Scorito-Tennis

1 2 ... 29 ... 67 68
niek-vdv

De vos leeft nog eventjes (voor nu)!
Edit: Alsnog Sinner eruit, na Medvedev eerder ligt dat vierde kwart ook volledig open nu.

Laatst gewijzigd
danusz1986

En Altmaier stond al een tijdje op mijn radar.

jenzrscl

Zoals velen pak uitvallers , kan ook niet anders
Maar al bij al nog een team waar ik wat mee kan

Mannen : A. Alcaraz. Djokovic. Ruud
B. Norrie. Zverev.
C. Dimitrov. Shapovalov. Tiafoe

Vrouwen A. Swiatek. Jabeur. Gauff
B. Kasatkina
C. Mertens
D. Smiedlova

Captains worden dimitrov ( door uitvallen van sinner, had hem ook , maar door hoge pickrate vind ik het niet erg, kan ik iets veiliger cappen) en smiedlova , ontlopen echte toppers

Jabeur gauff zverev moeten wel nog spelen

Hang rond 80% momenteel

Laatst gewijzigd
Benzardi

De 2de dag is bijna voorbij en ook nu heeft de man met de uitgang toegeslagen.
De tussenstand is nu dat de man totaal 8 heren en 7 dames naar de uitgang heeft begeleid.

We hebben nog 3x A en 2x B voor de heren en voor de dames hebben we 3x A, 1x B en 1x D.
Voor ronde 3 ga ik voor Khachanov (M) en Pera (D) als cappie.

kevinraar

caiptains allbei net gewoon sta nu op 73 procent

Fietsbel

Livescore geeft aan dat Altmaier morgen alweer om 11.00 uur op de baan staat, na een partij van 5,5 uur vandaag. Is dat niet bijzonder?

Laatst gewijzigd
TheTank

Ik heb Jarry ook gecapt @Niek. Net 3e setje binnen gelukkig. Achteraf had ik schijnbaar Etcheverry moeten kiezen. Die won eenvoudig met 3-0. Ik sta nu 88e in de index na een beroerde Giro, waar ik met redelijke overtuiging Tao koos boven G. Maar wel op 98,6% geëindigd in topcoach.

Tips voor caps voor volgende ronde zijn zeker welkom👍🏻

Honger Klop

Uitvallers tot nu toe: 7 dames en 5 heren. Blijkt dat vooral damestennis vooral erg onvoorspelbaar is. Het niveauverschil tussen plaats 150 en pak ‘m beet plaats 30 is zo klein dat ze allemaal van elkaar kunnen winnen.
Maar goed, bij de mannen nog 3 A’s, 1 B, 2 C’s en een D over. Bij de vrouwen 3 A’s (ik hoop althans dat Gauff wel wint) 1 B en 1 C over. Benieuwd hoe dit de rest van het spel gaat beïnvloeden.

R. D.

'@Fietsbel alle wedstrijden staan op 11.00 bij livescore, de correcte tijden volgen later.

Zo jammer van Sinner ik had zo graag de dag afgesloten met positief nieuws, namelijk dat ik voor elke kwartfinale bij de mannen en vrouwen nog 1 speler over zou hebben.

Helaas was Sinner de laatste van een trio met Thiem en Medevedev van hetzelfde kwart. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit al 3 spelers uit hetzelfde kwart ben verloren in de eerste 2 rondes.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

'@Fietsbel Als Livescore of welke andere app de tijd nog niet weet, is dat eerst altijd om 11 uur de volgende dag. Altmaier hoeft zaterdag pas weer in actie te komen, je krijgt in dit stadium inderdaad altijd een dag rust.

oborobo

Kijk altijd op Flashscore.

oborobo

Jarry 3-3 4e set.

Franky122

Jarry nu 3-3 30-30

kevinraar

Ga volgende ronde gokje wagen met captain alexsandrova

Niels22

Cerundolo-Hanfmann, uurtje bezig en 4-3...

niek-vdv

Jarry 5/6 op breakpoints en Paul 2/15, daar maakt hij mooi het verschil mee.

