Die lat is zeker erg hoog gelegd voor zo'n jong talent. Dat zag je toch ook bij Staune, die na een goede dag even op adem moest komen en daarna toch een degelijke tijdrit heeft gereden.
Voor mij is Gloag goed begonnen en een prima aanwinst.
Ik zie Valter ook nog stappen zetten Hij is bij PCS toegevoegd bij de T/A ploeg.
Quote: Nieuwsblad; "Dat één ploeg de Omloop en Kuurne in hetzelfde jaar wint, is zeldzaam: Jumbo-Visma is pas het vijfde team in de wielergeschiedenis dat dat klaarspeelt.""
Strade is toch een hele andere koers. Met 2 oud winnaars en valter en tratnik kan het ook zomaar weer zijn dat ze met 4 bij de laatste 20/25 kunnen zitten. Helaas spelen valpartijen en lekke banden vaak wel een rol inderdaad. Verder denk ik dat een mvdp er bijvoorbeeld zsm een 1 tegen 1 duel van wil maken met een handjevol topfavorieten
Roglic kijkt al weer nar de Giro,
quote: "Roglic wil na zijn uitvalbeurt in de Vuelta a España nu namelijk wel de kans krijgen om in drie weken tijd Remco Evenepoel (Soudal Quick-Step) te verslaan."
Ik hoop ook op een geweldige Wout Van Aert, die met Benoot en Valter twee uitstekende schaduwkopmannen heeft.
Ik denk aan dezelfde scenario als in de KBK.
https://twitter.com/jumbovismaroad/status/1630212604047114244?s=48&t=NnujI16tzcEaCtN4fiZfOg
Geen Strade dus voor Wout. Ziek geweest de eerste week op hoogte. Wil langer op hoogte blijven en via de tirreno naar topvorm werken naar de kasseiklassiekers. Denkt niet dat het mogelijk gaat zijn om in strade mee te doen voor winst en traint dan dus liever. Geeft wel weer aan dat alles in het teken staat van rvv en pr
'@AWestie
Ja normaal gesproken wel maar ik zie Kelderman en Van Baarle geen Strade rijden.
Bouwman en Affini blijven over maar Affini gaat mee naar Milaan-San Remo en dat wordt een beetje teveel in dienst van.
En Koen rijdt naast de T/A ook Catalunya. Dus ik wel verder lezen, maar dat helpt niet echt.
'@Kelderfan
Ik verwacht Bouwman niet in de Strade, alhoewel hij deze al vaker heeft gereden tw 2020 en 2022.
Bouwman is ook een paar dagen niet op Strava geweest net als Wout van Aert en dus misschien ook ziek geweest.
Sinds 16 februari traint hij volgens Strava steeds samen met alléén van Aert. De rest van de renners is inmiddels al enige tijd van de Teide af. Helaas kon ik niet zien waar Kelderman verbleef die ook zijn eerste koers aanvangt in de TA.
Bouwman en Van Aert zullen dus starten in de TA en zullen denk ik samen daar naar toevliegen vanaf Tenerife waar ze dan ruim 3 weken hebben verbleven.
De vraag is hoe goed zijn ze na zo een lange hoogtestage en dan direct starten in de TA.
Sommige hebben wat acclamatietijd nodig maar anderen weer niet zoals bv Roglic.
Fijn trouwens dat het goed gaat met mij favoriete renner Roglic. Hopelijk rijdt hij de straatstenen eruit tijdens de Giro.😁
Ik verwacht trouwens in de TA jouw grote favoriet Kelderman als kopman aan de start staat naast Van Aert.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.