Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 91 ... 237 238
kelderfan

Precies @Cycling
Gloag is in spaarstand, want hij komt goed van pas in de derde week, want er kan nog van alles gebeuren.

VinceKline

Als ik een nacht doorhaal ben ik twee weken niet aanspreekbaar....

Landeirovic

Je bent dan ook geen 21 neem ik aan?

VinceKline

Nope. Bijna 40 :-D

mitchel_91

Van Hooijdonk, Benoot, Laporte, van Baarle, van Aert, Kruijswijk. Kelderman en vingegaard zijn op hoogtestage. Zal dit dan de definitieve tourploeg zijn? Of verwachten jullie daar nog iemand anders, bijvoorbeeld van de giro bij?

Yeez

Kuss of kelderman is nog de vraag. Anders is dit de tourploeg ja

ForzAZ67

Vorig seizoen al @Kelderfan vielen beide renners mij in positieve zin op en daarom noemde ik hen toen al. Matteo Jorgenson lijkt vrijwel zeker naar TJV te komen. Dat is heel mooi. Op termijn een nieuwe kopman binnen de ploeg verwacht ik zelfs.
Over Andreas Leknussund zijn nog geen berichten naar ik weet over zijn toekomst. In 2021 wilde ie al weg, maar moest blijven bij Team DSM. Na dit seizoen is ie contract vrij. Met zijn optreden vandaag en zijn eerdere opvallende optredens zal ie zeer gewild zijn bij veel ploegen. Gast heeft een sterke motor en is een vechter. Of ie echter past in het plaatje van TJV is af te wachten. Maar ik vind hem wel een mooie aanvallende renner.

kelderfan

'@ForzAZ67
Ja die Andreas Leknussund is mij ook vorig seizoen positief opgevallen. En ja JV haalt wel meer renners op bij Team DSM.

Adrianus en Patrick

Ik vind Kruijswijk tot op heden geen enkele aanspraak maken op de tourploeg.
In de Ronde van Zwitserland moet hij wel wat laten zien anders zou ik hem thuislaten en inwisselen voor Kuss.
Hij klimt minder dan Kuss en Kelderman, het is geen man voor het vlakke, is minder dan van Aert en Benoot en wegkapiteins genoeg met van Baarle en van Hooijdonk.

Edit: Dauphine ipv RvZ.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@lb117 pfff sinds 2020 hetzelfde riedeltje… ook vorig jaar weer en uiteindelijk zat hij bij de beste 8 klimmers bergop. Hij rijdt trouwens de dauphine niet Zwitserland

Adrianus en Patrick

Ik snap wat je zegt, hij deed het vorig jaar ook niet slecht tot z'n DNF.
Maar hij is minder dan Kuss en Kelderman bergop in mijn ogen.

Yeez

Kuss heeft natuurlijk wel de klasse om, zoals vorig jaar het geval soms was, nog bij vingegaard en pogacar te zitten als er niemand meer over is. Hij is echter niet zo constant als kruijswijk en heeft er natuurlijk al een zware giro opzitten. Het niveau wat Kruijswijk vorig jaar bergop had op de grote cols gaat kelderman niet overstijgen ben ik bang voor

kelderfan

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/van-der-sande-tekent-nieuw-contract-bij-jumbo-visma-werken-met-van-aert-en-kooij-is-super
@Yeez
Ik geef ook de voorkeur aan 't duo Kelderman en Kuss in de komende TdF.
Mooi dat Tosh en JV doorgaan met elkaar; zegt ook de heer Zeeman..

Yeez

https://t.co/tX1jwFlZXB

9 renners komen in aanmerking voor de tour. De 8 op hoogte en kuss afhankelijk van hoe hij uit de giro komt. Roglic rijdt sws niet. Wel lekker dat je nu evt. Ook gesink en foss nog achter de hand hebt. Tratnik moet helaas wat langer herstellen

veld

'@ Kelderfan Ik zou ook kiezen voor Kuss en Kelderman. Dan kan Kruiswijk meen naar de Vuelta, samen mey wat mij bnetreft Tratnik, Foss, Gesink, Valter, Kooy eneen door Kooy te kiezen lead out voor hem. Hopelijk kunnen we dan Kooy binnen boord houden.

kelderfan

Eens @veld dat Kuss en Kelderman naar de TdF zullen gaan en natuurlijk afhankelijk van de Giro.
Maar @Yeez waarom sws geen Roglic in de TdF.
Wat betreft de Giro. Wat een chaos door de valpartijen tot op de streep.
Hopelijk geen nadelige gevolgen voor kanjer Roglic en de toch ook zeer sterke Koen Bouwman.
Wat ook mag worden vermeld is, Riejanne Markus wint de Navarra Women's Elite Classic. En dat is mooi voor 't vrouwenteam.

