Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 8 ... 237 238
kelderfan

Dat hoop ik ook. Maar toch denk ik, dat @Fanny een punt. Ik verwacht zelf, dat hij naar Uno-X wil om daar als kopman te worden uitgespeeld.

Laatst gewijzigd
Fanny

Ja Kelderfan daar heb ik niet aan gedacht en misschien heb je daar gelijk in. Ik zou het niet raar vinden.
Zeker als Uno-X WT wordt of deTdF mag rijden als Pro-Team zal denk ik Foss overwegen om daar naar toe te vertrekken.

kelderfan

'@Fanny
Ik weet niet of je fan bent van het in de modder rijden, want Wout heeft 't weer geflikt. Hij versloeg Mathieu in de modder.
Dat wordt door 't drietal van der Poel, Van Aert en Pitbull wel een groeiende "wintersport."
Wat dat betreft mag hij er wel een ploeggenoot bijhebben.

veld

'@fanny Een ploeggenoot voor Wout in de cross is m.i. weggegooid geld. In 90% van de crossen waaraan Wout meedoet rijdt hij n enkele minuten al bij de eerste vijf.Niemand die hem daarna nog hoeft of kan helpen, of het zou Matheu moeten zijn.Dat zie ik de eerstkomende 10 jaar niet gebeuren.

Cornelius

Vandaag heeft Pidcock op een wat moeilijker moment Wout een handje toegestoken. Pidcock als ploeggenoot voor Wout? ;)

Fanny

'@Kelderfan
Wielercross is niet mijn ding.
Het is dat er geen ander wielrennen is op TV is en daarom kijk ik af en toe in deze periode vnl de Wereldbeker koersen.
Het deelnemersveld is ook karig tov van het wegwielrennen en eenzijdig met vaak dezelfde winnaars.
Het lijkt voor mij op veel op hardlopen op zand of modder met hindernissen of cross country met paarden.
Let wel het zijn wel topsporters die dit doen op de crossfiets.
Ik vind MTB veel leuker om de zien en te doen met vaak een mooie natuurlijke en landschappelijke omgeving.
Maar ieder zijn ding.
@ Veld
Ik denk dat je @Kelderfan bedoelt.

AWestie

Foss heeft zijn vizier wel scherp hoor, ik heb altijd wel gedacht dat het een slimme jongen is. Hij zegt zelf namelijk ook gewoon dat TJV wel simpelweg de grootste club ter wereld is, maar dat hij voor meerdere eigen kansen vooraf toebedeeld bij andere teams moet zijn. Bij toeval kan hij bij TJV echt een keer kopman zijn door blessures of andere planningen en als hij weer constant presteert staat er echt wel een project voor hem klaar. Nu is dat onzeker. Ik durf er geen sticker op te plakken of dit zijn laatste jaar is hoort. Nu niet iig.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Foss gaat echt geen stap terug doen in zijn carrière en lijkt me een stap naar Uno-x uitgesloten. De volgende kans voor die ploeg om naar de WT te gaan is pas weer over 3 jaar.

Michieltje

Foss geeft ook zelf nog steeds problemen met zn gewicht te ondervinden maar blaast best hoog vd toren vind ik. Het lijkt me dat hij vertrekt en EF zou een mooie ploeg voor hem zijn

kelderfan

Oh, je het gewicht speelt ook een rol. Ik maar denken dat Foss scherper staat.
foss houdt zijn opties open en ik hoop, dat hij en ook Sam Oomen blijven.

AWestie

Cervelo kan ook gewoon een hele fiets laten kleuren in plaats van alleen de voorvork. Fem fietste op een prachtfiets.

kelderfan

Met Fem van Empel en Jutta Leerdam heeft JV 2 goudhaantjes binnen gehaald.
Wat @Ghostwriter zegt. Om Fem kun je een WT-ploeg bouwen.

Cen Morawec


Maar Foss heeft nog niets laten zien in het echte gebergte, dit lijkt weer op een jongen die al denkt verder in de pikorde te staan dan wat reëel is. [/Quote]
Ik denk dat mischien voor Tobias Foss bij Jumbo Visma de Noors sponsor van belang is. Een Noor wereldkampioen in de ploeg met Visma als een van de twee hoofdsponsors mag iets eisen

wieler4live

Ik zie bij pcs staan dat Kelderman ook start in uae tour klopt dit? had het verder nog nergens gehoord/gelezen

Cycling

@Wieler4live Volgens Kelderman begint zijn seizoen in Tirreno. Voor Tirreno heeft hij een trainingsstage van 3 weken. UAE Tour staat dus niet op de planning.

I Langof

'@wieler4live

Volgens mij was Wilco's deelname aan UAE Tour deel van de voorloopig planning. Ze wilden hem laten zien hoe goed hij was qua klassement potentieel in zijn nieve omgeving. Bij zijn laatste ES Bora afscheids interview had hij met name nog wel ambities. En ik denk dat hij toen zei dat hij vroeg (in UAE) de nieuwe seizoen mocht beginnen.

Yeez

'@langhof hij gaat in februari op hoogte en rijdt dan de tirreno. Geen uae tour dus

I Langof

'@Yeez

Precies, de PCS info staat volgens mij nog van zijn interview met Duits ES al lang geleden

Yeez

Nieuwe versnellingen, nieuwe schoenen en nieuwe pedalen: "De renners reageerden opgetogen" 🇳🇱🚴🇧🇪

https://sporza.be/nl/2023/01/02/wout-van-aert-test-in-herentals-gloednieuwe-fiets-kan-zeker-gebeuren-dat-ik-verkeerd-schakel~1672654677220/?fbclid=IwAR3Lwp9rLUuZJ6nrYvPuP7x87cO0eK6flnG3wVddaIHyJNAY31PxbDTI3uY

DorHer

Iemand nog nieuws over Leemreize? Is hij normaal aan het trainen of wordt de start van zijn seizoen uitgesteld? Iemand een idee over zijn voorlopig programma en eventuele doelen?

Yeez

Heeft eind november een week stil gelegen en daarna een week of 3/4 beperkt tot de tacx en korte ritjes. Ook op teamcamp in december alleen korte ritjes gedaan. Is nu weer aan het opbouwen met ritjes kort boven de 100 kilometer. Wat er is gebeurd geen idee en ook over zijn programma heb ik geen weet.

Barttej

Volgens de inschrijvingslijst van de TDU starten voor Jumbo: Dennis, Gesink, Hofstede, Roosen, Vader, Tim van Dijke en Van Emden.

Yeez

'@barttej die namen kwam ik ook uit. Tim voor de proloog en sprints en dennis misschien voor een klassement. Voor Vader vooral lekker om al vroeg kilometers te maken na vorig jaar

Laatst gewijzigd
Michieltje

Tim van Dijke toch de 3de sprinter na Kooij en Van Aert. Ben benieuwd naar hem

Yeez

'@michiel naja 3e sprinter… hij zal vooral op lager niveau en dus koersen die door de ploeg niet als belangrijk worden gezien zijn kansjes krijgen denk ik. Voor alsnog is hij (net als v aert) geen echte sprinter.

1 2 ... 8 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.