Scorito-Tennis

1 2 ... 22 ... 60 61
arjenzvob

FAA en vd Zandschulp kwijt.
Sakkari en Kudermetova kwijt.

Caps moeten nog. Ik ben niet ontevreden.

Phoenix0000

Sakkari, Kudermetova en Bencic kwijt (Al mijn B's) en Struff.
Ook niet ontevreden qua uitvallers.

Wat wel jammer is, is dat een aantal veel gekozen D captains wel winnen.
Minstens zo belangrijk voor je score dat die, als je ze niet hebt, er snel uitvliegen.
Griekspoor was erg jammer scorito-wise. Stephens pakt helaas ook de derde set.

Sneeuwpop14

Wat een slagveld bij de B vrouwen. Al 6 van de 8 eruit.

R. D.

Ik hang nog vlak onder de 60%, met 7 uitvallers. Vandaag nog Fritz die wel echt moet winnen omdat ik Struff en Lajovic al kwijt ben in dat kwart. 2e captain Kalinina ook vandaag.

niek-vdv

Ik hoop dat velen voor captain Kalinina gaan, is wat mij betreft best een risico. Moest het vorige toernooi nog geblesseerd opgeven en moet tegen Parry, die vorige week al won in Parijs en met het publiek erbij echt geen makkelijke tegenstander is.
Parry schakelde vorig jaar ook Krejcikova uit in de eerste ronde hier.

Laatst gewijzigd
R. D.

34%, dat is best veel.

En het begin is niet best.

Ketjap Manis

Ik las je post net te laat Niek, anders was ik voor Cirstea gegaan. Dit is het nadeel als je de sport zelf niet intensief volgt.

R. D.

Bij mij was het idd ook Cirstea of Kalinina captain, lagen erg dicht bij elkaar.

1e set al klaar, hopelijk nog een wederopstanding.

Kleine Drekst

blij dat ik haar niet heb gekozen. Hoorde in de podcast van Kees dat ze het vorige toernooi had opgegeven.

mspan

Dacht na gisteren wel er oké voor te staan. Begint Kalinina zo aan de dag….. wat een drama

Rad

Had ook beter moeten weten, maar door alle drukte (goed excuus met alle deadlines hehe) niet uitgebreid naar m'n team gekeken. Parry is inderdaad een lastige klant (+ thuispubliek) zeker door haar recente zege had ik van Kalinina af moeten blijven..

Sneeuwpop14

Opgave kalinina vorige week leek uit voorzorg.
Was wel een FOMO’tje bij mij. Heb haar wel geselecteerd want ze kan ook zo maar ver komen en dan moet je haar hebben. Dat 34% haar captain maakt is wel veel hoor!
Als ze verliest is dat niet eens heel ongunstig. Mijn D- Cap (Vondrousova- ook FOMO’tje) heeft al gewonnen.

mspan

Daar gaat Kalinina

SambaMike

Het vrouwentennis is wat mij betreft altijd weer één grote loterij en daarom ben ik eigenlijk gestopt om me er zo goed mogelijk op voor te bereiden. En dan gaat zo’n opgave van Kalinina (C) volledig langs me heen (podcast wel geluisterd maar blijkbaar niet onthouden 😅)

rbc1912

Ik was dus 1 van die 34% die Kalinina als captain had :(
Hopelijk hengelt andere captain Kecmanovic wel de winst binnen. Vooralsnog lijkt dat wel aardig te gaan lukken. Maar bij tennis moet je nimmer te vroeg de polonaise gaan lopen

niek-vdv

Denk overigens wel dat die blessure nog niet eens zoveel meespeelde vandaag, Parry met het publiek hier in Parijs kan het elke speelster wel moeilijk maken bijna. Voor de mensen die Cirstea wilden cappen en nu balen, ik zie haar ook nog niet eenvoudig winnen vandaag van Paolini (die won in Florence).

Laatst gewijzigd
R. D.

Wat een ruk begin zeg !

Na al het koppeltje Struff-Lajovic nu ook Kudermetova-Kalinina eruit.

Dat zijn nu al 2 achtste finales waar ik niemand heb.

vevie

Kalinina eruit komt goed uit. Minder voor jullie die haar wel hebben, natuurlijk. Ze was veel gekozen, dus dat is altijd mooi.

Jasperdewaal11

Vrouwen cappie eruit idd maar Mannen Cap Kecmanovic zou dit moeten regelen.

Ketjap Manis

Bij de mannen ben ik voor Jarry gegaan, die wint gelukkig eenvoudig.

Laatst gewijzigd
Kleine Drekst

mijn captain net verloren in een 5 setter helaas.

kevinraar

Kalinina mij captain eruit

jenzrscl

Kecmanovic heeft het ook half uit handen momenteel

Bzuidema

Medvedev heeft het ook moeilijk tegen een Braziliaan die alleen maar op gravel speelt

Bij de vrouwen ook alle B speelsters eruit en een Dtje zowel bij de mannen als de vrouwen. beetje onverwacht.
wel mijn beide D captains door dus dat is wel goede punten nog. Op dit moment op 87 procent met nog een paar te gaan vandaag.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Vavasorri amai strijder

1 2 ... 22 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.