Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 7 ... 237 238
Bonorrie

haha @AWestie
zal hier wel een van zijn allerlaatste berichten zijn over TD als renner

YogiBear

Wat was dat genieten. Bizar spannende cross om te kijken.

KissMyAce2.0

Weet iemand het programma van De Condor van Varsseveld? (Robert Gesink)
Bvd

AWestie

Interview met Kruijswijk https://wielerrevue.nl/artikel/564214/steven-kruijswijk-over-verhoudingen-bij-jumbo-visma-wil-ik-de-tour-als-kopman-starten-moet-ik-naar-een-andere-ploeg/

kelderfan

'@YogiBear
Het was zeker genieten van deze moddergladiatoren. Woorden als insane zegt 't helemaal. Nog een paar quotes: "Thijs Zonneveld met morgen (vandaag dus) geen cross schande. Deze sport wordt zo nog populairder dan de Champions League zegt Bas Tietema."

Michieltje

Geen cross schande? Wat houdt dat dan in

Laat Bas maar (dom) lullen

kelderfan

'@Michiel
Drie dagen cross achterelkaar deze moddergladiatoren (het oude Rome komt weer terug) is echt wel genieten hoor👌
Dat Thijs er zelfs 4 dagen van wil maken is toch een "geweldig" te noemen. Wout heeft zelf een andere mening.
Hij quote:" Niet gezond"

kelderfan

Trouwens bij de JV schaatsclub loopt een Kars Jansman en die traint ook niet onverdienstelijk op de racefiets.
Volgens ingewijden laat hij wielerprofs achter bij de trainingen.

Michieltje

Nog steeds geen idee wat er met cross schande wordt bedoeld, Kelderfan

Yeez

'@kelderfan gisteren nos gekeken zeker? Martin Hersman zei dat inderdaad

AWestie

Cross. Schande. Leestekens.

kelderfan

'@Michiel
Je verrast mij ten zeerste. Jij bent toch de man van tussen de regels. Het was genieten drie dagen achterelkaar en Thijs quote: "En dit is wel jammer (maar vrijdag is het weer bingo!); Morgen geen cross. Schande." Wat doe je met je tijd.
@Yeez
Ja inderdaad.

Raul Alcala

Wie gaan er naar de Tour Down Under?

Laatst gewijzigd
xistnc

Nee, ik pas. Paar uurtjes vliegen lukt wel, maar dat vind ik toch echt te ver weg.

kelderfan

Ja de TDU. Ik denk aan Dennis, Gesink, Leemreize, Roosen, Vader en Mick van Dijke.

Michieltje

En van de interpunctie, Kelderfan. Maar helder zo.

Sandy Casar

TDU; Dennis, Hofstede, Roosen, Gesink, Tim van Dijke, van Emden en Vader

Yeez

'@sandy zoiets gok ik ook. Misschien van baarle nog. Die reed hier vaker

Quesada Quesada

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/interview-oomen-zakt-wat-weg-in-pikorde-bij-jumbo-visma-situatie-is-leuk-maar-ook-moeilijk

Oomen aan de start in Valencia (staat dus wel op de agenda), Algarve en de Tirreno.

Yeez

'@quesada was al bekend dat gloag en hessmann die ook zouden rijden. Zie pagina 1

Fanny

Wederom een leuk en realistisch interview, nu met Sam Oomen, in de leiderstrui, net als enige dagen geleden met Bouwman.
Beiden zullen dit jaar 2023 hoofdzakelijk als klimknecht worden opgesteld voor de aangewezen kopmannen.
Oomen krijgt een paar mooi koersen in het voorjaar die hem zouden moeten liggen.
Hij zal zich hier dan ook moeten laten zien.
Ik verwacht hem niet in de Giro en de TdF.
Voor de Vuelta geef ik hem wel een goede kans, mits hij het in 2023 tot de Vuelta beter doet dan vorig jaar.
De concurrentie zal inderdaad groot zijn voor de Vuelta.
Veel jonge en nieuwe renners staan te poppelen om een plaatsje hier in te nemen.
Grote concurrent is o.a. Leemreize die ook geen Giro of TdF doet na een uitstekende Giro vorig jaar als invaller.
Vooral de Giro vorig jaar als medekopman was van Oomens kant geen goed niveau zoals in voorgaande jaren met Dumoulin bij Sunweb.
Oomen was vroeger hét talent van Nederland in meerdaagse koersen alleen heeft hij dat helaas de laatste jaren niet doorgezet mede door zijn blessures.
Als hij het dit jaar wederom niet goed doet als pseudo/mede kopman zal hij zich denk ik toch moeten neerleggen bij alleen maar een klimknechtenrol in de toekomst zoals bv als vervanger van Geesink.

Yeez

https://t.co/jfcLe2eIaH

Foss die niet stond te springen om als knecht naar de giro te gaan. Ging liever naar de tour. Houd opties voor 2024 open.

Fanny

'@ Yeez
Dank voor de info.
Mmm, Foss gaat ongetwijfeld zo lang mogelijk mee met Roglic in de Giro om dan toch nog de (schaduw)kopman te kunnen spelen als Roglic en Kelderman wat overkomt. Ik zie hem niet echt knechtswerk doen als hij de opdracht niet krijgt van de Giro ploegleiders. Het is te hopen dat hij beter afgetraind is dan vorig jaar in de Giro want toen stond hij nmm te zwaar aan de start.
Het zou ook maar zo kunnen dat als hij hij toch start in de TdF als daar een beoogde renner wegvalt.
Het verhaal gelezen te hebben en kijkend naar de contracten van o.a. Vingegaard en Roglic denk ik dat hij niet gaat verlengen bij JV. Ook het feit dat hij de ITT op het WK heeft gewonnen zal hem een duurdere renner maken om te verlengen.

kelderfan

'@Fanny
Foss heeft al eerder aangegeven dat hij zijn opties openhoudt wat betreft verlengen of overstappen. Dus ja die zal wel verkassen neem ik aan.
Vorig jaar heeft hij maar een karig programma gereden en nu doet hij zelfs Romandie voorafgaande aan de Giro.
Het kan dus zomaar zijn, dat hij een prima voorjaar aflevert.
Ik ben ook benieuwd hoe de Giro zich gaat ontwikkelen met Roglic als kopman.

Glorious

Foss is een leuke gozer en Jumbo lijkt mij voor bijna alle scandinaviers een uitstekende ploeg. De kans dat hij weg gaat klinkt groot. Maar Foss heeft nog niets laten zien in het echte gebergte, dit lijkt weer op een jongen die al denkt verder in de pikorde te staan dan wat reëel is. Hij zegt dit niet, maar waarom zou je als team een Foss binnen halen en dik betalen als kopman. Niet logisch. Blijf bij Jumbo en zorg voor goede uitslagen in bv Romandie, Catalonie bv.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 7 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.