'@AWestie
Dan is bellen een optie, maar 't is niet alleen Vingegaard, want zelfs mijn favo Kelderman is op die manier nu uit koers.
Dat is bij JV te vaak aan de orde.
Ja #Rahim Vlasblom dat is helaas zeker zo.
Maar Sam Oomen heeft 't wederom goed gedaan en Valter is in deze een openbaring en goed gescout.
TJV heeft nu al 15 worldtouroverwinningen behaald. Dat is bijna zo veel als UAE en Soudal Quick-Step samen, die elk 8 overwinningen behaald hebben.
Nog een leuke statistiek: het developmentteam heeft net zo veel gewonnen als Bora en FDJ samen (en dan is de ronde van Drenthe niet eens meegeteld).
'@tdola de kalender van de tjv site staat gekoppeld aan pcs. Pcs voegt aan het begin vh jaar gewoon alle wt koersen toe aan de kalender van elke wt ploeg.
@brabocycling Deze koers is een nieuwe wt koers en daardoor ben je niet verplicht te rijden. Daarom rijden ook maar 10 wt ploegen ipv 18. Pcs heeft dit niet bijgewerkt, maar zowel iemand uit de ploeg als de organisatie meldt dar ze niet rijden.
@nijmos soms voegt pcs renners zelf toe op basis van niks. Zo stond kelderman begin dit jaar bij bij de uae tour ingedeeld. Ik denk alleen niet dat ze v aert zomaar bij luik neerzetten, maar ik heb het ook nog nergens gehoord. Dan moeten ze dus inside info hebben.
Inside info kan, maar PCS maakt ook gewoon regelmatig fouten - zo heeft Pogacar vorig jaar wekenlang op de startlijst van de Dauphiné gestaan, terwijl al lang bekend was dat hij die niet ging doen. Ik heb hen er toen op attent gemaakt, en een uurtje later was het weg.
De talenten beginnen vandaag met Circuit des Ardennes. Het team met o.a. Kramer, Nortoft en Colby Simmons.
Ook de geteste Luke Lamperti van Trinity Racing zien wij terug bij de definitieve lijst.
Ik zie met belangstelling naar de verrichtingen van die drie talenten, want o.a. Kramer heeft zich wel laten opmerken.
Wauw die Jonas Vingegaard is echt op de goede weg. Chapeau Jonas met weer een zege.
Sam Oomen is prima bezig en hij heeft Jonas goed afgezet. Jammer dat Dennis door de valpartij uit koers is. Dat is toch wel een gemis voor de volgende ritten.
@Fanny
Oh, ja nog even over de RVV. Wout is echt geraakt door die val en heeft last van zijn ribben en knie.
Dat is geen goed teken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.