'@Cycling
Waarom kun je daar niet bij. Iljo Keise zegt alleen maar positieve dingen toch over Wout Van Aert en natuurlijk legt hij 't balletje bij JV, omdat Allaphilipe nog niet top is. Daar is niks mis mee. Trouwens ook Wout is nog in opbouw en heeft de T/A gebruikt om beter te worden. Hij heeft volgens mij ook zijn pijlen gericht op de RVV cq Parijs-Roubaix.
UAE heeft zich toch danig versterkt of heb je dat gemist. Die Wellens bijvoorbeeld stond ook op 't lijstje van JV.
En waar zeg ik dat UAE beter gestoffeerd is,
Affini zie ik ook eerder een rol hebben in de finale. Met zijn power een uitgelezen man om het treintje in poleposition aan bodem Poggio te brengen. Echter of hij zover in koers geraakt is de vraag.
Hessman is een man voor de eerste uren of een tempo te rijden op de Cipressa. Heeft niet de explosiviteit of ervaring om in die positioneringsrace naar poggio nog veel te betekenen. Als hij uberhaupt start
Ik snap en volg de inschatting, maar we hebben het wel over twee totaal verschillende periodes. Als Jos er nog dichtbij zat fietste hij meestal vrij rond zonder absolute kopman en ging men ook meer in colonne de kustbergjes over.
Edo heeft de laatste tijd vooral pelotondienst bij klassiekers om de kopgroep binnen te halen, dus om dan ook nog de Poggio te halen is er denk ik te veel aan. En de laatste paar jaar ging het lont al ietsjes eerder geslaagd in het kruitvat.
Ja @Rawolf
Ik denk dat je dat goed ziet. Puntje is wel dat als Pogacar doortrekt op en na de Cipressa, dan kan 't zo maar zijn dat Wout en Laporte e/o Tratnik geïsoleerd komen te zitten. Want bergop heeft Pogacar prima steun met Wellens, Ulissi en Grosschartner.
@Cycling riep dat Van Baarle geen optie is, want die heeft de MSR nooit gereden, maar ja dat dacht ik bij de Omloop.
Nu heeft de opgestelde Valter nog nooit de MSR gereden en dat wordt een ontdekkingsreis volgens mij.
@Yeez
Ik denk dat Pogacar vroeg de aanval gaat zoeken om zijn tegenstrevers te isoleren en dan met name Wout Van Aert, want hij heeft nog appeltje te schillen. Ja dat ziet Nibali goed.
'@Kelderfan met betrekking tot Van Baarle heb ik aangegeven dat dit geen optie is ivm fitheid en komende wedstrijden. Ik heb nergens gezegd dat hij geen optie is omdat hij San Remo nog niet gereden heeft. San Remo is totaal geen ontdekkingsreis voor knechten, omdat een simpelere parcours niet mogelijk is en het wedstrijdverloop voorspelbaar is. Voor Valter is het gewoon sparen en op de Poggio Van Aert ondersteunen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.