje wassen.

Yeez

'@awestie je artikel van hln is van begin 2022 en gaat dan ook over dat seizoen

Quesada Quesada

Geen ramp. Mooie kans voor de andere mannen.

Yeez

'@quesada ik denk dat die mannen in dit blok sowieso wel de kans hadden gehad. Natuurlijk is dit een verzwakking voor ploeg, waardoor zij mijn inziens juist minder kans hebben

kelderfan

Benoot en Valter zijn de speerpunten maar wie gaan er mee voor de ondersteuning, Ja Tratnik, maar wie nog meer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Leemreize en Vader in ieder geval

Laatst gewijzigd
AWestie

Nou als je een beetje verder leest is het voorlopig ook Vader en Leemreize en normaal gesproken vullen T-A mannen dan nog de selectie aan lijkt me. Veel jonkies staan voorlopig in West-Vlaanderen klaar een dag later voor de GP JP Monsere.

Yeez

'@awestie lees jij voortaan je hln artikelen goed voordat je ze doorstuurt ;)

kelderfan

'@AWestie
Ja normaal gesproken wel maar ik zie Kelderman en Van Baarle geen Strade rijden.
Bouwman en Affini blijven over maar Affini gaat mee naar Milaan-San Remo en dat wordt een beetje teveel in dienst van.
En Koen rijdt naast de T/A ook Catalunya. Dus ik wel verder lezen, maar dat helpt niet echt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sepp Kuss, misschien Gesink als die weer helemaal fit is en Tosh zou ook nog kunnen. Er is nog wel wat keuze.

Fanny

'@Kelderfan
Ik verwacht Bouwman niet in de Strade, alhoewel hij deze al vaker heeft gereden tw 2020 en 2022.
Bouwman is ook een paar dagen niet op Strava geweest net als Wout van Aert en dus misschien ook ziek geweest.
Sinds 16 februari traint hij volgens Strava steeds samen met alléén van Aert. De rest van de renners is inmiddels al enige tijd van de Teide af. Helaas kon ik niet zien waar Kelderman verbleef die ook zijn eerste koers aanvangt in de TA.
Bouwman en Van Aert zullen dus starten in de TA en zullen denk ik samen daar naar toevliegen vanaf Tenerife waar ze dan ruim 3 weken hebben verbleven.
De vraag is hoe goed zijn ze na zo een lange hoogtestage en dan direct starten in de TA.
Sommige hebben wat acclamatietijd nodig maar anderen weer niet zoals bv Roglic.
Fijn trouwens dat het goed gaat met mij favoriete renner Roglic. Hopelijk rijdt hij de straatstenen eruit tijdens de Giro.😁
Ik verwacht trouwens in de TA jouw grote favoriet Kelderman als kopman aan de start staat naast Van Aert.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny ja Wilco is daar en in Catalonië de aangewezen kopman. En ik ben het met je eens dat ik ook niet Koen in de Strade verwacht.

Yeez

'@fanny kelderman roglic bouwman en v aert zitten nog op de teide

Cycling

Er zijn al 5 zeker voor strade. Als Kuss daarbij komt hebben ze nog een renner nodig voor het 1e stuk dan wel afzetten bij de 1e stroken. Dit kan Van der Sande en Hessmann prima doen.

1 2 ... 30 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.