Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 64 ... 237 238
kelderfan

Die mag toch wel blijven denk ik zo.
Wauw die Valter is echt een aanwinst voor 't team. Chapeau Jonas Vingegaard, die echt goed is.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Die heeft zijn pensioen toch al aangekondigd

AWestie

Ironisch dat Vingegaard vorig jaar op deze puistjes de tackles maakte en er nu lichtjes van kan profiteren

Vingegaard moet trouwens wel echt afleren om telkens achterom te kijken, strontvervelend

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@AWestie
Dan is bellen een optie, maar 't is niet alleen Vingegaard, want zelfs mijn favo Kelderman is op die manier nu uit koers.
Dat is bij JV te vaak aan de orde.
Ja #Rahim Vlasblom dat is helaas zeker zo.
Maar Sam Oomen heeft 't wederom goed gedaan en Valter is in deze een openbaring en goed gescout.

Laatst gewijzigd
AWestie

Dan is bellen een optie? Kelderman is uit koers omdat hij omkeek?

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

'@AWestie
Nog ironischer dat het voornaamste slachtoffer van de tackle weer dezelfde was als vorig jaar :-)

jenzrscl

Klasse van valter! Hoop dat hij ergens zijn kans mag gaan in ardennen of in de vuelta!en waarom niet de tour als mede kopman Mooie aanwinst

Laatst gewijzigd
Nijmos

'@awestie: ja kelderman is inderdaad uit koers ondat hij zat om te kijken, nadat jumbo zelf de boel had opgeblazen. Met een hand aan het stuur. Echt domme valpartij.

Poeksel

TJV heeft nu al 15 worldtouroverwinningen behaald. Dat is bijna zo veel als UAE en Soudal Quick-Step samen, die elk 8 overwinningen behaald hebben.

Nog een leuke statistiek: het developmentteam heeft net zo veel gewonnen als Bora en FDJ samen (en dan is de ronde van Drenthe niet eens meegeteld).

tdola

Valter zal mede kopman zijn in Waalse pijl vermoed ik, mgl lbl. Agr zal beetje afhangen wie er meedoet.
Rijden laporte en van aert bijv nog agr (ik sluit niks uit), dan staan die daar mgl nog trapje hoger.

Vuelta denk ik eerder roglic kopman als die idd niet in de tour te zien is.

Yeez

De ploeg rijdt niet in Eschborn-Frankfurt. Sws maar 9 wt ploegen daar.

tdola

'@yeez

Eschborn-frankfurt staat zowel op tjv website als op pcs wel op de kalender!?

Maillot à Pois

Yeez heeft gelijk, volgens een recent nieuwsbericht van de organisatie rijdt TJV niet.
10 WorldTour teams, 9 ProTeams
https://www.eschborn-frankfurt.de/fileadmin/content/3_Eschborn_Frankfurt/Presse/EF23_Teams.pdf

AWestie

Goed initiatief van TJV: https://www.useyourhead.cc/

Nijmos

Volgens pcs rijdt wva LBL?! Is daar een bron voor of gewoon een lolbroek die het heeft toegevoegd?

BraboCycling

Ze moeten Frankfurt toch rijden? Want is WT dat is toch verplicht om daar te starten voor alle WT Teams?

Yeez

'@tdola de kalender van de tjv site staat gekoppeld aan pcs. Pcs voegt aan het begin vh jaar gewoon alle wt koersen toe aan de kalender van elke wt ploeg.

@brabocycling Deze koers is een nieuwe wt koers en daardoor ben je niet verplicht te rijden. Daarom rijden ook maar 10 wt ploegen ipv 18. Pcs heeft dit niet bijgewerkt, maar zowel iemand uit de ploeg als de organisatie meldt dar ze niet rijden.

@nijmos soms voegt pcs renners zelf toe op basis van niks. Zo stond kelderman begin dit jaar bij bij de uae tour ingedeeld. Ik denk alleen niet dat ze v aert zomaar bij luik neerzetten, maar ik heb het ook nog nergens gehoord. Dan moeten ze dus inside info hebben.

Laatst gewijzigd
Yeez

Roubaix volgens de organisatie:
Van aert
Van baarle
Van hooydonck
Laporte
Van dijke
Affini
Roosen

Maillot à Pois

Inside info kan, maar PCS maakt ook gewoon regelmatig fouten - zo heeft Pogacar vorig jaar wekenlang op de startlijst van de Dauphiné gestaan, terwijl al lang bekend was dat hij die niet ging doen. Ik heb hen er toen op attent gemaakt, en een uurtje later was het weg.

Laatst gewijzigd
Yeez

Daarom zeg ik: ze zetten er wel vaker zomaar iets op

Yeez

Pcs heeft het al gecorrigeerd. Foutje zeggen ze op Twitter. Geen wva in lbl dus

kelderfan

De talenten beginnen vandaag met Circuit des Ardennes. Het team met o.a. Kramer, Nortoft en Colby Simmons.
Ook de geteste Luke Lamperti van Trinity Racing zien wij terug bij de definitieve lijst.
Ik zie met belangstelling naar de verrichtingen van die drie talenten, want o.a. Kramer heeft zich wel laten opmerken.

kelderfan

Van Aert is Parijs-Roubaix aan 't verkennen met regenjasje duidelijk aan. bron: zie onder;
https://sporza.be/nl/2023/04/06/van-aert-verkent-de-kletsnatte-kasseien-van-roubaix~1680782651750/

Yeez

Voorlopige startlijst agr:
Benoot
Valter
Van Baarle
Oomen
Vader
Vd Sande
Van Emden

kelderfan

Wauw die Jonas Vingegaard is echt op de goede weg. Chapeau Jonas met weer een zege.
Sam Oomen is prima bezig en hij heeft Jonas goed afgezet. Jammer dat Dennis door de valpartij uit koers is. Dat is toch wel een gemis voor de volgende ritten.
@Fanny
Oh, ja nog even over de RVV. Wout is echt geraakt door die val en heeft last van zijn ribben en knie.
Dat is geen goed teken.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 64 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.