Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 83 ... 237 238
kelderfan

https://www.velonews.com/events/giro-ditalia/sepp-kuss-embraces-unique-opportunity-of-surprise-giro-ditalia-call-up/
Hierboven een leuk artikel over Sepp Kuss, die nu met Roglic de Giro gaat rijden.

Cycling

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/kuss-staat-na-korte-shock-waar-hij-wil-staan-richting-giro-voel-dat-ik-op-dat-punt-kom
Ook in het Nederlands

AWestie

Maakt Foss een doel van de puntentrui of dacht hij ten onrechte bonificaties op te halen?

Edit: haha het team dacht dat er boni’s lagen, blundertje 😅

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja Gloag doet nog gekker want die wordt 2e. in de tussensprint.

AWestie

Hoezo is dat nog gekker?

kelderfan

Het is volgens jou toch een blundertje van de nr.1 in de tussensprint ; dan is voor mij de grotere blunder de nr. 2 en ja dat is Thomas Gloag.
Maar leg uit, waarom 't een blunder van de renners is. De teamleiders doen niet mee. Oh, ja Merijn Zeeman zat in de auto met de Boven. Dat is krom natuurlijk.
Dan is onderstaande link een leuke.
https://wielerrevue.nl/artikel/571527/hilariteit-in-ronde-van-romandie-jumbo-visma-gaat-de-mist-in-achtervolgende-groep-rijdt-verkeerd/
Quote:“Ze vertelden ons dat er bonificatieseconden te rapen waren”, deed Foss na afloop zijn verhaal voor de camera van Pro Cycling Net. “Het was wel wat vreemd dat niemand meesprintte”, lachte hij. “Het zag er wat stom uit. Even later kreeg ik dan te horen dat er toch geen punten te verdienen vielen”. De hilarische beelden kan u hieronder bekijken!

Laatst gewijzigd
AWestie

Als je als team denkt dat er een bonificatiesprint is, is sprinten voor de tweede plek als die binnen handbereik is weinig gek, toch? Scheelt voor de concurrentie en de renner die het gevaarlijkst is na Foss zou ook een seconde of iets snoepen. Daarom mijn vraag: waarom is het gekker?

En ik schrijf niet dat het een blunder van de renner is, ik schrijf het team. Dus ik ga je weinig uitleggen ben ik bang. De ploegleiding is verantwoordelijk onder de streep maar het boeit mij vrij weinig wie er echt effectief had bedacht dat er boni’s lagen.

kelderfan

Bij de jeugd doen Colby Simmons en Kramer goed mee. Colby Simmons is de top-tien binnengekimen. Ook Jesse Kramer zit net buiten de toptien. Derhalve nog steeds in de race voor een goede klassering.
Alleen jammer dat zij nog maar met 3 renners meedoen. Loe van Belle is wat minder op dreef, maar daar zal wel een reden voor zijn.

kelderfan

Robert Gesink is prima bezig om Tobias Foss van voren te houden.
Ook Thomas Gloag laat zich goed zien. Jammer dat Kruijswijk kennelijk een mindere dag had.

YogiBear

Kruijswijk hoeft volgens mij ook nu nog niet zijn topvorm te benaderen, tenzij hij een doel van Romandië had gemaakt.

veld

Kruiswijk z,n topvorm is volgens mij al 5/6 jaar geleden

Raul Alcala

Vorig jaar reed Kruisjwijk in de TDF rond, bergop op kop met nog 4 in zn wiel

goldone123

'@veld dat is niet helemaal waar.

De Zeboe van de Zoncolan

Kruijswijk stond minder dan 4 jaar geleden op het podium in de Tour.

kelderfan

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230428_93289715
Bovenstaande link naar Roglic en Evenepoel op de Teide.
On:
Robert Gesink steekt in goede vorm zo te zien. Na zijn straffe beurt gisteren, heeft hij vandaag toch goed gepresteerd.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Tijdrit van Gloag valt mij wat tegen, als je het vergelijkt met de andere klimmers.

Glorious

Kruiswijk mag van mij ook weg of stoppen. Haal die 2 amerikanen van movistar, hagenes komt staune mitted van belle komen erbij.. misschien hoole ipv v emden etc. Foss dennis leemreize weg.
Kooij moet snel bijtekenen.

madeinstars

Ook Foss teleurstellend. Bijft toch een godswonder dat hij wereldkampioen is geworden.

kelderfan

Ja het is helaas geen hosanna, maar Gloag moet nog oefenen op dit onderdeel verder lijkt hij mij goed in orde.
Ja wat is er met Kruijswijk aan de hand, want hij moet toch veel beter kunnen.
Van Emden doet zijn ding maar is aan pensioen toe en ja Gijs Leemreize stelt teleur en dat kun je niet van Robert Gesink zeggen.
Bij de jeugd of Development Team gaat 't nog steeds goed met Kramer en Simmons. Die staan nu allebei in de toptien.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Leemrijze en Kruijswijk rijden hier niet om een uitslag neer te zetten en zeker niet in de tijdrit, dus die kan je daar niet op beoordelen.

AWestie

Foss zat bergop nog redelijk goed mee, in de afdaling lijkt hij een boel te hebben verloren (tov van de winnaar sowieso)

Glorious

Gezien het salaris van Kruiswijk... weinig betekenisvol. Morgen een keer in een ontsnapping mee, zal de 2e keer ofzo zijn dit seizoen.

AWestie

Weet jij wat hij precies verdient dan? Typisch Hollandse neiging bij door de (recente) jaren heen Gesink, Dumoulin en ook al wat jaren bij Steven. Gezien wat een beetje bekend is betaalt TJV best zuunig.

Primoz Zomirp

het salaris

Heb jij en bron? Ik ben benieuwd ook naar het salaris van Wilco. Ergens heb ik gelezen dat hij bij Bora erg goed betaald was.

Glorious

Het salaris van Kruiswijk was ooit 1,5 miljoen, laat het nu de helft zijn misschien... zonde. Precies weet ik het natuurlijk niet.

Jorgenson lijkt nu definitief naar Jumbo te gaan, echt vreselijk mooi nieuws, die jongen gaat nu nog beter worden, genieten.

1 2 ... 83 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.