Scorito-Tennis

1 2 ... 30 ... 67 68
niek-vdv

Die kansen om het toernooi te winnen zeggen ook niet veel, want Coric natuurlijk meer kans om in de latere rondes van de toppers te winnen. Kunt voor Scorito denk ik altijd beter naar de 'wint kwart' odds kijken, nog een tip voor de volgende keer. Maar @sneeuwpop14, hij moet eerst nog tegen Nishioka nu ;) En hij heeft meer kans om die partij te winnen dan Coric tegen Etcheverry, dus vandaar dat zijn odds lager zijn.

Laatst gewijzigd
TheTank

Thanks Niek, plausibel verhaal. Ik moet kiezen tussen Jarry en Etcheverry bij de heren. Voelen allebei redelijk goed. Bij de dames nog maar 5 over. De top3, Potapova en Muchová. Ik denk dat ik toch voor Muchová ga. Kans op een bekertje vind ik leuker/belangrijker dan de index en dan moet je soms all-in voor mijn gevoel. Helemaal met al zoveel uitvallers. Of heb je andere adviezen?

jenzrscl

Dimitrov toch ook best mooi affiche nu, dus dat word mijn captain

Die kerel heeft 5 uur half zitten knokken tegen sinner

Mijn hoop bij vrouwen op smiedlova als Captain is groot
Met haar heel lage pickrate moet ze voor mij gaan scoren.

Laatst gewijzigd
Sneeuwpop14

Thanks voor de tips Niek!.
Ik ga voor een gokje met Etcheverry, Kom ik misschien weer boven de 40% 😏

niek-vdv

Voor bekers kun je inderdaad beter voor Jarry (of Etcheverry, kun je nog afwachten) en Muchova gaan. Denk dat het dichter bij elkaar zit dan de bookies denken, maar is het risico wel waard als je anders voor A moet gaan. Het is of slechts 60 punten extra, of 240 punten. Die veilige 60 punten gaan je in ieder geval niet naar een gouden beker brengen nu.
Etcheverry vorig jaar ook al Coric verslagen op gravel en zag er vorige ronde beter uit dus lijkt de ook wel licht favoriet.
Hurkacz vind ik de bookies echt te hoog, is voor mij maar 60/40 of zelfs bijna 50/50. Alsnog wel een plausibele optie als je geen D meer hebt.

Laatst gewijzigd
Odin

Muchova en Hurkacz mogen het gaan doen volgende ronde als captains. Nog maar 7 mannen in het toernooi en 5 vrouwen. Voorlopig op 82% maar het houdt niet over, zal wat risico’s moeten nemen met captain keuzes en dan zien we waar het eindigt.

R. D.

Leuk al dat geleuter over de volgende ronde, maar ik ben nog ff druk met op mn knieen zitten bidden dat Fritz erin blijft 🤣

TheTank

LoL, die redt t wel hoor. np, maar Cerundolo kickt hem volgende ronde wel😅

Sneeuwpop14

Ik hoop vooral dat de 12% die Frits hebben al boven mij staan. Dan kan ik consolideren op 26%.

R. D.

Ik kan je verklappen dat ik op 7.2% sta.

Sneeuwpop14

Meen je R. D.!! Das best knap! Misschien nog richting de 30% als je gebeden gehoord worden.

dadeliva

Zowaar met Jarry vandaag mijn eerste winnende captain en mijn percentage meer dan verdubbeld naar 27,8.

Gemiddeld heeft iedereen nog 7 heren en 5 dames over. Het is een ware veldslag onder de geplaatste spelers tot nu toe. Ik kan me niet herinneren sinds ik Scorito speel dat het zo extreem is geweest.

Voor de volgende ronde zijn Potapova en weer Jarry mijn captains.

R. D.

40 puntjes erbij.

ik schiet omhoog naar 9.1%

Watch your back i'm coming.

Laatst gewijzigd
Sneeuwpop14

Toch nog iets gedaald naar 25,3%.

