''Alvast een tip: Ostapenko uit de C-categorie speelt als oud-winnares erg sterk in Rome nu, ik had haar zelfs als B waarschijnlijk nog wel genomen bij een redelijke loting.''
Dit zei ik hier meteen toen het spel open kwam, was ze maar als B ingeschaald :) En Badosa had ik ook zonder terugtrekking altijd meegenomen, maar zou ze komen opdagen voor de punten en het geld was die er vast ook uitgegaan.
Hier ook drie B-dames kwijt. Gelukkig niet zo erg met al die uitvallers en Kasatkina die geen favo is volgende ronde. Baal wel beetje van Beatriz, die ik letterlijk zo vaak heb gehad met Zweeler/Scorito maar vaak ook tegenviel. Zie haar nu wel ver komen stiekem.
Gelukkig wel beide caps door en ga er in ronde 2 weer voor met Jarry en Andreeva.
Ostapenko zou ik zelf niet zo snel aandurven als cap, heeft soms totale off-days. Brengt je dan minder extra zekerheid. Maar Stephens maakte op mij best indruk, dus zou al helemaal niet snel zo snel gaan voor Gracheva. Als je voor de index gaat (sta zelf momenteel 6e, hopelijk verschuift er veel na deze RG) zou ik van deze 3 voor Keys gaan @Mad Max .
Hier een slecht begin bij de D-categorieën, heb er nog eentje over bij de mannen als bij de vrouwen(gelukkig had ik die de eerste ronde C staan.) daardoor nog op 75%.
Ik speel ook voor de index mee dus heb nu wat twijfels met mijn captains:
Zou ik voor Jarry(/Paul) of Dimitrov(/Ruusuvuori) gaan en voor Gracheva(/Stephens) of Alexandrova(/Friesdam)
We zijn kwijt:
Medvedev 5 setter verloren
Nakashima 5 setter verloren.
bij de vrouwen:
alle B vrouwen natuurlijk...
sakkari
kudermetova
Bencic
En C:
Linette
2 captains goed.
96.5% --> Iedereen die nu in de range 40-80 staat maakt echt nog wel kans op een beker hoor. Gewoon nèt de juiste cpt hebben of die éne D´er of C´er die halve finale haalt.
Bij ons het 'geluk' dat we Cirstea, Kecmanovich en Kalinina niet hadden meegenomen, al waren daar wel redenen voor. In ronde 2 de luxe om te mogen kiezen tussen Cocciaretto, Vondrousova en Andreeva als captain. Cocci is een schattige Italiaanse, maar die heeft wel de minste kans. Vondrousova en Andreeva hebben dezelfde odds. Wat vinden jullie? Ik neig naar Andreeva wegens haar win-record en een op papier makkelijkere tegenstander.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.