Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb Musetti ik mijn team. Die staat me toch een potje lekker te tennissen deze week…
Zoo… nu dat bekend is kan zijn verval ook ingezet worden!
Maar 5% hé! Je weet dat er ook mensen op 5% moeten staan, maar dacht altijd dat dat half ingevulde teams waren die ook geen Caps invullen. Ik heb het gevoel dat het niet slechter kan lopen dan bij mij en ik sta nog op 25,2%.
''Hurkacz vind ik de bookies echt te hoog, is voor mij maar 60/40 of zelfs bijna 50/50.''
Moet anders maar een keer geld in gaan zetten op iedere underdog van de vaak gekozen Scorito-spelers die ook goed op gravel uit de voeten kan.
Hoop overigens dat de mensen die hier twijfelden tussen Dimitrov en Hurkacz niet voor de Pool zijn gegaan.
Ik had Hurkacz wel, maar misschien is het maar beter dat ie verloor aangezien 20% hem als cap had en hij er in ronde 4 toch sowieso af zou gaan tegen Djoko🤔. Erg blij met Muchová en nu duimen dat Jarry morgen 'gewoon' wint als cap. Etcheverry zou een een leuk extraatje zijn. Nog maar 6 heren en 4 dames over, maar wel op 95,2% met Jarry nog te gaan. Hoe dan...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.