Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 84 ... 237 238
goldone123

Heeft hij al getekend dan?

AWestie

Gesink en Foss doen niet meer mee in Romandië nu er geen eer meer te behalen is. Zij gaan vast niet de enige zijn, Thyon 2000 is nou niet even een leuk fietsuitje.

Gelukkig gaat Jorgensen er misschien wel winnen ;)

Laatst gewijzigd
Robert

https://www.hln.be/wielrennen/voorjaarsploeg-van-jumbo-visma-wordt-nog-straffer-van-aert-krijgt-matteo-jorgenson-vierde-in-harelbeke-als-ploegmaat~aea28ab4/

AWestie

Ik vraag me af of Matteo dan specifiek voor de voorjaarsploeg op de rol gaat staan. Hij is multi inzetbaar, maar rittenkoersen lijken mij zijn stiel.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tekenen mag pas per 1 augustus officieel

Fanny

Als die Jorgenson komt is het een echte versterking, multi inzetbaar maar (nog) geen topper.
Ben benieuwd voor wie hij komt als het doorgaat en welke renners JV dit jaar gaan verlaten.
Gesink en Foss ziek ? Lichte verschijnselen van corona/verkoudheid/griep?
Het waart wel rond in het peloton in Romandië.
@Kelderfan
Hoe is het toch met Kelderman ? Welke blessures heeft hij opgelopen ?
Is hij al weer aan het trainen ?
Het is wel erg stil rond hem.
Ook geen enkele informatie in de media en bij JV.

tdola

Als jorgensen idd tekent lijkt me dat superaankoop.
Amerikaanse sub sponsor in het verschiet? Al zie ik dat niet zo heel snel gebeuren.

Kan en in t voorjaars werk, en in de ondersteuning grote rondes, maar ook zelf in de 1 weekse rondes zijn ding doen.

Nieuw iig dan: jorgensen, staune mittet, hagenes en van belle
Out: Dennis en foss.
Nog op de wip: gesink, kruijswijk, oomen, roosen, leemreize, affini, kooij, van emden en vd sande.

De Zeboe van de Zoncolan

Ze hebben met SRAM natuurlijk al een Amerikaanse subsponsor. En met Kuss al een Amerikaans uithangbord.

veld

Jorgensen zou idd prachtig zijn. Verder zou ik ook kijken naar Barta( als we toch op de Amerikaanse tour zijn) en Storer.Die zijn ook einde contract en lijken prima vervangers voor eventueel Gesink, Kruiswijk, Oomen.In elk geval moeten we alles doen om Kooy te houden en ook Leemreize en Affini verdienen als ze willen m.i. een voortzetting. In het dev.team valt , naast de genoemde 3, nog wel wat te halen dunkt mij, bv Boven en die Deense klimmer.

kelderfan

'@Fanny
Ik ben wel fan van Wilco Kelderman, maar ik heb geen idee wat er speelt.
Het is wel jammer dat hij steeds door 't omkijken lange tijd niet inzetbaar is. Ik zie hem in een bocht onderuit gaan en George Bennett lag er naast.
Ja en dat Corona houdt nog steeds jongens aan de kant, maar ik begreep eigenlijk niet dat Foss en Gesink voor de Giro nog even de Romandie gedeeltelijk dan hebben gereden.
@De Zeboe van Zoncolan
Volgens mij is er nog steeds iemand uit de Belkintijd bij de club verbonden met contacten juist in de USA.
Dus het noemen van Will Barta klonk mij niet raar in de oren.
@Veld
Gesink laat zien dat hij nog steeds mee kan doen.

Laatst gewijzigd
VincentK

Jorgensen Is een prachtige aanwinst, maar ik hoop wel dat ze af en toe een risico durven te nemen met een jonge Nederlandse renner die het misschien wel, misschien niet gaat maken. Als dat niet gebeurt (en die kant gaat het wel op) is er wat mij betreft weinig Nederlands meer aan de ploeg.
Ook maar even afwachten welke sponsornamen er dadelijk op het shirt staan.

kelderfan

Jonge talenten, die ik zie doorbreken met een Nederlands tintje zijn voor mij Tijmen Graat en Jesse Kramer.

AWestie

Kelderman zal in mei meegaan naar het trainingskamp op Sierra Nevada met de intentie om zich wedstrijdklaar te maken voor de Ronde van Zwitserland. Staat gewoon in hun laatste update rond de wissel met Kuss.

Romandië is altijd een wat ziekige ronde geweest door het weer en omdat het voor veel aan het begin of eind van een blok zit. Dan ben je extra vatbaar. Het ligt er door Corona gewoon iets dikker bovenop.

@VincentK Je overdrijft: er komen al weer wat jongens bij en bij het DevTeam ook. De algehele spoeling is gewoon dun. En juist daar investeert de ploeg ook in!

Laatst gewijzigd
kelderfan

Zo te zien valt 't wel mee met Kruijswijk en Gloag doet 't ook goed met een toptienplek.
Hij is ook de 11e. in 't algemeen klassement en dat is toch niet verkeerd voor zo'n jong talent.
Gijs lijkt de weg omhoog nog niet gevonden te hebben.

Laatst gewijzigd
goldone123

joh, gloag hartstikke goed die was gelost bij de laatste 20 netjes!

goldone123

want die zat bij ayuso.

Cycling

Romandie is voor Gloag gewoon een goede leerschool geweest. Prima gereden vandaag. Tijdritten kan hij aan gaan werken. Mooi voor hem dat hij vandaag een Kruijswijk als knecht heeft.

AWestie

Gloag mag zijn goede debuutjaar wel opluisteren met een overwinning in Noorwegen ofzo.

goldone123

Ligt aan het parcours.

kelderfan

Het mag aan 't parcours liggen, maar Tom Gloag laat zich wederom zien. Die komt er wel.

ghostwriter

Hopelijk rijdt Gloag volgend jaar de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik. Het zou me niet verbazen als hij zich de komende jaren al in dat soort wedstrijden met de wereldtop kan meten.

kelderfan

Ik hoop dat JV zo verstandig is om volgend jaar Gloag juist in kleinere WT/Pro races in te zetten.
Als hij zich nog kan verbeteren in 't klimmen en tijdrijden, dan kan hij 't traject Roglic volgen.

ghostwriter

Het lijkt me zonde om hem het traject Roglic op te sturen terwijl zijn kracht ergens anders lijkt te liggen. Je moet het meeste halen uit Gloag als wielrenner en dat doe je niet door hem het traject van een ander te laten nemen.

KissMyAce2.0

DAMES JUMBO VISMA WINNEN PLOEGENTIJDRIT!!!!!

kelderfan

Dat is dan de 1e. zege van 't jaar. Ga daar mee door DAMES , want 1 zege smaakt naar meer.
Dario Igor Belletta is aan een goede reeks bezig met nu een 10e. plaats in Frankfurt.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 84 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.