Scorito-Tennis

1 2 ... 24 ... 60 61
TheTank

Haha, wou je ff wat kwijt R.D. 😅. Helemaal eens trouwens!

HeldS

Wanneer begint Wimbledon? Rolland Garros 2023 wordt als niet plaatsgevonden beschouwd.

jenzrscl

Haha harry zalig

Pantani_83

Camila Giorgi is mee. Zie haar morgen trouwens wel verliezen, dus Avanesyan zal de captain worden.

Trouwens wel de drie beste A dames gekozen: Swiatek, Sabalenka en Rybakina.

Pantani_83

Vorig jaar echt een matige score gehaald op Roland Garros na veel uitzoekwerk. Dat moest beter en laat maar weer eens zien dat het echt roulette is bij het dames tennis.

Gisteren gestegen naar een plek in de top 50 overall, dus die matige score van vorig jaar lijkt al weggepoetst te zijn.

Benzardi

Heelijke 1ste ronde met 7 uitvallers en 2 verliezende Cappies., dat geeft de burger moed.

R. D.

Even er vanuit gaande dat swiatek en Fritz doorgaan(ik snap het ik speel met vuur)is hier mijn volledige lijst met slachtoffers MET odds voor het toernooi er nog bij om nog maar eens aan te geven dat het geen pannenkoeken zijn:

OUT *A-SPELER*D.Medvedev 12.00/ 8.00
OUT *B-SPELER*M.Sakkari 65/ 34
OUT *B-SPELER*V.Kudermetova 100/ 41
OUT *B-SPELER*P.Kvitova 210/ 67
OUT *C-SPELER*D.Thiem 120/ 67
OUT *C-SPELER*J.L.Struff 260/ 151
OUT *D-SPELER*B.Zapata 501/ 301
OUT *D-SPELER*D.Lajovic 300/ 201
OUT *D-SPELER*A.Kalinina 101/ 71*
OUT *D-SPELER*S.Cirstea 290/ 126

Wie biedt meer ?

Laatst gewijzigd
groppiestan

Ik ben er al 9 kwijt, waaronder mijn 2 captains. 21% na ronde 1. Ook een prestatie opzich😅

R. D.

Slechts 2 D-spelers over, en beiden een lastige potje:

Fernandez tegen Tauson
Wawrinka tegen Kokkinakis

Nog maar eens goed nadenken of ik dat aandurf, maarja je wil ook wat om weer te klimmen.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Wat een legendarisch slagveld bij iedereen zeg. Al mijn spelers zijn klaar en exact een derde van mijn selectie is al naar huis na ronde 1. Wel eerlijk verdeeld onder de mannen en vrouwen

Door zijn:

A: Şwiątek, Sabalenka, Rybakina, Alcaraz, Ðoković
B: Rublev, Sinner, Khachanov
C: Ostapenko, Zheng, Alexandrova, Cerundulo, Bautista
D: Tauson, Svitolina, Karatsev

Gesneuveld zijn:

A: Medvedev
B: Sakkari, Kvitová, Kudermetova
C: Struff
D: Kalinina, Kecmanovic, Zapata

Mijn beide captains hebben, jawel, verloren

R. D.

Ik wilde eigenlijk zeggen als jij Tauson capt, cap ik Fernandez @RBC1912 ..

maar je zal wel voor Svitolina gaan. :)

Kleine Drekst

Azarenka is nog aan het spelen.

5 man en 2 dames out.

Ronde 2 waarschijnlijk Cerundolo als captain.
en bij de dames Fernandez of Muchova

Westland95

Weet iemand die meer verstand heeft van tennis dan ik, waarom Voundrousova zulke goede odds heeft tegen de nummer 9 van de wereld?

dadeliva

Sinds gisteren 4,6% gestegen naar 12,6%
Ik ben 6 dames en 4 heten kwijt.
Dit jaar er voor het eerst extra veel tijd in gestoken met een Excel sheet met resultaten uit de laatste gravel toernooien. Dat heeft dus ook weinig zin.

niek-vdv

Omdat Vondrousova laag staat vanwege blessureleed en veel beter draait op gravel dan Kasatkina @westland95. Die ranking zou ik niet teveel naar kijken

R. D.

Het is wel gebleken dat de ranking geen enkele rol speelt.

