Dat het een goede renner zal worden valt niet te ontkennen. Maar kleine kanttekening. Hij wint op zijn 21. Vorig jaar won er een 19 jarige en het jaar daarvoor een 18 jarige. Staune Mit heeft ook al ervaring bij de profs dit hadden de vorige 2 winnaars niet. Toch nog steeds een mooie prestatie!
Ja ook Van Belle laat zich goed zien en wordt 3e. in dat rondje. Ja de kanttekening is dat hij inmiddels ook 21 is geworden.
Maar die twee zijn goed gescout en het is niet 't 1e. rondje dat Staune-Mitte wint toch.
Die Romain Gregoire is ook een talent, die zich goed ontwikkelt.
In de Tour de Romandie heeft JV toch verschillende kanshebbers volgens mij en Benoot lijkt mij in goede doen.
Ja @AWestie die Graat is zeker een leuk talent en die is een jaar jonger. Hij en Kramer zijn jongens om in de gaten te houden.
Oh, ja Wout is nog niet klaar zegt hij op Instagram.👍
Ik ga er van uit dat Kuss niet rijdt in Romandië, dan heb je hoogstens een kansje met Dennis in de tijdritten, maar Dennis is al een tijdje niet meer de absolute top op dat gebied. Verder gaan daar geen veelwinnaars aan de start staan die ik snel een etappe, laat staan het klassement, gaan winnen. Maar nogmaals, ik laat me graag verrassen.
Benoot in goeden doen is podiumkandidaat in de Amstel, dat is waar. Winnen is wel een heel ander verhaal. In Luik en de Waalse Pijl zou het wat mij betreft een verrassing zijn als er iemand serieus mee doet voor winst.
Benoot gaat echt wel goed zijn in de ardennen en valter kan met zijn eindschot wellicht verrassen. Romandie zal het van foss moeten komen in de tijdritten en het eindklassement. Sowieso rijden ze de komende 3,5 week maar 4 koersen. Rustige periode in de koers nu.
Kuss zie ik overigens ook niet in Romandie starten
'@Goldone123 Bij Per Strand Hagenes heeft Jumbo-visma dit ook gedaan. Strand Hagenes was ook 18 toen hij een contract t/m 2026 tekende. Dit is om de renners rustig te ontwikkelen en te voorkomen dat ze alla Fisher-Black door rijke ploegen weggeplukt worden. Zo te zien heeft Jumbo-visma dit bij Strand Hagenes goed ingeschat gezien zijn overwinning in Drenthe onder andere
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.