TheTank

Yes! Pfieuw

R. D.

Ik zit toch even terug te kijken waarom ik Jarry niet genomen heb, en dat komt denk ik toch omdat Struff op zijn pad lag, en er al zo weinig goede C-spelers waren. In een andere loting had ik hem waarschijnlijk wel gehad, aangezien hij als D-speler toch een mooie quotering had van 100 bij sommige bookies.

Niels22

4x D-captain winst, op naar ronde 3 (99,1% momenteel)

@R.D. wat is het probleem dat C en D elkaar treffen, de kans dat je 12 op 16 gaat hebben in ronde 4 is er niet, pak dan de 'makkelijkere' routes met meer kansen zou je toch denken?

Laatst gewijzigd
TheTank

Lekker Niels! Ik had ook Struff met het idee dat 1 vd 2 door zou kunnen stoten idd

Kleine Drekst

Gelukkig hebben mijn beide captains gewonnen.
Ronde 3 weer Muchova en Cerendulo Captain.
Momenteel op 68,8 procent.
nog 5 dames en 5 heren over:
A Swiatek Rybakina Sabalenka Djokovic en Alcaraz
B Kasatkina Rublev Khachanov
C Cerundulo
D Muchova

Franky122

98,3% sta ik nu op dankzij voornamelijk Andreeva, Cocciaretto en Jarry. Jarry is een makkelijke cap voor de volgende ronde.

Dan Andreeva vs Gauff of Cocci vs Pera. Potapova is daarnaast de enige C die ik overheb en dat is nou niet bepaald een zekere captain. De wedstrijden zijn pas zaterdag, dus ik kan de odds nog even afwachten. Ik vond beide wel overtuigend spelen. Neig nu naar Andreeva. Wat vinden jullie?

Valvuillerdemoz

Poppelepee! 7 mannen en 7 vrouwen al kwijt na 2 rondes! Kan hooguit zeggen dat mijn team dus wel in balans is. Sta ook nog eens op 6,6%
Nu maar Djokovic en Swiatek cappen in de hoop nog naar de 10% te kruipen. Tjonge jonge wat een leuk spel!

niek-vdv

Qua captains (voornamelijk die morgen spelen):
Bij de vrouwen geef ik Tauson bij de D de grootste kans, Svitolina rematch van haar laatste finale die ze won dus is ook echt wel de favoriet, maar gaat wel meer close zijn. Muchova een risico, 2-0 achter in de h2h en toch al inzinking vorige partij en vaak fysiek last na meerdere partijen achter elkaar. Qua C Stephens meeste kans, maar al minder zeker dan Tauson en Svitolina. Kasatkina denk ik wel een goede safe optie, speelt erg stabiel. Swiatek de veiligste A-optie voor mensen die echt niks beters meer hebben.
Bij de mannen Alcaraz de beste A-optie, Khachanov de beste B-optie (en Musetti en Zverev nog boven Rublev) en Dimitrov de beste C-optie denk ik. Nog even afwachten wie de tegenstander van Cerundolo wordt. Qua D Ofner Fognini tegen elkaar, maar is wel echt 50/50 en ik denk 5 sets. Heb zelf hele lichte voorkeur voor Ofner. Op zaterdag, mocht iemand Seyboth Wild hebben, die oogt sterk. Ga zelf maar weer voor Jarry, denk ik de D met de hoogste kans op winst, en Etcheverry kun je ook goed een gokje op wagen. Bij de vrouwen ook nog 2x D tegen elkaar op zaterdag, maar heb ik nog niks van gezien maar ligt dicht bij elkaar. Valt goed te verdedigen daar een cap van te nemen mocht je er 1 hebben. En dan nog Andreeva tegen Gauff, daar durf nu ook nog even geen uitspraak over te doen. Al neig ik ervoor om voor de 16-jarige te gaan, zal zelf anders al voor A moeten gaan of de nog extra onzekere Potapova.

Laatst gewijzigd
Sneeuwpop14

1x winnen van Medvedev en de bookies zijn gelijk wild van Wild? Favoriet tegen Coric (oké, speelt niet geweldig, maar wel #16) en 1/81 om toernooi te winnen.

Tuurlijk, dat jochie is echte gravelbijter en heeft veel partijen gewonnen dit jaar, maar allemaal bij zuid-Amerikaanse Challenger.

Zal je zien dat hij de ‘Gee’ van RG wordt.

1 2 ... 29 ... 67 68

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.