Scorito-Tennis

1 2 ... 21 ... 60 61
kevinraar

van de zandschulp wat doe je me aan

rbc1912

Even zomaar een zijweg hoor, maar wat ben ik blij dat die nare Kostyuk uitgeschakeld is zeg. Het is ook niet dat ze de enige Oekraïense tennister is, maar het is altijd Kostyuk die de aandacht op zich vestigt. Vreselijk onsympathieke vrouw

dadeliva

Het gaat tot nu toe geweldig met 9.6%
Sakkari, bencic, van Zandschulp en cap Zapata liggen er al uit. En Kalinskaya die op het laatste moment had afgemeld,

Benzardi

Slechte dag vandaag.................... tot ons nut en ons ongenoegen zijn er 4 vliegenmeppers uitgeschakeld.
1 daarvan was mijn vrouwelijke Cappie Fruhvirtova.

De andere 3 zijn Zandschulp, Zapata en Bencic.

R. D.

Een pittig dagje bij de mannen, we nemen afscheid van Lajovic, Thiem en Zapata. Gelukkig heb ik voor alle 3 een backup voor de 1/8 finale(mits Struff wint), dus dat is een geluk bij een ongeluk. Hetzelfde geldt trouwens voor Sakkari die ik gisteren al verloor.

Dat is dus 1 vd voordelen van het gelijk verdelen van spelers over 4 kwarten @DRSEUSS4 , maar zoals jij al aangaf wordt je vaak wel gedwongen tot keuzes waar je eigenlijk niet achter staat.

Ik en Ludi hadden vorig toernooi het hier ook al over, de 3 per kwart taktiek is waarschijnlijk niet de beste taktiek voor indexspelers omdat de bodem dieper ligt. Een gouden bekertje haal je misschien wel sneller met deze taktiek, maar daar komt ook geluk bij kijken.

Laatst gewijzigd
Kleine Drekst

Ik gebruik sinds dit seizoen de tactiek 2 spelers per teletekstpagina maximaal aan het begin van een toernooi.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Teletekst? Haha! Grappig.

@kevinraar Ik neem aan dat Botic zijn excuses vanavond nog aanbied.

Struff is geen goede stuff lijkt het....

Laatst gewijzigd
rbc1912

Haha @Kleine Drekst: ik pak ook altijd good-old Teletekst erbij. En dan inderdaad; 1 of 2 per pagina :)

R. D.

Ja back-up Struff zakt er ook helemaal doorheen. Van mijn mannen moet ik het niet hebben iig.

rbc1912

Struff wordt mijn 3e. Na Sakkari en Zapata.
Het blijft toch bijzonder hè. Vrijwel altijd wel uitvallers in de 1e ronde. Minimaal een kwart van de matches eindigt in een verrassing

R. D.

Sruff is dus al mijn 5e. Ook nog eens 2xC en 2xD.

Alle ballen op Wawrinka en Korda.

Kudermetova en Kvitova zijn ook lekker begonnen.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Haha @R.D. Die heb ik ook beide. Wat een zottenkot weer zeg

niek-vdv

Al geen B meer over bij de dames (zoals waarschijnlijk velen), maar tenminste nog geen C of D eruit daar. Bij de mannen alleen Struff, cap gelukkig wel 2x gewonnen.

danusz1986

Struff, Kudermetova kwijt en Ostapenko weer wisselvallig.

jenzrscl

Schmiedlova dankje !

Ik heb haar. Wordt zo een mooie pick :p

Wat een verrasing

P. Krul

Er wordt altijd beweerd dat Tennis een captain spel is.
(C) vondrousova is door
(C) kecmanovic moet nog, dus heeft nog kans

Geen ramp dat FAA, botic, struff, zapata
Bencic, Kudermetova, trevisan, al naar huis zijn
7 uitvallers en de ronde is nog niet af. GO CAPTAINS!

Ketjap Manis

Weer ouderwets Russisch roulette bij de vrouwen.

HeldS

Bij mij Struff en de B dames naar huis. Dacht dat het rampzalig ging, maar zie hier dat ik niet de enige ben

rbc1912

Op zich niet zo zot dat je alle B-dames kwijt bent (hier idem), want alleen Haddad Maia en Kasatkina zijn vooralsnog door. Azarenka en Krejcíková moeten nog. Maar Sakkari, Kvitová, Kudermetova, Pliskova, Trevisan en Bencic zijn allen uitgeschakeld

jenzrscl

Heren
A Djokovic (door) - Alcaraz (door)- Ruud
B Sinner (zo goed als door)- norrie(door)- zverev a
C Tiafoe (door) - shapovalov (door)- dimitrov
D Goffin(out) - paire (out)- monfils

Dames
A swiatek - jabeur - gauff
B kasatkina (door) - bencic(out) -sakkari (out)
C ostapenko(door) - keys(door)- mertens(door)
D smiedlova (door) - friedsam(door)- bonaventure(out)

Gisteren begon drama.. nu toch paar meevallers, voorlopig 50% smiedlova was wel een mooie

Kanarie

Tering, al mijn B vrouwen al uitgeschakeld en daarnaast nog veel meer spelers/speelsters

Kleine Drekst

13 door 5 out matig dagje hopelijk is het morgen beter met nog:
Medvedev
Cerundulo
Wolf

Swiatek
Rybakina
Azerenka

rbc1912

Hier vooralsnog Sakkari, Kvitová, Kudermetova, Struff en Zapata als losers. Morgen nog 3 heren en 3 dames aan de bak, waaronder de 2 captains. Vooralsnog op 48,6%

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

1 heer in Thiem kwijt en 3 vrouwtjes: Sakkari, Kudermetova en Teichmann gesneuveld. Maar B-tje Haddad Maia wel door.

2x captain komen nog in actie morgen

dadeliva

Eerder vandaag 5 mv kwijt op 9.6 % Ik had Struff en Kudermetova ook dus nu 7 kwijt en 8%
Ik stond in de top 200 van de index maar vrees dat ik er zo wel uitval

Laatst gewijzigd
1 2 ... 21 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.