Vooral gevaarlijk voor de giroploeg. Tratnik en Hessmann rijden hier en Leemreize zou nog naar Romandie gaan waar Gesink en Foss rijden. Ik geloof niet dat ze dat nu nog gaan doen. Ook rot voor de kopmannen vandaag die meer in de wind zullen rijden en een tratnik die zich wellicht eerder op kop moet zetten
Inderdaad, als tratnik nog een stuk of 4 goede renners mee had gekregen was het lastiger te controleren geweest voor Soudal.
Misschien had het evengoed hetzelfde resultaat gehad, maar door wachten tot je eraf gereden wordt zijn nog nooit koersen gewonnen.
En een ploeg als Trek staat nu evengoed met lege handen.
Ik denk dat Team Jumbo na gisteren meer vertrouwen heeft in een nieuwe tourzege dan in het winnen van de Giro. Het wordt wel moeilijk God te kloppen, denk ik. Zijn zwakke plek lijkt mij nochtans zijn ploeg. Buiten Wilder en misschien Hirt houdt dat echt niets over. Bouwman Foss Tratnik Kuss schat ik veel hoger in.
'@nijmos god zit boven. Leuke uitspraken in podcastjes, maar laten we hem gewoon bij zijn naam noemen.
Verder zie ik dat niet zo. Op dit moment steken er 6 renners (Pogacar, V Aert, vd Poel, Evenepoel, Vingegaard en Roglic) bovenuit. Als 1 van die 6 start en derest niet wint de ander met overmacht. Dat zie met pogacar, maar ook met vingegaard in het baskenland en evenepoel gisteren in luik. Als je Roglic weghaalt in Catalonië rijdt Evenepoel daar elke rit alleen weg en is zijn voorsprong waarschijnlijk nog veel groter in het eindklassement, maar dat roglic hem daar klopte was bemoedigend. De eerlijkheid gebied te zeggen dat roglic normaal gezien nog meer groeimarge zou moeten hebben dan evenepoel gezien zijn blessures en lange tijd zonder training.
En inderdaad aan de ploeg twijfel ik niet. Zeker niet als je ziet hoe Hessmann en zeker Tratnik gisteren reden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.