Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 70 ... 237 238
kelderfan

Staune-Mitte is een baasje en wint Bam de Giro del Belvedere.

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Dat het een goede renner zal worden valt niet te ontkennen. Maar kleine kanttekening. Hij wint op zijn 21. Vorig jaar won er een 19 jarige en het jaar daarvoor een 18 jarige. Staune Mit heeft ook al ervaring bij de profs dit hadden de vorige 2 winnaars niet. Toch nog steeds een mooie prestatie!

kelderfan

Ja ook Van Belle laat zich goed zien en wordt 3e. in dat rondje. Ja de kanttekening is dat hij inmiddels ook 21 is geworden.
Maar die twee zijn goed gescout en het is niet 't 1e. rondje dat Staune-Mitte wint toch.
Die Romain Gregoire is ook een talent, die zich goed ontwikkelt.

Laatst gewijzigd
Blaagstra

'@vincent: de sterkste opstelling dit klassiekerseizoen, schrijf ik. Verder geen mening over Dr. Plugge?

goldone123

'@kelderfan tijmen graat word 4e volgens mij, idd hij is 21 maar dat is nog jong nog tijd zat, jumbo kan zo’n renner echt wek veel beter maken.

AWestie

Graat is 20

goldone123

'@awestie weet ik ik heb het over staune.

madeinstars

Benieuwd naar de komende maand. Waar Jumbo de afgelopen maanden in elke koers wel kanshebbers had, zie ik ze tot de Giro eigenlijk nergens echt met een podiumkandidaat aan de start verschijnen. Zou zomaar kunnen dat die teller eventjes op 24 overwinningen blijft steken.

kelderfan

In de Tour de Romandie heeft JV toch verschillende kanshebbers volgens mij en Benoot lijkt mij in goede doen.
Ja @AWestie die Graat is zeker een leuk talent en die is een jaar jonger. Hij en Kramer zijn jongens om in de gaten te houden.
Oh, ja Wout is nog niet klaar zegt hij op Instagram.👍

Laatst gewijzigd
madeinstars

Ik ga er van uit dat Kuss niet rijdt in Romandië, dan heb je hoogstens een kansje met Dennis in de tijdritten, maar Dennis is al een tijdje niet meer de absolute top op dat gebied. Verder gaan daar geen veelwinnaars aan de start staan die ik snel een etappe, laat staan het klassement, gaan winnen. Maar nogmaals, ik laat me graag verrassen.

Benoot in goeden doen is podiumkandidaat in de Amstel, dat is waar. Winnen is wel een heel ander verhaal. In Luik en de Waalse Pijl zou het wat mij betreft een verrassing zijn als er iemand serieus mee doet voor winst.

kelderfan

De deelnemers zijn nog niet bekend, maar met waarschijnlijk Foss erbij moet JV toch mee doen. Winnen is misschien te veel gevraagd, maar meestrijden voor de winst is ook leuk om te volgen.

Maillot à Pois

Zoals ik Valter in het Baskenland zag rijden zou het me niet verbazen als die meedoet om de knikkers in de Ardennen. Maakt een stuk meer kans dan Benoot volgens mij.

Yeez

Benoot gaat echt wel goed zijn in de ardennen en valter kan met zijn eindschot wellicht verrassen. Romandie zal het van foss moeten komen in de tijdritten en het eindklassement. Sowieso rijden ze de komende 3,5 week maar 4 koersen. Rustige periode in de koers nu.

Kuss zie ik overigens ook niet in Romandie starten

goldone123

tijmen graat wint de G.P. Palio del Recioto - Trofeo C&F Resinatura Blocchi

goldone123

Hij zet echt hele grootte stappen.

goldone123

Ik ga – als het goed is – de Baby Giro en Tour de l’Avenir rijden, aldus tijmen graat.

kelderfan

Mooi dat Tijmen Graat de opleidingsploeg mag verblijden met wederom een zege.
Zeker een talentje in opkomst.
Maar met z'n vieren is dat echt mooie binnenkomer.
En mooi dat de Baby Giro weer eens wordt opgenomen in 't wedstrijdschema.

Laatst gewijzigd
horsm

Ah, leuk, van die babygiro. Dat had ik nog niet gehoord. Maar Is Graat een klimmer of meer een heuvelrenner?

goldone123

Klimmer

johanstar

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/interview-pas-sinds-2019-op-de-fiets-maar-nu-al-jumbo-visma-klimmer-tijmen-graat-merkt-dat-het-snel-gaat

goldone123

ik zie dat Jørgen Nordhagen op 2025 een jumbo visma contract krijgt, opvallend want hij is nog maar 18 goede watts ofzo zal wen een reden zijn.

Poeksel

Die Nordhagen is een groot talent, werd afgelopen februari zesde op het WK junioren 10KM cross-country. En bij TJV hebben ze wel goede ervaringen met goede wintersporters, vandaar.

https://www.fis-ski.com/DB/general/results.html?sectorcode=CC&competitorid=264605&raceid=43365

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Hij stak er vorig jaar ook met kop en schouders bovenuit bij de eerste jaars junioren (figuurlijk, want hij is klein en licht) en is bovendien Noor, dus niet onlogisch dat TJV die snel vastlegt.

Cycling

'@Goldone123 Bij Per Strand Hagenes heeft Jumbo-visma dit ook gedaan. Strand Hagenes was ook 18 toen hij een contract t/m 2026 tekende. Dit is om de renners rustig te ontwikkelen en te voorkomen dat ze alla Fisher-Black door rijke ploegen weggeplukt worden. Zo te zien heeft Jumbo-visma dit bij Strand Hagenes goed ingeschat gezien zijn overwinning in Drenthe onder andere

Laatst gewijzigd
goldone123

'@cycling per strand hagenes had al wat gereden bij de opleiding ploeg, Jørgen Nordhagen niet zal wel een reden hebben.

1 2 ... 70 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.