Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 85 ... 237 238
KissMyAce2.0

Ik voel mij supergoed want ik was eerder dan kelderfan, EN DAT ZEGT IETS

goldone123

Hopelijk kunnen gloag, valter, naar een hoog niveau groeien, hopelijk gaat staune het volgend jaar ook goed doen.

kelderfan

Je mag blijven @KissMyAce2.0; want supergoed klinkt goed in de oren.
Ja @goldone123 die Staune-Mitte is zeker een goede aanwinst voor 't team, maar ook Hagenes doet 't goed.

AWestie

Het was geen topploeg geweest, maar met bijvoorbeeld Kooij en nog een Valter of Van der Sande had Jumbo best nog een leuke ploeg naar Duitsland kunnen sturen. Het is vanaf service course maar zo’n vier uur rijden haha. Ik hou even de Giro en zwaarste voorjaarmannen buiten beschouwing.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Eens dat JV in Frankfurt had moeten starten met Kooij, Van Der Sande en de gebroeders van Dijke.
Maar ja het is een feit liever minder dan meer.

AWestie

Moeten starten, neuh, het was een lang voorjaar en ik weet maar half wat de renners nu een beetje ondernemen, maar volgens mij was er bijvoorbeeld bij deze wedstrijd best een opening om mee te doen.

kelderfan

Je hebt gelijk @AWestie
Moeten is te natuurlijk; maar de jeugd heeft in Bretagne een 6e. en 9e. plek in 't AK gescoord met Simmons en Kramer.
Dat lijkt mij in deze niet verkeerd.

AWestie

In tegenstelling tot de wat simpele en stugge voorspelling van WF gokt Cyclingmole op Roglic https://cyclingmole.com/2023/05/01/2023-giro-ditalia-preview/

Yeez

Simpele en stugge is dan toch de meest voor de handliggende? En een voorbeschouwing van wf hoort toch objectief te zijn. Persoonlijk heb ik echt geen idee wie ik nu als favoriet heb. Ik denk zelf alleen dat roglic in topvorm is en constant gaat zijn. Misschien heeft hij dan op onderbuikgevoel toch een streepje voor

AWestie

Ik heb ook geen idee, maar de voorbeschouwingen van WF in het algemeen beginnen mij steeds minder te bekoren. Simpel beschrijvend en met stug bedoel ik gestoeld op weinig inventieve of interessante invalshoeken of info. Objectief zou ik geen enkele voorbeschouwing echt noemen.

kelderfan

Dank voor de link en ik zie Roglic hoge ogen gooien. Go, go Primoz.

lo squalo dello Stretto

Giro gaat echt weer volledig afhangen van die laatste week. Kan goed zijn dat Evenepoel +2 minuten voor ligt tot dan maar er gaat nog gegooid worden met minuten op het einde. Of dat zo'n TG Hart in rit 19 minuten pakt op een inzinking van Evenepoel/Roglic.

Yeez

Die slottijdrit slaat ook nergens op. Eerste 5 km vd klim aan bijna 15 procent. Die laatste week gaat er met minuten gegooid worden.

horsm

Ik gok op Carapaz-achtige situatie, waarbij, zeg, Almeida wegrijdt en minuten pakt terwijl Roglic en Evenepoel naar elkaar kijken, en de rest naar Roglic en Evenepoel kijkt.

Yeez

Ze hebben beiden een ploeg die sterk genoeg is om het grootendeels te controleren. Dat was toen zeker niet

AWestie

Controle in die laatste week wordt wel echt drama zeg, ik denk dat Roglic graag het roze aan Remco laat tot week 3. De vraag is vooral wat de achterstand gaat zijn.

kelderfan

Jammer dat Foss kennelijk nog niet 100% en twijfekt over zijn deelname aan de Giro. bron:WF

AWestie

Goeie leadout van Vos op Kool 😅

Yeez

Ze had helaas geen keus met dygert die verraste en vos die zelf op kop zat nadat henderson klaar was. De enige echte fout die ze maakt is omkijken

Laatst gewijzigd
AWestie

Hele goede voorbereiding van het team inderdaad, en Kool had hoe dan ook meer snelheid

Yeez

Vooral benieuwd naar wat markus kan in het klassement.

Fanny

Kunnen we hier weer gaan speculeren over de definitieve deelname van de renners van JV aan de Giro na de ziekteproblemen en fitheid van Foss.
Wel of geen Foss, wel of geen Gloag, wel of geen Oomen, wel of geen Kooij, wel of geen Kruijswijk.
Wanneer is precies de sluitingsdatum en tijd voor de definitieve opgave van de JV renners voor de Giro ?
Start Foss niet dan is Gloag voor mij de 1e optie en Oomen de 2e.
Kooij lijkt mij niet reëel net als Kruijswijk.

Maillot à Pois

De milde gezondheidsproblemen van Foss en Gesink blijken nu dus COVID.
En niet Gloag en Oomen, maar Dennis en Van Emden zijn hun vervangers.
https://twitter.com/JumboVismaRoad/status/1653479764395474949?t=6Rn8WKSbjNSFgNlh2loeaw&s=19

Robertje

Ik hoop dat ze 2 van het groepje Dennis, Gloag en Oomen meenemen. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Dennis en Gloag omdat ik niet echt op de hoogte ben van de huidige gezondheid van Oomen.

Glorious

Met Dennis en van Emden is het een extreem ervaren groep met veel kopwerkkrachten, ja alleen bergop iets te weinig... met ontsnappingen mocht het nodig zijn moet dit goed komen.

1 2 ... 85 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.