Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 42 ... 237 238
Poeksel

Benieuwd of ze morgen iemand meesturen of gewoon klassiek gaan controleren.

Glorious

Laporte:

https://www.lequotidiendusport.fr/christophe-laporte-jumbo-visma-je-vais-avoir-encore-plus-de-liberte/

Rahim Vlasblom
admin

Mooi interview met de Fransman

I Langof

'@tdola

100% dat roglic na catalonie even gas terugneemt

Bent jij zeker dat hij na TA nog in Catalonie meedoet? Hint: ook Tratnik is niet erbij.
Misschien gaat Roglic niet daarnartoe en ga TJV Kelderman daar als einige kopman uitspelen.

tdola

Ja denk t wel, 2 koersen voor de giro wel zo prettig.

AWestie

Translate gaf een mooie vertaling: Ik was als een haar in de soep. Maar ik voelde geen verschil. Gaat over zijn entree bij een Nederlandse ploeg waar de voertaal Nederlands of Engels is.

Ondertussen staat TJV alweer in de bovenste regionen met aantal overwinningen. Ik gok zomaar dat ze de hoogste overwinningsdichtheid hebben.

Laatst gewijzigd
Cen Morawec

'@Glorious

Ik vind het onterecht. Sommigen krijgen steeds meer kansen. Primoz mocht Klederman en Benoot als kopmanen verdringen. Laporte mag volgens het stukje wel kiezen waar hij ga koersen, en hij lijkt van aller kanten steun te krijgen. Maar onze Tom Dumoulin bleef eenzaam achter en kon uiteindelijk niet eens zijn eigen races kiezen. HIj moest bijvoorbeeld naar Ronde van Danemark toen hij een groter doel had. Verder nog: die franse grapjes van Laporte tegen hem waren niet geschikt

Laatst gewijzigd
Glorious

Ja ik ben een beetje dumoulin moe en Cen Marawec moe.
Geen idee waar je het over hebt!!!

Morgen van Emden in Drenthe, Mick blijft nog kwakkelen.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@Cen weer met die onzin, hij had zelf in overleg met de ploeg zijn programma gemaakt richting het WK en dus zelf voor Denemarken gekozen. Je kletst zoveel onzin en dat is niet voor het eerst.

Laatst gewijzigd
YogiBear

Cen is gewoon Harrie uit Appingedam die niets met wielrennen heeft en een onderwerp heeft gevonden waarover hij als 15 jarige met een fake accent lekker kan blijven trollen. Misschien moeten we Harrie gewoon dat plezier gunnen want zoveel is er verder niet te beleven in Appingedam.

xistnc

Heerlijk toch, zo'n typetje. Daar leeft dit topic van, immers.

De Zeboe van de Zoncolan

Ach, Cen is wel consistent in zijn onzin, dat kun je ook niet van iedere veelposter in dit topic zeggen.

kelderfan

'@Fanny
Benoot heeft een rug issue en dat moet met massage worden opgelost. Hij geeft zelf aan dat het komt, omdat het zijn 1e. koers is. Dat heb ik al meermaals aangegeven, dat naast training ook wedstrijden moeten worden gereden om goed te worden. Ik denk dat hij vandaag gewoon in dienst gaat rijden, want Kelderman en Roglic doen 't goed in 't klassement.
Maar in de Ronde van Drenthe komt naast Strand Hagenes ook een Nederlands talentje in actie. Die Jesse Kramer laat zich opmerken.

I Langof

Sorry, @Cen, ik vind je grappiger.

De bekende fraans grapjes per-se, vind ik echter niet erg en niet iedereen is een vijand van je idool.

Laporte was niet gewend in het engels te communiceren. Met de belgische kant van de ploeg heeft hij meteen een aansluiting omdat ze met hem fraans pratten. Toen Dumoulin vertelde, dat hij ook in België woont, probeerde natuurlijk Laporte ook met je held in het frans te praten. Over dit grapje heb ik gehoord, dat iemand op dit moment tegen Dumoulin zei: als je in een land langdurig woont, moet je de officiële taal van het land leren. Daardoor kreeg Tom soms “dag” in het frans..

goldone123

'@cen weer veel onzin.

Fanny

'@Kelderfan
Betreft Benoot zijn rug.
Dat zou ik ook zeggen als ik niet met de echte klimmers meekon.
Denk hij nou echt dat hij met de echte klimkopmannen meekan. Ik geloof het niet.
Benoot is geen (top)klimmer en zal dat ook nooit worden.
Hij blijft een heuvelrenner zonder echte push.
Laat hij (vandaag) maar eens gaan werken voor de echte (klim)kopmannen want dat heeft hij tot nu toe niet gedaan.
Ik hoop dat ook Van Aert vandaag gaat werken voor Roglic en Kelderman om de eindoverwinning eruit te slepen.
Eindzege JV gaat voor een eventuele dag overwinning van Van Aert.
Beide zie ik niet gebeuren.

AWestie

Wat @xistnc zegt, jammer genoeg was ik vandaag te laat voor het Cen&Tom alarm

Ze hebben Foss bewaard voor vandaag zo te zien

Laatst gewijzigd
YogiBear

Vingegaard vandaag in ieder geval beter en slimmer dan eergisteren.

goldone123

Dit deed me ook denken aan 2021, vingegaard is in irdergeval beter dan vorig jaar.

Glorious

Vingegaard is inderdaad beter dan een jaar terug als we het zo vergelijken met Pogacar. Morgen laatste rit en is altijd een rit waar gekke dingen kunnen gebeuren, ook weer een vroege aankomst.

Nijmos

Tjv rijdt niet al te snugger in tirreno. Dan kun je heel veel sterker zijn dan de rest (of niet, dat zien we zo), maar je mag wel gewoon je winstkansen maximaliseren. Als wout dan wil tonen hoe goed hij is doet hij dat maar aan de aankomst..

YogiBear

Dit gaat hopelijk ook bij de rest in de benen zitten en zou het voor Roglic makkelijker moeten maken.

Nijmos

Een makkelijkere koers maakt het roglic toch juist makkelijker (tov de ak concurrentie). De sprint van roglic is veruit het beste.

kelderfan

Van Baarle uit koers met rugproblemen ?

Cycling

Vandaag dom gereden, ongeacht de uitkomst.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 42 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.