Scorito-Tennis

1 2 ... 33 ... 60 61
Benzardi

Yes.............................. mijn cappie (Khachanov) heeft gewonnen, we zijn gestegen naar 15,8%

@R.D.
Hoe heet jij bij scorito?

@P.Krul
Kijk uit , want de concurrentie is groot onderaan de poule :)

arjenzvob

Zolang de D-caps blijven winnen valt het allemaal mee. Lekker Svitolina!

91,5% nu en morgen cap Jarry nog.

Laatst gewijzigd
Capra

Gelukkig, captain Svitolina ook weer met twee vingers in de neus gewonnen. Weinig energie verspild, op naar de volgende ronde...😉

niek-vdv

Voor de mensen met Svitolina: kijk eens naar haar onderlinge resultaten tegen Kasatkina (en oke, het was maar 1x gravel en vooral een tijdje terug, maar het geeft wel een indicatie van de onderlinge verhoudingen). Ze is in ieder geval niet kansloos.

Laatst gewijzigd
Capra

7-0 zag ik idd

R. D.

'@BENZARDI

Blue Demons, nr 138 in de WF subpoule

Benzardi

'@R.D.
Thx................kan ik stiekem kijken hoe je het doet. :)
Ik sta op nr. 125 in WF subpoule ( genaamd De Duracelli's)

Pantani_83

Elina "mooie bruine benen" Avanesyan (C).

Maar van de rest van het team is niet meer zoveel over. Wat een apart toernooi. Tijd voor 3 gouden wissels per categorie.

Bzuidema

Staat niet zo netjes die 5 % op je CV.: P Al doe ik het niet heel veel beter. Nog wel beter dan vorig jaar. Maar daarom wilde ik het ook goed doen en heb veel spelers bekeken de afgelopen tijd hoe ze in vorm zijn maar mocht niet baten.

Sneeuwpop14

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb Musetti ik mijn team. Die staat me toch een potje lekker te tennissen deze week…

Zoo… nu dat bekend is kan zijn verval ook ingezet worden!

Maar 5% hé! Je weet dat er ook mensen op 5% moeten staan, maar dacht altijd dat dat half ingevulde teams waren die ook geen Caps invullen. Ik heb het gevoel dat het niet slechter kan lopen dan bij mij en ik sta nog op 25,2%.

R. D.

Er staat idd iemand laatste in de WF subleague met 0 punten.

ik sta met mn 3 gouden tennis bekers inmiddels gewoon lekker op 5.5%. 😂

Laatst gewijzigd
Sneeuwpop14

Hahahaha…. Musetti verliest gelijk zijn service 🙈.
Na 7 sets op rij zonder service verlies!

Valvuillerdemoz

Maakt wel verschil als je goede cap kiest. Eerste keer dat mijn cap wint en dan ook meteen beide. Dankzij Sloane en Khachanov gestegen van 5,8 naar 29,6. Zitten wij even in de lift zeg!

jenzrscl

Voorlopig op 65%
Maar heb ook alcaraz en shapovalov dus sws ook 1 van hen nog door, liefst shapo dan :p en mijn 2 caps zijn pas morgen. Dimitrov en smiedlova

Zie wel dat er veel Hurkacz cap hebben
Die heeft het flink lastig.

Laatst gewijzigd
R. D.

'@DADELIVA jij doet ook lekker mee om laatste te worden zie ik. 131e.

voel ik me toch wat minder alleen

sportief van je

Kleine Drekst

voorlopig op 78 procent.
6 van de 7 zijn door alleen Rublev naar huis.
Captain Muchova gewonnen.
Morgen captain Cerundulo en nog Rybakina en Swiatek.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

''Hurkacz vind ik de bookies echt te hoog, is voor mij maar 60/40 of zelfs bijna 50/50.''
Moet anders maar een keer geld in gaan zetten op iedere underdog van de vaak gekozen Scorito-spelers die ook goed op gravel uit de voeten kan.
Hoop overigens dat de mensen die hier twijfelden tussen Dimitrov en Hurkacz niet voor de Pool zijn gegaan.

Laatst gewijzigd
P. Krul

Captain alcaraz wint!
90 puntjes schrapen om 9% te handhaven

Mad Max

Weer een flinke tik onder de Scorito spelers 38% en 20% captain hadden Hurcaz. Deze keer eindelijk geen tegenslag voor mij.

TheTank

Ik had Hurkacz wel, maar misschien is het maar beter dat ie verloor aangezien 20% hem als cap had en hij er in ronde 4 toch sowieso af zou gaan tegen Djoko🤔. Erg blij met Muchová en nu duimen dat Jarry morgen 'gewoon' wint als cap. Etcheverry zou een een leuk extraatje zijn. Nog maar 6 heren en 4 dames over, maar wel op 95,2% met Jarry nog te gaan. Hoe dan...

RiesKos

Ik heb toch op het laatste moment Dimitrov gekozen als captain in plaats van Hurkacz. Als Dimitrov morgen wint dan maakt dat het verlies van Hurkacz toch nog een beetje goed.

Sneeuwpop14

'@niek -ik krijg zo langzaam aan toch wel het idee dat je er verstand van hebt 😄…

Ketjap Manis

Hier op een keurige 28%. Ik deel zeker in de malaise!

R. D.

Sorry, maar alleen onder de 10% doe je mee voor de houten medaille

Laatst gewijzigd
rbc1912

Ik zit een beetje in Vleesch Noch Visch-land.
56,3%. Vandaag Cerundulo, Şwiątek, Rybakina en Alexandrova nog. En dat was het. Mijn caps zijn ook al in actie geweest, dus zal wel weer wat gaan zakken.

1 2 ... 33 ... 60 61

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.