Scorito-Tennis

1 2 ... 28 ... 60 61
Kleine Drekst

Gisteren 3 dames kwijt geraakt.
Vandaag nog 3 dames en 3 heren in actie waaronder captain cerundolo.
Captain bij de dames Muchova door en verder al 3 dames en 3 heren door.

Mijn score momenteel 69,8 Procent.

P. Krul

'@R.D
Ik zie een mooie concurrentiestrijd!

Hier 6 mannen kwijt en 8 vrouwen
Bij de vrouwen nog 3 A'tjes en 1 Ctje. Waarvan er nog 2 de tweede ronde moeten spelen.

Bij de mannen nog 2x A, 2x B, 1x C en 1xD (waarvan 2x A en 1x B al door zijn naar ronde 3)

Ik doe het met 1 goede captain nu met 23%

puntenjager

Ook hier gaat het geweldig met een score van 11,5%. Ik zit nu op 11 uitvallers ( 5x D, 3x C, 3x B ). Andreeva moet mijn score nog zien te redden.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Hier in Brabant op 61,8% na dag 4.
Voorlopig 5 uitgeschakelde heren en 6 vrouwen.
3 van de 4 'caps' fout
Wel nog 2 D-dames naar ronde 3 (Svitolina en Tauson) dus daar vestig ik mijn hoop maar op

Jasperdewaal11

7 vrouwen kwijt en 3 mannen tot nog toe. Captain Ostapenko verloor maar Schwartzmann won weer dus met momenteel 73% valt de schade nog mee.

Heb nog 3 heren te spelen in R2 maar ik geloof dat Ruud en Sinner wel doorgaan. Tommy Paul tegen Jarry word wellicht billen knijpen.

Bij de vrouwen nog Swiatek, Rybakina en Haddad Maia vandaag in actie maar dat zou toch goed moeten komen.

R. D.

Grappig dat je met resultaten die normaal niet meer dan 75% opleveren nu gewoon 90+% kan staan. Het is echt een vreemd toernooi.

Franky122

Ik had ook wel even mijn team kunnen posten:

A: Alcaraz, Djokovic, Rune
B: Rublev, Sinner, Khachanov (meest logische B'tjes + Khachanov die Rublev nog kan verrassen)
C: Bautista Agut, Struff, Cerundolo (Bautista niet in vorm maar goeie draw, Struff leek weer in vorm, Cerundolo ook)
D: Zapata, Jarry, Karatsev (Zapata goeie draw, Jarry en Karatsev in vorm)

A: Swiatek, Rybakina, Sabalenka
B: Sakkari, Kudermetova, Bencic (zodat iig of Sakkari of Bencic doorgaat!!! :P)
C: Ostapenko, Potapova, Zheng
D: Vondrousova, Andreeva, Cocciarretto (Vondrousova was een FOMO-pick, maar heeft me al meerdere toernooien teleurgesteld. Andreeva rising star. Cocciarretto was gokje maar wel aardig in vorm en tegen Kvitova die een van de meest inconsistente speelster in de WTA is).

Eerste ronde ging erg goed, nu toch wel wat tegenslagen met Bautista, Vondrousova, maar dat is inherent aan het spel. Teams met Svitolina en Muchova, Keys in mindere mate, vormen nu door de toch enigszins opvallende uitslagen de meeste bedreiging. Dus hopen dat die spelers er gauw uitgaan (allemaal vanuit Scorito-perspectief natuurlijk).

Mensen die hoog in de Scorito-index staan blijven me verbazen. Als je op een van die namen klikt, steevast 90%+ en vaak ook nog 99% in ALLE sporten. Ik weet niet hoe je het doet Niek, dat moet je ons toch eens uitleggen! ;)

niek-vdv

Hoe je het doet? Alle sporten volgen, relatief weinig risico nemen met captains en alles constitent blijven invullen ;) Mijn laagste score is 78.5% met darts dus er zit verbetering in, maar belangrijkste is topcoach want die weegt al 24% mee. Waar ik mij wel over verbaas zijn mensen die match kings allemaal 99%+ hebben, dat lukt mij dan weer niet.
Index is in principe makkelijker dan gouden bekers met tennisspellen.

RiesKos

Niet gehinderd door enige kennis van zaken ook maar eens met een Scorito tennis spelletje meegedaan. Tot nu toe alle captains naar huis en Keys heeft net de eerste set met 6-2 verloren. Dus ook dat ziet er niet goed uit. Verder 4 mannen kwijt (alle 4 met een pickrate van onder de 50%. Dus doen wel wat zeer. 6 vrouwen kwijt, maar Zheng een Kudermetova hebben een relatief hoge pickrate dus die doen niet zo veel pijn. Al met al sta ik nu op 44,9%. Niet eens zo heel slecht als je weet dat ik bij de Giro op 29,1% eindigde terwijl ik volgens mij toch best wat verstand van wielrennen heb 😅.

