Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 82 ... 237 238
Quesada Quesada

Reserverijder Hofstede heeft dit jaar toch al een mooi programma bij elkaar gefietst.

tdola

Tegenvaller voor Dennis, gaf m zeker kans in de tijdritten.

Laatst gewijzigd
unionwagtmans

Bij deze een suggestie voor een evt nieuwe sponsor : CMA CGM. Ik heb dit weekend een interview met de baas daarvan 'a travers' gelezen; een 'zoon van' die met het koppie en beleid omgaat met de geërfde miljarden en ook oog heeft buiten de rederij.Ik heb ergens gelezen dat dit soort grote bedrijven wielersponsoring "lastig" zouden vinden, maar ze doen het uiteindelijk vooral voor belastingvoordeel (alleen al minder winstbelasting, daar valt vast nog wel wat bij te vinden).
Met een president die velophile is, een goede franse rijder en mega-nadruk op de Tour de France, lijkt dat me het proberen waard.
"Hema CMA CGM" klint goed (en Hema kan in ieder geval hier in Frankrijk wel een steuntje in de rug gebruiken).
Voili voila, a bon entendeur.

AWestie

Hema gaat sowieso niet meer bieden dan Visma, dus daar loopt het al spaak

goldone123

En visma moet je er gwn bijhouden.

$kedel

Liever zo weinig mogelijk hema op het shirt net als die gekke cryptoponzis van Plugge. Voordat je het weet heb je een failliete/besmette naam op je shirt staan zoals EF dat nu heeft.

kelderfan

Sjors Lugthart is een nieuwe aanwinst voor 't opleidingstraject.

AWestie

Ik zit totaal niet in het juniorencircuit, kan Sjors een beetje fietsen?

kelderfan

Hij is tijdritkampioen, maar ook zelf is hij verbaasd en blij. Ook Thom van der Werff kom ik vaak tegen bij de jeugd.
Ik ben zelf ook meer benieuwd naar de nieuwe WT-tour renners voor komend seizoen.
Want WF pakte groots uit in hun podcast, maar het is nu weer erg rustig geworden.
Ook een leuke is dat Tiesj Benoot weer op spraakstoel zit met 't e.e.a. over het vieren van zeges bij JV en dat Van Gaal prominent aanwezig was bij de zege TdF. Hij sprak zelfs in 't Engels met Tiesj in zijn enthousiasme.

Laatst gewijzigd
AWestie

Ja die info staat precies ook in het WF bericht, en leuk dat je iemand tegen komt?

Tiesj was te gast in de podcast van WF? Of waar vertelt hij over Van Gaal?

Yeez

Benoot zat in de podcast vals plat van play sports. Had handig geweest als Kelderfan dat er wellicht had bij vermeld

kelderfan

Ja @Yeez
Het is natuurlijk aardig maar als wielerliefhebber kijk je toch verder dan je neus lang is.
De volgers zijn toch geen kleuters. Ik doe mijn best om de bron te benoemen.
Het is toch goed dat JV al bezig is met de toekomst.

Yeez

Niet iedereen volgt zomaar elke podcast of krant. Daarom is bronvermelding altijd zo handig, omdat wat voor jou vanzelfsprekend is voor veel mensen niet zo is

AWestie

Je maakt het vooral ook verwarrend omdat je schrijft over de WF podcast. Ik doe bij jouw scheve zinnen al mijn best om je te volgen, dus stop maar eens met telkens zeggen dat ik verder moet kijken dan mijn neus lang is.

Sloveens stukje over Roglic: https://www.rtvslo.si/sport/kolesarstvo/dirka-po-italiji/primoz-roglic-moj-cilj-je-zmagati-na-giru/666103

kelderfan

Ja @AWestie
Dat ik de podcast van WF benoem is scheef en onoverkomelijk. Jouw zinnen zijn gelukkig echt rechtlijnig te noemen.
Maar toch bedankt voor de link naar Primoz Roglic..

YogiBear

Foss verloren vandaag door een slechte laatste bocht.

kelderfan

Foss doet 't prima met de 2e. tijd in de proloog. Die begint 't rondje Romandie goed.
Kijken hoever hij kan komen.

AWestie

Ja hij was vijf seconden eerder bij die bocht dan Cerny geloof ik? Zonde!

Rawolf

5 seconde verliezen in één bocht? Reden ze wel hetzelfde parcours

kelderfan

Hoe krom was die bocht @Rawolf, want ik heb de bocht gemist.🤔
Gelukkig is er wel duidelijkheid gekomen over die slechte bocht, want Tobias Foss heeft last van de buikgriep gehad.

Laatst gewijzigd
wieler4live

Hij verlies daar 2 of 3 tiende misschien met een beter boch misschien net wel gewonnen maar een prima tijdrit

AWestie

Excuus, ik verwarde het even met Cavagna

tdola

Jammer dat foss hier niet voor klassement lijkt te gaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het verschil met Cavagna bij het uitkomen van die bocht was echt minimaal. Als hij iets later in de remmen was gegaan voor die bocht had hij hem denk ik kunnen hebben.

De Zeboe van de Zoncolan

'@AWestie:

Dank, leuk artikel over De Adelaar van Zasava :)

1 2 ... 82 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.