Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 63 ... 237 238
Poeksel

Recensie van Jumbo All-In. Conclusie: er had meer geschrapt in moeten worden.

https://hetiskoers.nl/jumbo-all-in-goed-basismateriaal-voor-andere-tijden-sport/

Fanny

Die herstelmodus viel wel mee voor Van Aert gezien zijn uitspraak na de koers.
"Volgens Van Aert gaat het wel oké met zijn knie. “Ik had er tijdens de koers geen last van".
Valpartij gezien op twitter. Viel nmm wel mee met Van Aert.
Kwam gewoon tekort en tactisch was het van JV nmm zoals eerdere posters hier aangaven niet goed.
Een 3e plaats was volgens mij het hoogst haalbare.
Wat betreft Kelderman. Het is wel erg stil rond hem.
Ik vrees dat hij niet in de Giro start na zijn valpartij in de TA en Catalonië ook niet reed.
Foto's gezien op Strava van Gesink met de Giroploeg (nu op het trainingskamp op de Teide).
Echter daar ook geen Kelderman waargenomen maar dat hoeft nog niets te zeggen.

Yeez

'@fanny wat betreft Kelderman ben je nogal voorbarig en vooral gebaseerd op de onderbuik. Hessmann foss gesink tratnik en gloag zijn nu al op hoogte omdat zij de ardennen of romandie doen. Bouwman kelderman en roglic rijden geen koers voor de giro en gaan daarom pas 8 april op hoogte tm 28 april. Gloag zit er overigens als enige niet giro renner

AWestie

'@Poeksel kan mij goed vinden in zijn oordeel. Het blijft wel een van de beteren van de afgelopen jaren, alleen Movistar steekt er echt bovenuit. De patlefdocu is nu bijvoorbeeld ook wel lafjes geproduceerd, ook al heeft het wat sappige verhaaltjes. Het verhaal mist daar ook.

Sies

'@Yeez Gloag zat oorspronkelijk toch ook bij de selectie voor t baskenland? Of heb ik dat verkeerd gezien? Daar zou je uit kunnen opmaken dat hij voor de zekerheid met de Giro ploeg aan het trainen is voor het geval Kelderman het niet haalt. Allemaal speculatie, maar dat zou een reden kunnen zijn van de verandering van Gloag zn programma toch?

AWestie

Dan gelooft het team wel echt in zijn kunnen zeg, als ze dat al aandurven. Intrinsiek zou je de Oomen van vijf jaar terug ook nog de rol van Kelderman toe kunnen dichten, maar Gloag is ook een mega talent. Ik hou het er voorlopig gewoon bij dat hij samen met Benoot en Valter de Ardennen doet en zich nu dus nog extra voorbereid en dat Kelderman zoals gewoonlijk weer present is als het zover is. We gaan het zien als we het doorhebben.

Laatst gewijzigd
tdola

GLoag rijdt baskenland niet, omdat hij nog last van scheenbeen blessure had na val.
Dat is de primaire reden.

Yeez

'@sies ik heb het hem zelf gevraagd op instagram en hij gaf aan daar alleen te zijn voor de 2e seizoenshelft en niet de giro. Is idd niet in baskenland door die val in bartali. Rijdt ook nog met een grote pleister op zijn scheenbeen door die wond die daar zit

kelderfan

bron: https://wielerrevue.nl/artikel/570154/michel-wuyts-werpt-opvallende-vraag-op-heeft-van-aert-geen-probleem-na-230-kilometer/
Bij Wielerflits een artikel met Wuyts aan 't woord over Wout van Aert en de RVV.
De soap gaat rustig verder, want er is de vraag gesteld of Wout problemen heeft met de lengte.
MVP heeft 't kennelijk goed in de smiezen, want die versnelling op de Kruisberg was niet voor niks.
Als je de E3 kunt winnen, dan moet de RVV in principe ook goed mogelijk zijn.
Daarom denk ik in deze soap dat Wout in de toekomst die RVV gaat binnenhalen ook met een solo.
Maar hoop dat Wout de knop om kan zetten en Parijs-Roubaix als 1e. binnen hengelt.
Go, go Wout

AWestie

'@Yeez Kijk dat brengt helderheid. Wat ziet het er gek uit om te schrijven dat TJV best met een prima ploeg komt voor de Waalse klassiekers.

Yeez

Benoot en Valter moeten daar zeker iets kunnen lijkt me.

Sies

'@Yeez en @tdola Dank voor de opheldering!

Yeez

Oomen doet trouwens normaal ook de ardennen. Gloag niet meer. Gaat naar romandie normaal gesproken. Hessmann doet wel nog Luik normaal voor de giro.

Laatst gewijzigd
horsm

Ah, leuk dat Oomen de Ardennen gaat doen. Hopelijk haalt hij zijn oude niveau daar.

kelderfan

Vingegaard lijkt mij goed in orde en zat goed mee in de finale. Die Ide Schelling is goed bezig.
Oomen heeft Vingegaard goed afgezet.

Laatst gewijzigd
Cycling

'@Kelderfan Volgens mij heeft Vingegaard het vandaag vooral zelf goed gedaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Cycling nee eens met @Kelderfan, Oomen bracht Jonas op het juiste moment vooraan in het peloton.

Cycling

Tot 2,5 km voor de top reed Oomen nog voor Vingegaard. Toen gaf Movistar gas en heeft Vingegaard het verder alleen gedaan in een zeer hectische finale met ook nog de afdaling. Dit is de reden dat ik van mening ben dat Vingegaard het vooral zelf heel goed gedaan heeft. Ik had niet verwacht dat Vingegaard ook zonder steun in de laatste 2,5 kilometer bergop alsnog als 1 van de eersten naar beneden zou gaan.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Cycling Hij deed het ook verder heel goed maar het moment dat Vingegaard naar voren moest worden gebracht was wel een heel cruciaal moment want daarna ging het tempo de hoogte in en was naar voren opschuiven gewoon lastig. Maar laten we het houden op een prima teamprestatie.

KissMyAce2.0

Nou hij verliest tijd op Gaudu!

Nijmos

Is er al iets bekend over wat de vlaamse voorjaarskernna roubaix gaat doen? Trekken laporte en of van aert nog door naar de amstel? En doet laporte misschien zelfs nog eschborn ( lijkt me grote kanshebber daar) of gaan ze voor een lange break vanaf zondag?

AWestie

Van Aert neemt een pauze tot Zwitserland geloof ik.
Laporte kan misschien inderdaad nog wat geschoven worden omdat hij een hele rittenkoers heeft overgeslagen. Duinkerken zal hij misschien wel leuk vinden (met Kooij?)? Over die laatste is alleen nog niks bekend.
Dylan heeft wel wat gemist, maar die stond volgens mij sowieso op de rol voor AGR.

Yeez

Dylan zou sowieso agr doen. Ik denk dat van Hooydonck of laporte de enige 2 zijn die in aanmerking komen voor de amstel. Tosh zal denk ik wel de ardennen koersen rijden.

kelderfan

Laporte kan zeker goed uit de voeten in de AGR. Hij en Benoot lijken mij de kopmannen voor dit karwei.
Goed dat Dylan van Baarle er weer bij is, wamt die kan zeker een goede rol hebben in ook Parijs-Roubaix.

Yeez

Dennis heeft weer een bronmer ingeslikt vandaag. Wat een knecht zo.

1 2 ... 63 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.