Als die Jorgenson komt is het een echte versterking, multi inzetbaar maar (nog) geen topper.
Ben benieuwd voor wie hij komt als het doorgaat en welke renners JV dit jaar gaan verlaten.
Gesink en Foss ziek ? Lichte verschijnselen van corona/verkoudheid/griep?
Het waart wel rond in het peloton in Romandië.
@Kelderfan
Hoe is het toch met Kelderman ? Welke blessures heeft hij opgelopen ?
Is hij al weer aan het trainen ?
Het is wel erg stil rond hem.
Ook geen enkele informatie in de media en bij JV.
Als jorgensen idd tekent lijkt me dat superaankoop.
Amerikaanse sub sponsor in het verschiet? Al zie ik dat niet zo heel snel gebeuren.
Kan en in t voorjaars werk, en in de ondersteuning grote rondes, maar ook zelf in de 1 weekse rondes zijn ding doen.
Nieuw iig dan: jorgensen, staune mittet, hagenes en van belle
Out: Dennis en foss.
Nog op de wip: gesink, kruijswijk, oomen, roosen, leemreize, affini, kooij, van emden en vd sande.
Jorgensen zou idd prachtig zijn. Verder zou ik ook kijken naar Barta( als we toch op de Amerikaanse tour zijn) en Storer.Die zijn ook einde contract en lijken prima vervangers voor eventueel Gesink, Kruiswijk, Oomen.In elk geval moeten we alles doen om Kooy te houden en ook Leemreize en Affini verdienen als ze willen m.i. een voortzetting. In het dev.team valt , naast de genoemde 3, nog wel wat te halen dunkt mij, bv Boven en die Deense klimmer.
'@Fanny
Ik ben wel fan van Wilco Kelderman, maar ik heb geen idee wat er speelt.
Het is wel jammer dat hij steeds door 't omkijken lange tijd niet inzetbaar is. Ik zie hem in een bocht onderuit gaan en George Bennett lag er naast.
Ja en dat Corona houdt nog steeds jongens aan de kant, maar ik begreep eigenlijk niet dat Foss en Gesink voor de Giro nog even de Romandie gedeeltelijk dan hebben gereden.
@De Zeboe van Zoncolan
Volgens mij is er nog steeds iemand uit de Belkintijd bij de club verbonden met contacten juist in de USA.
Dus het noemen van Will Barta klonk mij niet raar in de oren.
@Veld
Gesink laat zien dat hij nog steeds mee kan doen.
Jorgensen Is een prachtige aanwinst, maar ik hoop wel dat ze af en toe een risico durven te nemen met een jonge Nederlandse renner die het misschien wel, misschien niet gaat maken. Als dat niet gebeurt (en die kant gaat het wel op) is er wat mij betreft weinig Nederlands meer aan de ploeg.
Ook maar even afwachten welke sponsornamen er dadelijk op het shirt staan.
Kelderman zal in mei meegaan naar het trainingskamp op Sierra Nevada met de intentie om zich wedstrijdklaar te maken voor de Ronde van Zwitserland. Staat gewoon in hun laatste update rond de wissel met Kuss.
Romandië is altijd een wat ziekige ronde geweest door het weer en omdat het voor veel aan het begin of eind van een blok zit. Dan ben je extra vatbaar. Het ligt er door Corona gewoon iets dikker bovenop.
@VincentK Je overdrijft: er komen al weer wat jongens bij en bij het DevTeam ook. De algehele spoeling is gewoon dun. En juist daar investeert de ploeg ook in!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.