Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 81 ... 237 238
Yeez

Vooral gevaarlijk voor de giroploeg. Tratnik en Hessmann rijden hier en Leemreize zou nog naar Romandie gaan waar Gesink en Foss rijden. Ik geloof niet dat ze dat nu nog gaan doen. Ook rot voor de kopmannen vandaag die meer in de wind zullen rijden en een tratnik die zich wellicht eerder op kop moet zetten

Glorious

Wat een onzin dat testen. ziek is ziek en dat vindt ik vanaf dit jaar. Vaccineren is goed, testen WAS goed. Nu is dit onzinnig, ziek of niet ziek.

AWestie

Hoe vaak test de ploeg nog? De uci heeft alle verplichtingen al losgelaten toch?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tiesj bij de NOS zegt het duidelijk... bij klachten wordt er getest en dat is dus gebeurd.

kelderfan

Ja jammer maar het is wel vervelend voor Valter en Benoot. Die moeten maar proberen in 't wiel van andere ploegen mee te sluipen. Vooral het gemis van Sam Oomen is een ding.

AWestie

Heel mooi te zien welke stappen Markus heeft gemaakt

kelderfan

Ja met een 4e.plek mag zij thuiskomen.
Ook Kraak en Henderson hebben zich goed laten zien.

Laatst gewijzigd
VinceKline

Tratnik echt enorm sterk. Wat een geweldenaar is hij zeg. Waar heeft TJV hem nou weer vandaan getoverd?! (ja, ik weet het, Bahrain)

Glorious

7e, kan ik mee leven en had ik gezien de laatste 15 km niet meer verwacht.

Quesada Quesada

Benoot die er gezien de vorm van de dag het maximale lijkt te hebben uitgehaald.

Yeez

Wat was tratnik bizar sterk vandaag. Die jongen had finale moeten rijden en had dan voor een podiumplaats gereden, zeker te weten. Jammer dat sheffield en madouas niet konden volgen en hij 50 km alleen heeft gereden. Die gaat goud waard zijn in de giro

En Benoot inderdaad het maximale

De Zeboe van de Zoncolan

Hessman lijkt ook wel klaar voor de Giro.

goldone123

Hoelang duurt zo’n breukje? Want dit kan best lang duren, in ieder geval niet ideaal.

Borsje

Hoop toch dat Vingegaard volgend jaar een keer LBL wil/gaat rijden. Voor hem toch het meest geschikte monument om te betwisten?
Sterke Hessman gezien.

Laatst gewijzigd
AWestie

Ik had eigenlijk gehoopt dat er na Jan nog een paar stappen zouden komen, maar het voelde toch alsof het op die aanval na wachten was op Remco’s slachtbank.

Yeez

Kwam ook wel door het uitstekende werk van quickstep

De Zeboe van de Zoncolan

Inderdaad, als tratnik nog een stuk of 4 goede renners mee had gekregen was het lastiger te controleren geweest voor Soudal.

Misschien had het evengoed hetzelfde resultaat gehad, maar door wachten tot je eraf gereden wordt zijn nog nooit koersen gewonnen.

En een ploeg als Trek staat nu evengoed met lege handen.

goldone123

Pogi kan 5/6 weken niet fietsen, wel swift denk ik, maar dat is ongeveer 3 weken van af de tour dat is niet lang.

Nijmos

Ik denk dat Team Jumbo na gisteren meer vertrouwen heeft in een nieuwe tourzege dan in het winnen van de Giro. Het wordt wel moeilijk God te kloppen, denk ik. Zijn zwakke plek lijkt mij nochtans zijn ploeg. Buiten Wilder en misschien Hirt houdt dat echt niets over. Bouwman Foss Tratnik Kuss schat ik veel hoger in.

kelderfan

Het zak zeker niet makkelijk worden om de Giro binnen te halen, maar ik denk dat Roglic ook in prima conditie van die berg afkomt. Met Kuss erbij zal die witte broek het niet cadeau krijgen.

Yeez

'@nijmos god zit boven. Leuke uitspraken in podcastjes, maar laten we hem gewoon bij zijn naam noemen.

Verder zie ik dat niet zo. Op dit moment steken er 6 renners (Pogacar, V Aert, vd Poel, Evenepoel, Vingegaard en Roglic) bovenuit. Als 1 van die 6 start en derest niet wint de ander met overmacht. Dat zie met pogacar, maar ook met vingegaard in het baskenland en evenepoel gisteren in luik. Als je Roglic weghaalt in Catalonië rijdt Evenepoel daar elke rit alleen weg en is zijn voorsprong waarschijnlijk nog veel groter in het eindklassement, maar dat roglic hem daar klopte was bemoedigend. De eerlijkheid gebied te zeggen dat roglic normaal gezien nog meer groeimarge zou moeten hebben dan evenepoel gezien zijn blessures en lange tijd zonder training.

En inderdaad aan de ploeg twijfel ik niet. Zeker niet als je ziet hoe Hessmann en zeker Tratnik gisteren reden.

Robert

Volgens de site van de organisatie toch Hofstede ipv Leemreize in Romandië.

madeinstars

Ook geen Dennis in Romandië... Es war einmal?

wieler4live

Dennis is ziek wakker geworden van morgen volgens zijn insta

Yeez

Leemreize rijdt gewoon. Hofstede vervangt Dennis die gisteren ziek is opgestaan volgens zijn Instagram. Hopelijk neemt Leemreize geen covid mee ;)

1 2 ... 81 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.