Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 87 ... 237 238
madeinstars

Voor knechten hoeft het normaal geen probleem te zijn om Romandie te rijden. Voor kopmannen is het sowieso onverstandig.

tdola

Oomen op de kamer met roglic!? Die heeft recent al corona gehad dus lijkt voorlopig ff safe.
Iets meer kracht bergop, oomen leek goed bezig/op de weg terug, maar geen hoogtestage dus gehad. T is wat t is.

Adrianus en Patrick

Al die Corona gevallen bij het team.

Is dit een gevalletje "het beste jongetje van de klas" of "het slordigste jongetje van de klas" of gewoon pure pech?

Yeez

Ik gok dat laatste en meerdere ploegen hebben er mee te maken. Ook de gendt meldde al dat ze bij lotto na lbl ook meerdere gevallen hadden.ook ciccone en natuurlijk mader

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De ploeg zegt echt dat er getest wordt bij klachten en dus ga ik ervan uit dat al die renners ook echt zodanig ziek zijn of zijn geweest dat topsport op het hoogste niveau gewoon niet mogelijk was.

AWestie

Weinig teams die na drie last moment coronagevallen en iets langer terug je medekopman die uitvalt nog zo’n selectie op tafel kunnen leggen. En dat bijna zonder aan de Tourselectie te morrelen.

kelderfan

Weer Vos die de bloemen mag ophalen. Chapeau# Marianne Vos. Dat is no. 2

Poeksel

Zo sta je op nul zeges, en zo heb je drie van de vier eerste etappes van de Vuelta gewonnen!

Yeez

'@rahim van dongen heeft al gezegd dat foss en gesink ziek waren en koorts hadden en dat oomen zo goed als geen klachten had. Die testte alleen omdat die met tosh op de kamer lag

Poeksel

Oomen op de kamer met roglic!? Die heeft recent al corona gehad dus lijkt voorlopig ff safe.

De renners krijgen (indien beschikbaar) éénpersoonskamers, vertelde Plugge bij de NOS. Niet specifiek wegens covid overigens.
https://nos.nl/artikel/2473886-jumbo-visma-voor-start-giro-getroffen-door-coronagolf-gaat-als-een-dolle-rond

goldone123

Jorgen nordhagen wint vandaag net zo als gister weer een etappe dit keer en itt, kan zien waarom ze hem hebben gehaald.

ghostwriter

De nummer twee in beide etappes was Andrew August die samen met Nordhagen hét grote talent van 2005 is.

T80JZ

Gelukkig heeft TJV Nordhagen al gecontracteerd.

Oomen/Dennis i.p.v. Gesink/Foss vind ik een fikse aderlating. Het kan meevallen als Dennis zijn goede vorm heeft, maar voor nu betwijfel ik dat. Ineos kan met Thomas, Hart en Arensman een ploegenspel spelen. Soudal/Evenepoel mogen dan reageren. Hoop zo dat Roglic die Belg weet te verslaan.

Yeez

'@ghostwriter August is wel van december 2005, Nordhagen van januari, dus in dat opzicht wel een voordeel voor de Amerikaan.

Wel grappig om te zien. Eentje op materiaal van Ineos en de ander van jv. Mannetjes van 17 en 18 die hun toekomst al hebben verzekerd. Wie had dat 10 jaar geleden gedacht

goldone123

Hoezo voordeel omdat hij jonger is? Ik denk als nordhagen naar jumbo gaat dat hij sneller groeit dan een august, overgens is dat moeilijk te vergelijken, ik zie trouwens geen voordeel dat de ene ouder is?

BraboCycling

En dan nu Tratnik in het ziekenhuis na training… de Giro voor TJV lijkt wel vervloekt

Glorious

Wie zal er nog als vervanger kunnen worden opgeroepen als dat nodig is, Hofstede? Al veel gereden dit jaar. Leemreize? vd Sande lijkt me het beste. Wat een pech allemaal en toch is er nog niets aan de hand voor Roglic.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Er zal ongetwijfeld pech in het spel zijn maar dat het voor het immuumsysteem van de gemiddelde europeaan niet bevordelijk is weken op hoogte jezelf uit te mergelen is wel bekend. Misschien zijn de afgewerkte training op hoogte toch wat te belastbaar geweest waardoor de mannen een coronavirusje sneller hebben kunnen oppikken. Is wel opvallend dat andere ploegen nu minder last hebben.

Van de ontbrekende namen zou ik Tratnik het grootste gemis vinden. Dus duimen dat het toch meevalt.

Laatst gewijzigd
De Zeboe van de Zoncolan

Ik hoor bij andere ploegen toch ook besmettingen. Vorig jaar was UAE in de tour de pechvogel.

Soms kan het ook gewoon geluk of pech zijn, je kunt wel aan risicoreductie doen, maar een risico blijft er.

AWestie

Koen Bouwman zei bij in het wiel dat ze aanzienlijk lichter trainden dan Quickstep, mocht dat nog een slagje schelen @Rawolf

Er mag echt wel wat kwaliteit in komen als Tratnik uitvalt, ik denk dat de basisconditie van Benoot bijvoorbeeld wel zou bevallen. Dan maar consequenties voor het Tourteam.

De Zeboe van de Zoncolan

Of Wput van Aert;)

kelderfan

Volgens La Gazetta is Thomas Gloag de vervanger van de gekwetste Tratnik.

horsm

Het wordt dus toch Gloag. Dat betekent, denk ik, dat er niet veel ondersteuning zou zijn in de finales van de ritten van de derde week.

Gelukkig hoeven we niet op de Belg te kijken, anders hoor ik nu al aankomen: "ROGLIC ZIT GEÏSOLEERD" en "GEEN SPOOR MEER VAN JUMBO VISMA" - en daarna geïrriteerd doen dat Roglic alleen maar volgt, nooit aanvalt, een sleper is die alleen maar secondes sprokkelt, beslist geen groot kampioen is, etc etc.

Glorious

Sinds 2020 ongeveer is sporza niet meer serieus te nemen.
Gloag natuurlijk een ok vervanging, lekker uitbollen iedere etappe en er staan wanneer het moet.

UAE vorig jaar moest zijn renners wel naar huis sturen omdat het officiële tests waren, nu niet en ben er zeker van dat andere teams er geen melding van maken of helemaal niet meer testen... Jumbo denk zoals altijd aan de renner en mens...

Laatst gewijzigd
YogiBear

Bevestigd door TJV: Gloag is de vervanger.

1 2 ... 87 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.