Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 75 ... 237 238
kelderfan

Eens met @Nijmos.
De opstelling was zeker mager te noemen en Benoot is geen Van Aert/Pogacar/van der Poel enz.
Ha, ha @AWestie
De opstelling was steengoed en de kopmannen hebben gefaald door afwezigheid.
Als je met Valter en Benoot komt met alleen Sam Oomen als volwaardige knecht, dan schiet je niet te kort als WT-ploeg.
@Yeez
Wat zijn dan de dramatische quotes? Helaas heeft JV niet kunnen verbloemen, dat zij de AGR/WP/LBL niet al te serieus nemen.
@Fanny
Quote: "De Tour of the Alps is echt een goede voorbereidingskoers. In deze periode van het jaar zijn er niet zoveel etappekoersen. Je hebt wel de Ronde van Romandië in de WorldTour (25-30 april, red.), maar die zit heel dicht op de Giro. Daarom is deze wedstrijd perfect gepland op de kalender als laatste test.” bron: WF

Laatst gewijzigd
goldone123

Ik zie dat veel wieler fans zeggen dat het zwart in het nieuwe shitt het warmer maakt, maar jumbo visma heeft vast wel een oplossing voor dit anders zouden ze dit nooit doen.

madeinstars

Mooi truitje hoor. Ik vind het echt niet kunnen om als amateur in een proftruitje rond te rijden, maar anders zou ik m wel willen.

goldone123

Ik heb liever een normaal shirt ofzo, want dit zit me wat te strak 😂

Rahim Vlasblom
admin

'@madeinstars ik verzamel alleen shirts van de ploeg, ik fiets er nooit in.

Glorious

Mag ik als amateur in de bolletjestrui rijden? Dat doe ik namelijk en met mijn 38 jaar doe ik nog steeds alsof ik hem echt win...

Rahim Vlasblom
admin

'@Glorious dat moet verder iedereen voor zichzelf weten... ik heb alleen zelf dat ik me meer schaam om in een team kit te rijden. Dan zou ik ook echt een stuk beter moeten zijn, nu zou het nogal wat pedant staan. Laat mij maar lekker in een zwart anoniem wielershirt rijden.

Rahim Vlasblom
admin

Valter bevestigt nu zelf ook op Instagram dat hij gevallen is.

AWestie

Ik snap de gene, maar vind het ook mooi als er rondgereden wordt in teamkleding. Heb zelf alleen veel shirts nooit echt heel mooi gevonden. Rij zelf de afgelopen weken wel in een oud Blanco setje omdat dat het lang-lang setje is dat het lekkerst zit. Bijna niemand kent dat ontwerp natuurlijk nog.

Kuss staat wel nog prominent tussen de andere Tour toezeggingen bij de promotie van de shirts dus die rijdt voorlopig de dubbel denk ik.

Laatst gewijzigd
Yeez

De ploeg zegt dat Kuss voorlopig nog op de longlist staat (via velonews), maar niet meer met zekerheid de tour rijdt. Hangt er natuurlijk vanaf hoe hij uit de giro komt en wat het niveau van Kelderman gaat zijn.

Kan mij overigens voorstellen dat deze campagne is geschoten voordat Kuss wist dat hij de Giro zou doen, al lijkt zijn foto dan wel weer goede fotoshop haha

Poeksel

https://nos.nl/artikel/2471848-na-magistraal-voorjaar-begint-rekenwerk-wanneer-stapt-van-der-poel-op-welke-fiets

Ondanks de kop TJV-gerelateerd. Vader heeft een dilemma: hij kan zich richten op de spelen, zal dan wedstrijden moeten rijden om Nederland een startplaats te bezorgen, maar die plek gaat dan misschien naar Van der Poel...

kelderfan

Ik zie Kuss wel de dubbel rijden, want hij heeft toch een aantal keren de combi TDF/Vuelta gedaan.
Kuss is echt een ronderenner. Vingegaard (die blijft tot 2027 hoi) die kan Kuss goed gebruiken in de strijd met Pogacar.
Maar ik vind 't steengoed, dat Vingegaard bij de ploeg gaat blijven, want dat is een goed signaal voor beide partijen.
Bij IDL baas Plugge aan 't woord met hoe verder en deadline 2030.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/interview-richard-plugge-wil-nog-meer-met-jumbo-visma-en-wielersport-in-algemeen-tour-is-onze-super-bow

Laatst gewijzigd
Glorious

Heerlijk nieuws voor Jumbo-Visma, we mogen echt heel blij zijn!

goldone123

Idd, er is dus nog geld dat is fijn.

Laatst gewijzigd
goldone123

Het lijkt er echt op dat jong jumbo visma de giro o23 gaan rijden, wat zal het team zijn? Staune graat ryan (als hij fit is) hagenes, en huising

kelderfan

'@goldone123
Ik denk aan Staune, Belletta, Graat, Van Belle, Ryan en/of Kramer/Mattio/Huising/Simmons.

Yeez

Graat heeft al aangegeven die te gaan rijden

AWestie

Is Ryan alweer bijna blessurevrij dan? Ik heb met de jongen te doen, hij heeft het talent om zo met zijn Devo-collega’s door te stomen naar het WT team maar ook dit jaar nog niks gereden.

de verlengingen laten de indruk achter dat er al wat in de pijplijn zit sponsortoezeggingen. Aangezien de bekende geldschieters het snelst zijn speculeer ik nu vooral op extra zakken geld van Cervelo en Visma en des PSV’s Brandloyalty/Brainport die al meedenken. *gespeculeer uit*

Laatst gewijzigd
goldone123

'@kelderfan ik zou het slim vinden om huising mee te nemen, zijn uitslagen zijn echt goed, voor zijn ontwikkeling is dit ook goed.

goldone123

'@AWestie idd daarom heeft plugge ook geen stress.

kelderfan

Huising is echt wel een talent. Dus ja die zou ik ook wel meenemen naar de Baby-Giro.
@AWestie
Ik heb geen doorblik maar ik hoop dat 't goed komt, want Ryan is in principe niet verkeerd.
Trouwens er is nog Ier die in de smaak valt, Bij mij dan🤔

tdola

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/interview-richard-plugge-wil-nog-meer-met-jumbo-visma-en-wielersport-in-algemeen-tour-is-onze-super-bowl

Link met l op t einde

Dr.Watt

Heeft er iemand al een idee wat die verrassing voor de Tour gaat zijn waar Zeeman het over had tijdens de ploegpresentatie?

Zelf denk ik WVA als 2e GC man naast Vingegaard. Toch zo lang mogelijk.
Of eventueel Kooij maar lijkt me een moeilijk verhaal in een ploeg vol voor Tour winst.

Her en der werd Valter geopperd maar dat vind ik niet bepaald een verrassing of toch zeker niet van die aard om er mysterieus over te doen tijdens de presentatie.

Maillot à Pois

Wout als 2de GC man lijkt me heel onwaarschijnlijk, en ik zou het ook een heel slecht idee vinden. Podium ligt niet binnen de mogelijkheden en waarom zou je voor minder dan dat je kansen op het WK twee weken later hypothekeren?

Dr.Watt

Maar wat denk jij dan?

1 2 ... 75 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.