Westland95

Dank

Sneeuwpop14

'@westland het viel mij ook op. Vorige week was ze in de 4e ronde in Rome tegen Rybakina (nr 4) ook de favoriet volgens de odds en ging er vrij kansloos vanaf. In Madrid was ze in de 2e ronde dik favoriet tegen Linette (nr 21) en die verloor ze ook.
Ze heeft een ‘wel-oké’ seizoen op gravel en is oud finalist wat de odds nog wel eens een zetje geven.

Ik heb overigens Vondrousova als enige D -dame en overweeg haar wel te Cappen.

Fietsbel

Het gaat inderdaad hard deze editie. Hier 1 captain fout, al mag ik denk ik niet klagen. De volgende namen brengen mij momenteel op 84,1%. Zal nog wel wat zakken met de resterende wedstrijden die bezig zijn.

A: Alcaraz, Medvedev, Rune
B: Rublev, Fritz, Sinner
C: Cerundolo, Struff, Dimitrov
D: (C) Jarry, Humbert, Ruusuvuori

A: Swiatek, Sabalenka, Rybakina
B: Sakkari, Kudermetova, Bencic
C: Ostapenko, Alexandrova, Potapova
D: (C) Kalinina, Gracheva, Pavlyuchenkova

Ik verlies dus alle B vrouwen en captain Kalinina en Medvedev en Struff. Verder benieuwd naar Fritz die met maar 12% weinig gekozen is en koppeltje Dimitrov en Ruusuvuori (kwart Medvedev en Sinner). Bij de vrouwen wel benieuwd naar het kwart waar Sakkari exit is, daar waar ik iets verwacht van Pavlyuchenkova en misschien Potapova.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Zijn ook wel aparte omstandigheden met veel wind, waardoor het sloom speelt. In het voordeel van spelers die veel dropshots slaan of juist hard uithalen, en minder voor de spelers die het moeten hebben van hun loopvermogen.
Ik zie zeker Muchova en ook Svitolina wel als veilige captains, Tauson/Fernandez zou ik niet aandurven (hele lichte voorkeur voor Tauson).
Als je risico wil nemen om te klimmen zou ik dat eerder bij de vrouwen doen, daar is de kans op upsets toch altijd groter.

rbc1912

'@R.D. : denk Svitolina inderdaad, maar je daagt me nu wel uit hè. Straks ga ik nog twijfelen ;)

@Fietsbel: Pavlyuchenkova was de laatste die sneuvelde bij mij. Maar die zie ik ook nog wel ver komen nu

Degene die Kasatkina, Haddad Maia en Azarenka als B-dames heeft, heeft ook echt wel een gouden pik zeg

Kleine Drekst

'@Brabander heb Azarenka en Kasatkina daar zeer tevreden mee.

rbc1912

Dan heb jij een zilveren pik ;)

Fietsbel

Heeft er iemand iets mee gekregen van de wedstrijd van Jarry? Ben erg zoekende naar mijn captain. Ik neig ook naar Dimitrov als captain, aangezien ik Ruusu ook heb. Humbert blijf ik vanaf.

@Brabander Ik ben erg benieuwd daarnaar. Voor morgen geven de bookies x3 voor haar. Samsononva 1,4..

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Kasatkina vliegt er toch komende ronde waarschijnlijk uit en anders zeker wel de ronde erna, die speelde ook niet best, 9 dubbele fouten in best weinig service games. Ze had geluk dat haar tegenstand constant nog meer fouten maakte. Helpt ook mee met die odds.
@Fietsbel Bij Jarry liep zijn service vooral goed. veel winners, maar ook bijna evenveel onnodige fouten. Is wel de favoriet voor zijn partij.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 24 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.