Bij deze een suggestie voor een evt nieuwe sponsor : CMA CGM. Ik heb dit weekend een interview met de baas daarvan 'a travers' gelezen; een 'zoon van' die met het koppie en beleid omgaat met de geërfde miljarden en ook oog heeft buiten de rederij.Ik heb ergens gelezen dat dit soort grote bedrijven wielersponsoring "lastig" zouden vinden, maar ze doen het uiteindelijk vooral voor belastingvoordeel (alleen al minder winstbelasting, daar valt vast nog wel wat bij te vinden).
Met een president die velophile is, een goede franse rijder en mega-nadruk op de Tour de France, lijkt dat me het proberen waard.
"Hema CMA CGM" klint goed (en Hema kan in ieder geval hier in Frankrijk wel een steuntje in de rug gebruiken).
Voili voila, a bon entendeur.
Hij is tijdritkampioen, maar ook zelf is hij verbaasd en blij. Ook Thom van der Werff kom ik vaak tegen bij de jeugd.
Ik ben zelf ook meer benieuwd naar de nieuwe WT-tour renners voor komend seizoen.
Want WF pakte groots uit in hun podcast, maar het is nu weer erg rustig geworden.
Ook een leuke is dat Tiesj Benoot weer op spraakstoel zit met 't e.e.a. over het vieren van zeges bij JV en dat Van Gaal prominent aanwezig was bij de zege TdF. Hij sprak zelfs in 't Engels met Tiesj in zijn enthousiasme.
Je maakt het vooral ook verwarrend omdat je schrijft over de WF podcast. Ik doe bij jouw scheve zinnen al mijn best om je te volgen, dus stop maar eens met telkens zeggen dat ik verder moet kijken dan mijn neus lang is.
Sloveens stukje over Roglic: https://www.rtvslo.si/sport/kolesarstvo/dirka-po-italiji/primoz-roglic-moj-cilj-je-zmagati-na-giru/666103
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.