Scorito-Tennis

1 2 ... 26 ... 60 61
R. D.

https://www.express.co.uk/sport/tennis/1775766/Nick-Kyrgios-Stan-Wawrinka-Thanasi-Kokkinakis-French-Open

🀣

Dit heeft toch het kleine beetje twijfel dat ik had bij Wawrinka alsnog cappen weggenomen. Blijkbaar gaat deze match over veel meer dan alleen tennis.

Laatst gewijzigd
Capra

Hier maar 1 man en 3 dames kwijt, helaas wel allebei de captains, zal je altijd zien. Kalinina en Kecmanovic. Daardoor maar 60 %.
Deze ronde keus bij de heren uit de D spelers Sonego en Pouille.
Pouille durf ik niet aan, hoewel ik hem niet kansloos acht.
Sonego tegen Humbert is ongeveer 50/50 . Anders wordt het Ctje Bautista.
Ga de gok met Sonego nemen.
Bij de dames Svitolina als cap, die is weer helemaal terug met Sluiter als coach

danusz1986

'@Franky

Ik zou voor Andreeva gaan. Helaas heb ik haar en Muchova ingewisseld voor Sasnovich en Kalinina.

niek-vdv

Ik ga ook voor Andreeva bij de vrouwen.
Bij de mannen Jarry en Humbert allebei licht favoriet, waarbij ik nu neig naar Humbert. Denk dat die partij gezien dit toernooi (record aantal 5e sets in 1e ronde van een Grand Slam in de Open Era) wel naar een 5e set gaat en dan heeft Humbert toch wel een voordeel met het publiek denk ik.

rbc1912

Nou. Kom op, Svitolinake. Dat zou echt een persoonlijk unicum zijn. De eerste 3 captains allemaal verlies

Bzuidema

Ostapenko gaat er ook aan. Vandaag humbert en vondrousova captain.

HZ57

Gelukkig Giorgi geeft op, Pegula door. Lijkt wel de enige manier om mijn speelsters naar de volgende ronde te krijgen. Ostapenko 4-1 achter in 3e set is mijn volgende loser

rbc1912

Pfff... Ostapenko.
Gelukkig (voor mij dan) lijkt Svitolina mijn eerste captainpunten binnen te slepen

TheTank

Bijltjesdag 2 alweer begonnen...

niek-vdv

Vintage Penko weer dit. Eerste set weggeblazen worden, vervolgens goed spelen in de tweede en de derde set weer niet thuisgeven. Verbaas me heel erg dat 10% haar als captain had gekozen. Opent wel de weg voor Vondrousova, maar dan moet zij vandaag eerst nog winnen natuurlijk..
Svitolina daarentegen wel een uitstekende cap keuze.
15 seeds er ook alweer uit bij de vrouwen.

Laatst gewijzigd
R. D.

Het is echt niet te geloven.

Ostapenko eruit en captain Korda alweer 2-0 achter in sets.

Dit is wel echt een unicum.

Nopper

Hier gaat het ook niet echt lekker. Ik heb er dit keer ook niet echt veel tijd ingestoken en dat resulteert in de oogst van 6 heren en 4 dames die al hun spullen kunnen pakken. Voor ronde 2 dacht ik voor captain Korda te gaan, leek me een aardige keuze maar ik zie dat hij er niet erg best voor staat. Inmiddels gedaald naar 7%, zo'n trieste score heb ik nog nooit gehaald maar kan alleen maar beter gaan in het verloop van het toernooi :)

Sneeuwpop14

En Ostapenko ook naar huis!

@Frenky: het is vrouwentennis, dus met muntje opgooien heb je de meeste kans

rbc1912

Net met 49,3% (!!!) gestegen naar 80,1% door de winst van captain Svitolina. Het ligt dus allemaal nog vrij dicht bij elkander

Niels22

Captain Korda is ook wel vragen om problemen natuurlijk, dan roep je het erover jezelf af

Franky122

Svitolina uitstekende captainkeuze ondanks dat die 70% van de wedstrijd als een zoutzak speelt? ;p Ok ze wint, maar zij heeft hetzelfde syndroom als Ostapenko. Ik denk dat ik toch Cocci maar captain maak, mocht Vondrousova verliezen dan iig met haar heel veel mensen die haar hebben gecapt.

niek-vdv

'@Franky Ze speelde in de tweede en vooral derde set echt wel goed, en ze wint, daar gaat het uiteindelijk toch om? Dat doen veel captains vooralsnog namelijk niet dit toernooi :) Mocht ze tegen Garcia uitkomen, zal het wel constanter moeten inderdaad

jenzrscl

Captain mertens door , gelijk naar 80%

Benzardi

Mijn 2 Cappies gaan weer lekker, 1 (Korda) heeft er al verloren en nummer 2 (Zheng) staat achter.

HeldS

Alles vliegt eruit bij mij. Wat een drama. Hoe kan het dat ik aan het tennis spel van Scorito nog plezier beleef? Scoor ook nooit goed bij tennis.

R. D.

Ik heb precies dezelfde 2 @BENZARDI

Potapova was misschien toch beter geweest.

Bzuidema

Hier ook mijn 2 caps verloren. Was ook een gokje Maja verder had ik ook al niet veel meer over. Dit toernooi is nu al helaas verloren voor een mooie score helaas maar ik denk voor velen.

HZ57

GarcΓ­a toont aan waarom slechts 7% vertrouwen in haar had. Ook al op weg naar het vliegveld. Gelukkig hier van afgebleven. Niet dat het heel veel uitmaakt.

jenzrscl

Hier 6 uitvallers dus valt me3, nu hopen dat shapovalov ook wint, en heb th al paar die weer wonnen vandaag

groppiestan

Nu Samsonova er ook nog uit. Ik ben er helemaal klaar meeπŸ˜…
Hou niemand meer over zo.....

1 2 ... 26 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.