Oeh het blijft spannend tussen ons @Benzardi hier 9.1%
Wie ga je cappen ? Ik ga voor Rublev en Potapova
Ik heb nog over:
B-SPELER A.Rublev 81%
C-SPELER A.Potapova 19%
A-SPELER A.Sabalenka 72%
A-SPELER N.Djokovic 79%
A-SPELER C.Alcaraz 95%
A-SPELER E.Rybakina 51%
A-SPELER I.Swiatek 96%
B-SPELER T.Fritz 12%
'@jenz
Ik kijk altijd eerst odds per kwart op goksites.
Daar stel ik dan team op samen voor de a,b en ook wel c.
Dan kijk ik de Gane to Love podcast waar ze bracket invullen om in c/d te scouten en bevestiging op a/b keuzes te krijgen. En tot slot weer terug naar de odds eerste ronde om def keuze te maken in D categorie.
In combi met schema van D’s natuurlijk.
Pas op laatst doe ik dan check of spelers beetje goed verdeeld zitten. Maar door allereerst al naar odds per kwart te kijken is dat meestal wel zo.
Scoorde tijd echt consistent hoog en dacht de formule gekraakt te hebben. Maar laatste paar GS was het 3x tussen 60-80% ofzo. Daardoor ook top 10 of zelfs top 5 index misgelopen afgelopen jaar. Nu 36ste en niet heel veel zicht op stijging.
Twijfel nu toch wel tussen Hurkacz en Dimitrov als captain. Op papier zouden ze beide hun partij moeten winnen. Hurkacz heeft echter twee vijfsetters achter de rug waarvan vooral de laatste tegen Griekspoor best pittig was. Hij moet tegen Varillas die weliswaar ook al twee vijfsetters heeft gespeeld, maar die waren nogal atypisch omdat hij beide keren zijn eerste twee sets relatief eenvoudig verloor en de overige drie sets relatief eenvoudig won.
Dimitrov moet morgen tegen Altmaier die een zware vijfsetter speelde tegen Sinner. Maar die krijgt misschien moraal en energie van het feit dat hij de als 8e geplaatste speler heeft uitgeschakeld en nu tegen de als 28e geplaatste speler moet.
Puur op basis van Scorito ranking (14 tegen 94 of 29 tegen 79) zou je zeggen Hurkacz, maar als je kijkt naar resultaten en tegenstander zeg je Dimitrov.
Lastig.
Hier nog 7 heren en 7 dames over.
Na de 1e ronde met 2 foute caps op 60%
Na de 2e ronde met 2 goede caps op 89%
Heren over
Djokovic
Rune
Alcaraz
Khachanov
Coric
Cerundolo
Sonego
Twijfel tussen Cerundolo (Fritz) en Sonego (Rublev) als cap.
Ga toch maar voor Cerundolo denk ik.
Dames over
Swiatek
Sabalenka
Rybakina
Kasatkina
Alexandrova
Potapova
Svitolina (c)
Het zit allemaal redelijk dicht bij elkaar denk ik met al die verrassingen
Ik zou voor Dimitrov gaan @Honger klop
Heb al wel eens met een verkeerde cap goud behaald, maar dat was dan de enige veelgekozen D die nog over was in de tweede week en dat was dan ook meer om te consolideren.
GameToLove zeker een aanrader (ook buiten Scorito om), maar zelf alleen net naar de verkeerde van de 2 geluisterd.
Door 4x de juiste captain te kiezen gaat het bij mij ook behoorlijk lekker (97.5).
Dit heb ik nog over als team:
Mannen:
A: Djokovic en Alcaraz
B: Fritz en Rublev
C: Cerendulo
D: Jarry en Etcheverry (erg zonde dat Griekspoor het niet wist af te maken tegen Hurkacz)
Dames:
A: Swiatek, Jabeur en Sabalenka
B: -
C: Begu en Alexandrova
D: Svitolina
In ronde 3 mogen opnieuw Svitolina en Jarry het gaan waar maken als captain.
Kasatkina uiteindelijk mede net niet gekozen vanwege alle negatieve h2h's, Ostapenko, Svitolina/ Garcia en Sabalenka op gravel liggen haar namelijk niet. Ze heeft er al 1 ontlopen, mag hopen dat dit niet nogmaals gebeurt, want haar basisniveau is voor veel andere speelsters al te hoog.
Die Mertens toch niet genomen omdat ze een blessure zou hebben geloof ik. maar nu alweer bijna winst op Pegula. Ach ja gelukkig is er zoveel meer in het leven dan een scorito tennis spelletje :p
Sta nu op 40 %. Als vandaag alles meezit kan ik nog wat punten behalen en het gevoel hebben dat je nog meedoet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.