Nu alle ballen op Ercheverry. Die zal er wel af gaan de volgende ronde.

jenzrscl

8 mannen door en 6 vrouwen

Heb sowieso al 2 man in volgende ronde

Alcaraz vs shapovalov
Zverer vs tiafoe

Dus laat shapo en tiafoe maar stunten :p

TheTank

Als jullie voor Etcheverry en Potapova gaan dan kies ik iig 2 andere😅. Het is idd een slagveld niet normaal. Blijven hopen dat de caps winnen, dan kun je ook weer snel stijgen denk ik

R. D.

Ik heb 4 vrouwen over, netjes verdeeld over de 4 kwarten. Ik kan niet anders dan gaan voor Potapova wil ik nog kans hebben op een flinke stijging. Nu al A-spelers cappen gaat echt tegen mn principes in.

Ook 4 mannen, helaas verdeeld over 3 kwarten, ik ga voor Rublev als cap nu Sinner er uit ligt.

The only way is up !

Niels22

Tauson en Jarry voor ronde 3, al is Ofner ook nog een mogelijkheid. Andreeva vs Gauff is mij een stapje te ver

Sneeuwpop14

'@the tank - heel verstandig. Ik ga inderdaad Poptaova en Etcheverry Cappen. Grote kans dat zij naar huis gaan.

Normaal zou het niet ondenkbaar zijn dat Etcheverry nog 2 rondjes wint. 2x goed Cappen en we stijgen weer wat.

rbc1912

Zo te zien ben ik de enige met meer dames als heren. Wat altijd een positief punt is uiteraard :) 6 om 5

Deze Armada heeft de 3e ronde gehaald:

A: Şwiątek, Sabalenka, Rybakina, Alcaraz, Ðoković
B: Rublev, Khachanov
C: Alexandrova, Cerundulo
D: Tauson, Svitolina

Tauson en Khachanov als caps. Op 51,2% nu

Laatst gewijzigd
kevinraar

dit heb ik nog over

heren
alcvaraz
djokovic
ruud
rublev
tiafoe
coric

vrouwen
swiatek
rybakinia
sabalenka
kastakina
mertens
alexsandrova

Laatst gewijzigd
Forever Blowing Bubbles

Het lijkt erop dat nog meer dan normaal, de captain keuzes cruciaal zijn dit jaar. Veel spelers hebben er al naast gezeten qua captains in de eerste 2 rondes.

1e ronde dames 57% foutieve captain
1e ronde heren 48% foutieve captain
2e ronde dames 58% foutieve captain
2e ronde heren 38% foutieve captain

Weet niet of deze percentages hoger zijn dan vorige toernooien, gevoelsmatig denk ik van wel.

Pijnlijkste captains;
Kalinina 34%
Kecmanovic 33%
Keys 17%
Fernandez 16%
Korda 10%
Ostapenko 10%

Zelf 1e ronde beide captains fout, 2e ronde beide goed. Van 21.8% naar 66.8%. Voor 3e ronde ga ik (weer) voor Svitolina en Cerundolo.

Na een tijd lang problemen met registreren/ inloggen eindelijk mijn 1e bijdrage kunnen doen 😀

Mad Max

Hier wordt dus pijn geleden alle pijnlijke captains hierboven beschreven uitgezonderd Fernández

Mad Max

Correctie Kalinia ook niet verward met kasatkina. Valt het toch mee.

Phoenix0000

Had 99.3% te verdedigen en we zijn nog op koers om dat te doen. 1 verkeerde captain kiezen en het is gedaan wrs. Maar enjoying the ride while it lasts. Sta nu 16de met 2000 punten.

Mannen (8)
A: Alcaraz, Djokovic
B: Rublev, Kachanov
C: Hurkacz, Cerendolo
D: Jarry, Ofner

Vrouwen (7)
A: Swiatek, Sabalenka, Rybakina
B: leeg na ronde 1 al
C: Potapova, Begu
D: Muchova, Andreeva

Captains Jarry en Muchova voor ronde 3.
Damescaptain kan ook nog Potapova, maar lijkt volgens de bookies ook niet veel minder risicovol dan Muchova.
Geef Andreeva ook heel goeie kans trouwens. Maar te veel risico.

Wie ik mis voor wellicht een echt goeie score aan het eind: Svitolina en vooral Kasatikina(65%!) bij de dames en Zwerev (35%) en geen Rune of Ruud bij de heren. Mss wel belangrijker nog dat die er nu snel uitgaan dan dat mijn eigen spelers winnen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 30 ... 67 68

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.