Scorito-Tennis

1 2 ... 25 ... 60 61
Ketjap Manis

.

Laatst gewijzigd
R. D.

'@RBC1912 ik daag je niet echt uit hoor, waarschijnlijk ga ik toch 'safe' op Zheng.

rbc1912

'@R.D. ik werd er wel door geprikkeld in ieder geval ;)

david078

Tennis is niet mijn beste sport. Maar 10 uitvallers ( 6 heren en 4 dames) plus captains. Hierdoor sta ik op 11 procent wat wel heel mager is. Volgende ronde svitolina en Karatsev als captains.

niek-vdv

Ohja, Azarenka natuurlijk ook nog niet door als B-speler. Andreescu speelt opeens erg sterk.

rbc1912

Dat zou toch wel echt het toppunt zijn hè? 8 van de 10 B-dames uitgeschakeld in de eerste ronde

niek-vdv

''Alvast een tip: Ostapenko uit de C-categorie speelt als oud-winnares erg sterk in Rome nu, ik had haar zelfs als B waarschijnlijk nog wel genomen bij een redelijke loting.''
Dit zei ik hier meteen toen het spel open kwam, was ze maar als B ingeschaald :) En Badosa had ik ook zonder terugtrekking altijd meegenomen, maar zou ze komen opdagen voor de punten en het geld was die er vast ook uitgegaan.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Met 50% gestart en nog 1 match bezig met monfils voor me

Mss niet de beste keuze, maar wou toch 1 fransman :p

arjenzvob

Met alle D-mannen door (waarvan 1 cap) valt het mee.
1 d-vrouw door. En ik heb zowaar nog een B-vrouw, ook uniek hier. Haddad Maia.
Tot zover het goede nieuws....

Met 75,4% lijkt de schade mee te vallen.

Volgende ronde Svitolina en Jarry m'n caps.

jenzrscl

Veel lange matchen zeg vandaag :p pak spelers met overuren

kevinraar

na de eerste ronde deze spelers eruit

van de zanfschulp
kesmanovic
zapata

sakkari
azarenka
kalinina
cristea

sta op 53.6

caiiptain op safe met paul of tiafoe of gok wagen met griekspoor

bij de vrouwen kan ik kiezen voor mertens aleksandrova ostapenko of een gok wagen gracheva

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Ik ga voor dimitrov en smiedlova als C

TheTank

Haha, perfect score nu al impossible met nog maar 2 B-dames in het spel. Heb ze overigens allebei niet😅.

Twijfel over Muchová of Vondroušova cappen. Denk Muchová.
Bij de heren gokken tussen Etcheverry en Jarry. Neig naar Jarry.

Tennis lijkt inmiddels meer op pingpong dan tafeltennis...

mentsjov

Hier ook drie B-dames kwijt. Gelukkig niet zo erg met al die uitvallers en Kasatkina die geen favo is volgende ronde. Baal wel beetje van Beatriz, die ik letterlijk zo vaak heb gehad met Zweeler/Scorito maar vaak ook tegenviel. Zie haar nu wel ver komen stiekem.

Gelukkig wel beide caps door en ga er in ronde 2 weer voor met Jarry en Andreeva.

Mad Max

Twijfel tussen Gracheva als D of Ostapenko/Keys als C. Echt goede score zit er niet meer in, probeer nog zo goed mogelijk te eindigen voor de index score.

jenzrscl

Monfils toch altijd een genot om naar te kijken, showmannetje en strijder, hopelijk houd zijn been het

niek-vdv

Ostapenko zou ik zelf niet zo snel aandurven als cap, heeft soms totale off-days. Brengt je dan minder extra zekerheid. Maar Stephens maakte op mij best indruk, dus zou al helemaal niet snel zo snel gaan voor Gracheva. Als je voor de index gaat (sta zelf momenteel 6e, hopelijk verschuift er veel na deze RG) zou ik van deze 3 voor Keys gaan @Mad Max .

Laatst gewijzigd
Maurimaler

Hier een slecht begin bij de D-categorieën, heb er nog eentje over bij de mannen als bij de vrouwen(gelukkig had ik die de eerste ronde C staan.) daardoor nog op 75%.
Ik speel ook voor de index mee dus heb nu wat twijfels met mijn captains:
Zou ik voor Jarry(/Paul) of Dimitrov(/Ruusuvuori) gaan en voor Gracheva(/Stephens) of Alexandrova(/Friesdam)

R. D.

Ik durf mijn laatste 2 D-spelers Wawrinka en Fernandez toch niet aan als caps, ik ga voor 2 C-spelers. Korda en Zheng. Ik wil na het debacle in de Giro toch wel weer graag een voldoende scoren dus niet teveel risico.

Mad Max

Dank je Niek, ik ga je raad opvolgen en hopelijk pakt het goed uit het is een raar toernooi tot dus ver.

Kleine Drekst

Caps muchova en cerundolo kan vandaag helaas niks zien. Gisteren 2 mooie partijen met Medvedev en Monfils gezien.

Ketjap Manis

Hier Jarry en Vondrousova caps. Als ze favoriet zijn moet ik ze ook kiezen vind ik. Hopelijk hebben we de 2e ronde wat meer succes!

Vuel Gi Tour

We zijn kwijt:

Medvedev 5 setter verloren
Nakashima 5 setter verloren.

bij de vrouwen:

alle B vrouwen natuurlijk...
sakkari
kudermetova
Bencic

En C:
Linette

2 captains goed.
96.5% --> Iedereen die nu in de range 40-80 staat maakt echt nog wel kans op een beker hoor. Gewoon nèt de juiste cpt hebben of die éne D´er of C´er die halve finale haalt.

rbc1912

Ik sta op 30,8%. Heb een normaal aantal uitvallers (8), maar 2x fout 'gecapt'. Dat laatste trekt wel een enorme wissel op je percentage. Als de volgende 12 allemaal goed zijn, eindig ik waarschijnlijk ook 'gewoon' hoog. Maar die kans is vrij klein uiteraard

Franky122

Bij ons het 'geluk' dat we Cirstea, Kecmanovich en Kalinina niet hadden meegenomen, al waren daar wel redenen voor. In ronde 2 de luxe om te mogen kiezen tussen Cocciaretto, Vondrousova en Andreeva als captain. Cocci is een schattige Italiaanse, maar die heeft wel de minste kans. Vondrousova en Andreeva hebben dezelfde odds. Wat vinden jullie? Ik neig naar Andreeva wegens haar win-record en een op papier makkelijkere tegenstander.

1 2 ... 25 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.