Team Jumbo-Visma 2023

1 2 ... 95 ... 237 238
goldone123

Staune rijdt mee met de tour ploeg, ook best knap want het zijn niet de minste

AWestie

En toen werd het Ineos tegen Roglic. Ik ben nou ook niet direct gerust op 5 man in de top-15 versus Primoz.

tdola

T zal toch voornamelijk hart en Thomas vs roglic zijn denk ik.
De rest van ineos al stukje verder achter en iets minder denk ik.
Ineos zal komende dagen wel.controle gaan nemen op zijn ineos denk ik.
Zuur voor evenepoel, had graag gezien dat roglic m had kunnen kloppen. Misschien komen ze elkaar weer tegen in vuelta.

Landeirovic

Almeida toch ook niet uit het oog verliezen. Staat maar 22 seconden achter Thomas

AWestie

Almeida kan ik nooit helemaal serieus nemen maar ook nooit helemaal afschrijven. Die gaat alleen nog echt vaak aan het elastiek hangen zoals alleen hij dat kan, zonder top resultaat denk ik.

Jopie

Met het uitvallen van Evenepoel ben ik eigenlijk juist minder bang van Ineos geworden. Met Evenepoel erbij hadden ze misschien juist meer risico genomen. Ik denk dat we nu het oude vertrouwde Ineos gaan zien die weer kilometers lang conservatief op kop gaan rijden. Die zullen daar denk ik wel het idee hebben dat óf Hart óf Thomas in een 1 op 1 duel Roglic aankan m. Zeker met de klimtijdrit van volgende week in het achterhoofd. Ineos en ook Thomas zijn er het team en de renner niet om vroeg oorlog te maken.

Laatst gewijzigd
$kedel

Ik vind ze levensgevaarlijk met hun 5 troeven. Nu zjin de Plus, Arensman en Sivakov niet van het niveau Roglic natuurlijk maar ga er maar eens dagenlang achteraan fietsen in de bergen, met ook nog eens Hart en Thomas die rustig hun moment kunnen afwachten in je wiel.
Een sky-trein zou ik zeker niet proberen want Roglic kan die prima volgen om vervolgens de sprint te winnen.

Landeirovic

Maar het scenario gaat als volgt zijn. Ineos gaat controleren tot een kopgroep die ver genoeg staat mag gaan. Die krijgen een 8-10 minuten. Jumbo, Uae, Bora willen geen renners op souperen om de break terug te halen. Dan zal Ineos elke berg met een stevig tempo oprijden. Boni's zijn weg. Ik zie een 3 tal ritten waar je wel als Jumbo, Uae en Bora/Bahrain zijnde kunt proberen om een renner in de kopgroep te steken en een aanval van ver te proberen. Wie had ooit gedacht dat Uae en Jumbo bondgenoten zullen moeten worden om Ineos te bekampen...

AWestie

Scenario’s kunnen we nu niet uitschrijven, zeker zonder concrete reactie van Ineos. Het veld ligt dicht bij elkaar en ik denk dat Roglic daar profijt van kan hebben (iedereen ruikt kansen dus meerdere teams achtervolgen). Roglic moet durven verliezen vooral.

Moet je voorstellen dat Kelderman mee had gedaan, dan had Roglic wat meer achtervang gehad in het klassement.

Nijmos

De tweede week zonder roze wordt geen probleem. Komende week zonder kleerscheuren doorkomen. In de derde week is het opletten. Vooral als Sivakov Arensman of De Plus er vroeg aan begint. Als Ineos tempo gaat rijden met Roglic in het wiel worden ze 2 en 3, dat snappen ze zelf ook wel.

Cycling

'@Nijmos Hart en Thomas hebben het vertrouwen dat ze Roglic kunnen verslaan. Het meespringen van een Sivakov, Arensman en/of De Plus gaat echt niet zo makkelijk zijn als gezegd wordt. Ook UAE en Bora zien dit niet graag gebeuren. Top 5 plek in de Giro telt ook nog altijd.

T80JZ

Nu Roglic/TJV tegen het blok van Ineos moeten opboksen is het toch wel erg jammer dat Kelderman, Foss, Tratnik en Gesink ontbreken. Kan het verschil gaan uitmaken. Al verwacht ik voorlopig niet dat Ineos Sivakov, Arnensman en/of De Plus vooruit zullen sturen. Daarvoor staan Thomas en Hart er te goed voor en zijn ze in een te goede vorm.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@landeirovic na je opmerking dat jorgenson naar een andere ploeg dan jumbo zou gaan houd ik toch maar een slag om de arm ;)

Landeirovic

Beste Yeez, ik heb meer connecties in het peloton dan jou ook met enkele beheerders van Wielerflits. Na het 1e bericht dat Jumbo interesse had in Jorgenson heb ik gezegd dat hij niet zou tekenen. En dat klopte. Bora lag in pole position. Toen dat artikel verscheen zei iedereen al dat hij naar jumbo zou komen. Daarna heeft Jumbo hun bod verhoogd.

kelderfan

OH, @Landeirovic
Heb je dan ook info over Leknessund?

Yeez

'@landeirovic je bericht verscheen enkele dagen voor het bericht van hln dat hij voor 3 seizoenen had getekend. Dat moet erg snel zijn gegaan dan ;)

Als je een nieuwe scoop hebt kunnen we checken of het klopt ;) en mensen van wf spreek ik, net als zovelen, ook

Landeirovic

Jij hebt contacten met Youri?

Yeez

Af en toe ja haha. zo speciaal is dat niet toch? een beetje appen.

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Van wie had hij die info denk je? ;)

Yeez

Oh een journalist neemt klakkeloos info over van iemand op het forum en dat blijkt dan niet te kloppen (evenals het tijdspad over bora en het verhoogde bod). Ik hoop toch dat ze beter weten bij wf.

Landeirovic

Ewaja Yeez, denk wat je wil? Maar Youri weet goed genoeg dat mijn bronnen kloppen. Maar eigenlijk hoef ik mij ook totaal niet te verantwoorden tegenover jou.

Yeez

Nee zeker niet! Totaal niet zelfs :)

AWestie

Altijd reageren vanuit je innerlijke bron, jongens. Maar wat is nu dus de situatie?

goldone123

'@landeirovic komt jorgenson nou dan, of is het allemaal vals?

goldone123

is verder nog meer info voor andere renners, klimmer?

1 2 ... 95 ... 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.