Laatst gewijzigd
Meijers

'@Franky, ik sluit mij aan bij Niek, relatief weinig risico nemen met kopmannen bij de verschillende spellen is al een belangrijke stap. Daarnaast goed inlezen, wat forums bekijken zoals wielerflits, inderdaad nooit iets vergeten in te vullen (bij een Match king scheelt dat gelijk 3-4% einde van de rit) en allerbelangrijkste, een portie geluk. Zo had ik geen Geoghegan Hart bij de Giro en als die niet valt was ik waarschijnlijk een stuk lager geeindigd...
Ik sta zelf al hele jaar top 5 in de Index, zelfs ff op 1 gestaan :). Nu ff gezakt omdat ik na zondag op 16% stond bij tennis haha. Het wachten is wel tot een spel met een dramatische score, ik had ook heel weinig vertrouwen in Roland Garros, maar tot nu toe geluk dat al m'n captains gewonnen hebben (hup Jarry nog vanmiddag)

R. D.

Het lijkt erop dat deze roland garros de index toch wel ff op zn kop gaat zetten.

jenzrscl

Smiedlova is door , toch al zeker 1 d door hier

Ben blijkbaar 1 van enige die haar heeft. Aangezien ze 0% heeft :p

Keys er dus uit(had ik ook) Dus heb nu wel een cap dat ik kan kiezen volgende ronde met smiedlova

Laatst gewijzigd
niek-vdv

74 (!) onnodige fouten van Keys, en slechts 10 winners van Day, ook weer een speciale partij..

Laatst gewijzigd
Mad Max

Na een halve dag dubben tussen Gratcheva, Ostapenko en Keys. Zelfs om raad gevraag. Allemaal voor niets ze verliezen gewoon alle 3. De lijdensweg duurt voort.

Sneeuwpop14

'@niek was een drama party van Keys. Voor Day was het lastig winners slaan als je tegenstander alles uit of in het net mept.

niek-vdv

Ik maak Andreeva de komende rondes maar elke keer captain denk ik, enige niet A-speelster die ik heb en tot nog toe constant elke set een hoog niveau haalt. Ik zal als alle derde ronde wedstrijden bekend zijn anders nog wel een analyse geven over welke spelers ik juist wel of juist niet zou cappen, voor wie wil.

Laatst gewijzigd
R. D.

Je zal niet niet veel te kiezen hebben @NIEK-VDV , we hebben bijna niemand over 😂

niek-vdv

'@R. D. Juist deze editie is het dan vooral een belangrijke afweging om dan alles of niks te gaan voor je overgebleven C/D-speler of safe voor een A (of B bij de mannen) te gaan.

R. D.

Ik heb de hele tijd al het idee dat ik redelijk safe speel, maarja als zelfs quotes van 1.30-1.40 al niet meer betrouwbaar zijn dan wordt het wel erg lastig.

niek-vdv

In principe is een quote van 1.33 ook maar 75% kans, en daarmee 1.4 71%. Dus als je er daar 4 van capt, vliegt er statistisch gezien al wel sowieso 1 van uit. Maar de quotes van de bookies vind ik ook gevaarlijk om naar te kijken, zeker bij de vrouwen gaat dat vaak wie meer hype of de grotere naam heeft. Elo, H2H, trackrecord tegen hoger geplaatste spelers en nu ook vorm in het toernooi samen geeft vaak al een beter beeld.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Nou. Mijn dames zijn allemaal klaar deze ronde. Ik heb er 6 over:
- Mijn 3 A's Şwiątek, Sabalenka en Rybakina
- Zowaar 1 C in de persoon van Alexandrova
- En mijn 2 D-sterren Tauson en Svitolina

niek-vdv

Zelf toch gegaan voor Jarry cap ondanks de negatieve H2H, goed in vorm en service liep ook goed vorige ronde. Loopt het vandaag opeens totaal weer niet in de eerste set. Wellicht toch beter op safe kunnen gaan, gezien alle verrassingen.
@Brabander Ik ben vooral jaloers op Tauson, uiteindelijk net zelf niet gekozen, ik geef haar in dat gedeelte de grootste kans om de kwartfinale te halen. Je damesteam staat er echt sterk voor!

Laatst gewijzigd
R. D.

Et tu, Sinner ?

danusz1986

Sinner en Karatsev op rand van uitschakeling. Ben er zo klaar mee he.

R. D.

Dit is zo'n typisch gevalletje dat je niet weet of je moet lachen of huilen.

1 2 ... 28 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.