Laatst gewijzigd
AWestie

Roglic leek zonder erg te vallen, zijn fiets was vooral in crash modus denk ik.

@kelderfan Waarom blijf je deze vraag stellen? Er is al zo vaak concreet op geantwoord

Maillot à Pois

Tussen alle Giro-commotie door: Riejanne Markus bevestigt haar hoge niveau uit de Vuelta met een zege in de Navarra Classics

tdola

Blijft een raadsel wat tratnik nou precies heeft maar ernstig is t blijkbaar wel. Hopelijk kan ie vuelta weer meedoen.

Opvallend maar niet helemaal onverwacht dat kelderman nu mgl de tour gaat rijden. Hopelijk worden het idd 8 vd 9 nu aangegeven die idd tour gaan rijden.

Vuelta lijkt me iig roglic. Kooij was niet de planning in de vuelta en denk dat als ie vertrekt, dat dat al helemaal niet gaat veranderen.

Ondersteuning zal denk ik in vuelta bestaan uit groep max 2 van kuss/kruijswijk/kelderman, hopelijk tratnik, gesink bijna zeker, vlakke knecht van emden (of evt een van dijke/affini/roosen). Nog 2 plekjes dan voor valter/bouwman/vader/leemreize/hofstede.

Maar laten we eerst giro maar eens verder volgen en dan de tour, lol.

kelderfan

'@tdola
Is de TdF lol. Dat moet toch serieuzer worden benaderd.
@AWestie
Ik ben kennelijk een roepende in de woestijn, edoch ik kan nergens achterhalen, dat Roglic sws niet gaat naar de TdF.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/primoz-roglic-komt-met-schrik-vrij-en-lacht-ik-ben-blij-om-hier-te-zijn.

AWestie

Het staat letterlijk in de link die @Yeez deelt van Wielerrevue, @kelderfan. Of heb jij weer een interpretatie die alleen jij kan volgen?

T80JZ

Je bent toch meestal een roepende in de woestijn @kelderfan. We zijn het erover eens dat een Roglic in vorm een aanwinst is voor de Tourploeg. Daar hoef je ons niet van te overtuigen. Maar we achten de kans heel klein zo niet uitgesloten dat hij naar de Tour gaat. Omdat hij geen zin meer heeft om in dienst van Vingegaard te rijden; omdat hij liever voor eigen kans in de Vuelta gaat, ook al heeft hij die al drie keer gewonnen; omdat de Tour na de Giro teveel is gezien de lange periode dat hij eruit is geweest, waardoor hij een bepaalde basis mist. Dat kan hij wel opvangen in één grote ronde, maar een tweede kort daarna zal teveel zijn. Of zoals Zeeman het bij Wielrerrevue zegt: “Als hij in de Giro een klassement kan rijden, is het voor Primoz klaar. Dan zal hij zijn rust nodig hebben.”

de lol van @tdola betekent niet dat hij de Tour niet serieus benaderd, maar dat het een beetje lachwekkend is om ons nu al druk te maken over de ploeg voor de Vuelta terwijl we net met de Giro zijn begonnen en daarna eerst nog de Tour komt.

ForzAZ67

Tratnik heeft een knieblessure. Ergens gelezen dat ie daarmee de TdF niet haalt.

Laatst gewijzigd
Cycling

'@ForzA67 Tratnik is net geopereerd aan zijn knie. Maar had sowieso de Tour niet gereden

xistnc

Er rijden er volgens mij momenteel ook vier in de Giro die de Giro sowieso niet zouden rijden.

1 2 ... 91 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.